MarlindeRooz schreef:Heel bokt kan wel opgedoekt worden als ik de reacties zo lees. Lekker makkelijk praten vanuit een luxe positie. Met nog je volledige inkomen en geen financiële zorgen. Dan is 30 euro extra niet zoveel. Maar inleven is lastig. Het kan natuurlijk altijd erger, dan mag niemand ooit meer klagen want je kan áltijd wel iets ergers bedenken natuurlijk.
Ik snap je wel TS, ik koop nu regelmatig iets via VINTED. Misschien daar eens kijken.
Ik kan uit de post van TS niet opmaken dat zij geen volledig inkomen meer heeft en zich op financieel vlak zorgen maakt (ze zegt volgens mij zelfs dat ze best extra kan betalen). Ik begrijp het heel goed dat je een topic zou openen als je zoals Supertje 60% van je inkomen kwijt bent. En ik begrijp heel goed dat je baalt wanneer je producten die je nodig hebt (zoals een latje) online niet kunt kopen. Of wanneer de bezorgkosten de aanschafkosten overstijgen. Of wanneer je normaal mestzakken voor 2 euro koopt en daar nu ineens een tientje aan kwijt bent. Maar als ik het bericht van TS lees dan vind ik het inderdaad gezeur, omdat je online gewoon een bh kunt bestellen. Het zou m.i. helpen als we onze misère een beetje in perspectief plaatsen, gezien er op dit moment veel ergere dingen gebeuren (zoals je inkomen verliezen). Natuurlijk mag je klagen, maar soms moet je je afvragen of het nodig is.
Laatst bijgewerkt door Doubtless op 29-01-21 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt