Chiren schreef:Ik hoop zo dat de Elfstedentocht door kan gaan maar niet mag.
[ [url=m/6mJEGW.gif]Afbeelding[/url] ]
Oprechte vraag: waarom zou je zoiets hopen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Roosch schreef:Ja dat lijkt me nogal wiedes in deze periode waarin we met zijn allen zitten. Een lading ijs of sneeuw verandert daar niet zoveel aan. Zou wel handig zijn. Lading sneeuw, hokus pokus pilatus pas- ik wou dat corona spontaan pleite was.
Net even een rondje gedaan te voet, het begint al lekker aan te vriezen.
[ [url=m/DeA14I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pajzih.jpg]Afbeelding[/url] ]
purny schreef:Kinderen zijn minder vatbaar voor het virus... en dus mogen kinderen meer.
Marije_1997 schreef:En toch zou ik de schaatsen komende week laten staan ivm de sneeuw groeit het ijs gewoon weg heel slecht. En zal niet snel dik genoeg zijn. Ja op de ijsbaan, maarja corona gooit roet in et eten
DiantaM schreef:Marije_1997 schreef:En toch zou ik de schaatsen komende week laten staan ivm de sneeuw groeit het ijs gewoon weg heel slecht. En zal niet snel dik genoeg zijn. Ja op de ijsbaan, maarja corona gooit roet in et eten
Ah nee joh, het meeste ijs gaat nu groeien de komende nachten/dagen en de grootste hoeveelheid sneeuw is Achter de rug. Dus de sloten gaan ook helemaal goed komen
) is nog geheel ijsvrij terwijl het helemaal afgeschermd is door bomen. Daarbij, zodra de wind wegvalt, valt er ook nauwelijks nog sneeuw. Hier is het al gestopt.
hopelijk is het met een paar dagen rust en flink wat tape, goed genoeg om zaterdag te kunnen schaatsen.
we kunnen vast wel ergens even het ijs op de DiantaM schreef:Marije_1997 schreef:En toch zou ik de schaatsen komende week laten staan ivm de sneeuw groeit het ijs gewoon weg heel slecht. En zal niet snel dik genoeg zijn. Ja op de ijsbaan, maarja corona gooit roet in et eten
Ah nee joh, het meeste ijs gaat nu groeien de komende nachten/dagen en de grootste hoeveelheid sneeuw is Achter de rug. Dus de sloten gaan ook helemaal goed komen
.