Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
marleen_88 schreef:Veewagen erbij, klep open, ME eromheen om de boel in te sluiten, wappies in de veewagen drijven en allemaal even 400 euro laten aftikken.Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.
Een politiepaard zonder berijder aan de kletter over straat, arm beest.
Mkango schreef:De term 'nieuwe Nederlanders' (sorry, hagelslag ) of 'Medelanders'. Noem het gewoon immigranten of allochtonen. Al die zoetsappige eufemismen om de onderliggende 'jij hoort hier niet' boodschap te verbergen.marleen_88 schreef:Veewagen erbij, klep open, ME eromheen om de boel in te sluiten, wappies in de veewagen drijven en allemaal even 400 euro laten aftikken.Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.
Foaly schreef:Omg, ja, je hebt gelijk! Extra sorry, hagelslag! Ik weet ook PRECIES wat voor type mensen je bedoelt, haha. Het type dat eigenlijk altijd op zoek is naar andere Nederlanders zodat ze "lekker samen Nederlandertje kunnen spelen" en vooral niet integreren.Volgens mij bedoelt hagelslag dat er nieuwe mensen uit Nederland in de buurt komen wonen? Tenminste, ik dacht dat ze in Duitsland zat maar ik kan het mis hebben
Ik wil iets haken maar ik ben moe en heb hoofdpijn en alle projecten die ik heb liggen zijn te groot of te ingewikkeld of ik heb er niet het juiste garen voor. First world problems hierzo hoor
Mkango schreef:Foaly schreef:Omg, ja, je hebt gelijk! Extra sorry, hagelslag! Ik weet ook PRECIES wat voor type mensen je bedoelt, haha. Het type dat eigenlijk altijd op zoek is naar andere Nederlanders zodat ze "lekker samen Nederlandertje kunnen spelen" en vooral niet integreren.Volgens mij bedoelt hagelslag dat er nieuwe mensen uit Nederland in de buurt komen wonen? Tenminste, ik dacht dat ze in Duitsland zat maar ik kan het mis hebben
Ik wil iets haken maar ik ben moe en heb hoofdpijn en alle projecten die ik heb liggen zijn te groot of te ingewikkeld of ik heb er niet het juiste garen voor. First world problems hierzo hoor
Maar goed, die eufemismen bezorgen me nog steeds jeuk.
Mkango schreef:De term 'nieuwe Nederlanders' (sorry, hagelslag ) of 'Medelanders'. Noem het gewoon immigranten of allochtonen. Al die zoetsappige eufemismen om de onderliggende 'jij hoort hier niet' boodschap te verbergen.marleen_88 schreef:Veewagen erbij, klep open, ME eromheen om de boel in te sluiten, wappies in de veewagen drijven en allemaal even 400 euro laten aftikken.Ik erger mij enorm aan iedereen die zich te goed voelt om zich aan de geldende regels van de lockdown te houden. En daar horen ook de idioten in Eindhoven bij.
luuntje schreef:San87 dat je hond maar snel opknapt van de antibiotica, metacam en slaap.
Arm dier.
Mijn man en ik hebben een discussie over recht op demonstreren.
En ik snap hem wel, maar denk er anders over. Nu zit hij boos boven.
MarlindeRooz schreef:luuntje schreef:San87 dat je hond maar snel opknapt van de antibiotica, metacam en slaap.
Arm dier.
Mijn man en ik hebben een discussie over recht op demonstreren.
En ik snap hem wel, maar denk er anders over. Nu zit hij boos boven.
Ik zie je man nu als een boze kleuter op bed zitten met zijn armen over elkaar.
Vriendin en ik hadden ook een discussie want zij vind dat je altijd mag demonstreren. En ze dacht dat de spoedwetgeving maakte dat het niet mocht. Terwijl het altijd al in de grondwet stond.
Niobe schreef:Ja echt, oh wat zijn we zielig met onze thuisbezorgd, Netflix, Videoland, computers, internet, smartphones, een warm huis, zachte banken en bedden, boodschappen die nog in overvloed te verkrijgen zijn en die nog prima te halen zijn omdat we overdag nog best naar buiten mogen en anders brengen ze het wel.