Lichtkinderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lichtkinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:50

Maar juist omdat ik er niets mee heb, reageer ik..

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:59

Ik ken alleen deze boeken over elfen, hier hebben ze het over een wind kind.
Afbeelding

Vond het altijd een gave serie :P

Vroegah toen ik jong was :') vond ik het wel altijd heel interessant om te lezen over gidsen en paranormale dingen. Denk dat er meer is dan je denkt, maar zou je kind dat lekker zelf uit laten zoeken en er niet gelijk een label op plakken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:01

Prairy schreef:
[ [url=m/dt7pgB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vroegah toen ik jong was :') vond ik het wel altijd heel interessant om te lezen over gidsen en paranormale dingen. Denk dat er meer is dan je denkt, maar zou je kind dat lekker zelf uit laten zoeken en er niet gelijk een label op plakken.

Heb deze hele serie van voor naar achteren gelezen...

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:03

MarcoBorsato schreef:
Prairy schreef:
[ [url=m/dt7pgB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb deze hele serie van voor naar achteren gelezen...

Das vaak wel de handigste volgorde...

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:04

Inoterry schreef:
Lichtkinderen/lichtwerkers zijn er al langer. Die worden niet ineens nu massaal geboren. Veel mensen komen er ook op latere leeftijd pas achter.

Dat dus. Ik ben een paar weken geleden ook bestempeld door een patiënt als engel. Dat ik maar eens moest kijken naar het fenomeen lichtkinderen oid. Ik dacht er ook het mijne van, maar toch even gekeken. Weet niet of ik het echt ben, maar herken er wel e.e.a. in. Maar vond het echt vreemd dat iemand die mij niet kent, me toch zo bestempeld.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:12

Inoterry schreef:
Lichtkinderen/lichtwerkers zijn er al langer. Die worden niet ineens nu massaal geboren. Veel mensen komen er ook op latere leeftijd pas achter.

Als ik deze 12 eigenschappen lees, zou ik ook een lichtwerker zijn. Maar aangezien ik nogal een hekel heb aan labels, laat ik het lekker. Op zich verder wel interessant om eens te lezen.
https://www.inspirerendleven.nl/lichtwerker/

Fannetje, als iemand je een engel noemt, zul je wel iets goeds gedaan hebben :)

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:15

TS, Ik hoop dat als je baby een dreumes of peuter is je er nog zo over denkt :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:15

Prairy schreef:
Inoterry schreef:

Als ik deze 12 eigenschappen lees, zou ik ook een lichtwerker zijn. Maar aangezien ik nogal een hekel heb aan labels, laat ik het lekker. Op zich verder wel interessant om eens te lezen.
https://www.inspirerendleven.nl/lichtwerker/

Fannetje, als iemand je een engel noemt, zul je wel iets goeds gedaan hebben :)

Die zijn zo vreselijk breed dat het iedereen zich er wel op een bepaalde manier in kan herkennen.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:16

Haha, in dat soort omschrijvingen lees je altijd wat je wilt lezen. Mijn zusje zou ook volgens zwevers vroeger een lichtkind zijn :O Nooit geesten, licht oid gezien hoor. Ik geloof er ook absoluut niet in. Maar goed, ik geloof ook niet in orthomodulaire artsen, dus tjah...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:16

Is dit niet een beetje t zelfde idee als horoscopen? Zo globaal, dat t voor bijna iedereen wel in zekere hoogte opgaat?

Iedere generatie is er wel zoiets als een lichtje of zo, en voor iedere ouder is zijn/haar kind het leukste van de wereld (de wereld zelf denkt daar dan vaak weer anders over), dus zou het allemaal sowieso met een scheepslading zout nemen :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:17

Nog nooit van orthomodulaire artsen gehoord, ook. Bedoelen we geen orthomoleculair? Ook geen idee wat dat inhoudt :'). Is het wel een wetenschappelijke tak? En zo nee, waarom mag zo iemand zich arts noemen?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:20

_San87_ schreef:
Nog nooit van orthomodulaire artsen gehoord, ook. Bedoelen we geen orthomoleculair? Ook geen idee wat dat inhoudt :'). Is het wel een wetenschappelijke tak? En zo nee, waarom mag zo iemand zich arts noemen?

Semi kwakzalverij

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:21

Arabesk schreef:
_San87_ schreef:

Semi kwakzalverij

Een paar minuten googlen leverde inderdaad dat antwoord.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:23

_San87_ schreef:

:') mijn autocorrect denkt het wel vaker beter te weten, haha!

Ik ken iemand die ook deze “opleiding” gedaan heeft en het is echt om te gieren. Met magneten kijken waar je allergisch voor bent enzo. Echt bij alles wat ik hoorde dacht “ja hoor” :roll:

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:24

Mars schreef:
Allemachtig :')

En zijn dat dan LED kinderen, Halogeen of ouderwetse Gloeikopjes?

ouderwetse gloeikopjes... daar heb ik er 2 van denk ik *\o/* _/-\o_ _/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:25

Ceffyl schreef:
_San87_ schreef:

:') mijn autocorrect denkt het wel vaker beter te weten, haha!

Ik ken iemand die ook deze “opleiding” gedaan heeft en het is echt om te gieren. Met magneten kijken waar je allergisch voor bent enzo. Echt bij alles wat ik hoorde dacht “ja hoor” :roll:

_O-!

Maar zo iemand mag zich toch zeker geen arts noemen, een arts is toch een beschermde titel :\.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:26

Geen idee, ze noemen zich inderdaad wel arts. Heel kwalijk vind ik ook.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:26

Koekie73 schreef:
Mars schreef:

Volgens mij is bij veel van die gloeiknopjes het draadje gesprongen op gegeven moment.

:+.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:27

Ceffyl schreef:
Geen idee, ze noemen zich inderdaad wel arts. Heel kwalijk vind ik ook.

Is het:

Arts is een beschermde titel. De wet op de Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg (BIG) kent 11 beschermde beroepstitels. Naast arts zijn dat tandarts, apotheker, verpleegkundige, verloskundige, fysiotherapeut, gezondheidszorg psycholoog en psychotherapeut, o.a.

Bron: rijksoverheid.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:28

Oké maar je mag dus wel een bioresonantietherapeut zijn of een orthomoleculair therapeut.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:29

Suzanne F. schreef:
Oké maar je mag dus wel een bioresonantietherapeut zijn of een orthomoleculair therapeut.

Er is niemand die je tegenhoudt mensen die goedgelovig zijn voor de gek te houden, nee :\.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:30

Arts is idd een beschermde titel, maar als je google vraagt "is genezer een beschermde titel" krijg je dit:
Iedereen mag zich genezer noemen. U mag morgen een bord op de deur timmeren met de titel “Natuurgenezer, voor al uw overgangsproblemen” of zoiets. U mag iemands klachten uitvragen, de pols voelen of de longen met een stethoscoop beluisteren.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 21:01

Suzanne F. schreef:

Klopt, iedereen mag zich zo noemen. Zelfs een driejarig kind bij wijze van.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 21:02

Suzanne F. schreef:

Ja en dat doen ze ook. Geen enkele ortomonuculaire noemt zichzelf arts als ze niet ook echt arts zijn. Die bestaan wel echt maar zij schaars. De meesten zijn inderdaad therapeut en noemen zich ook zo.

Ik hoop van harte dat jullie niet op het punt gaan komen dat regulier niets meer voor jullie kan betekenen. Want ja die voorbeelden zijn legio van mensen die alternatief wel de hulp vinden die ze nodig hebben.

Maar ik geloof niet dat dit ook maar iets te maken heeft met de vraag van ts. Dus als jullie even een eigen alternatief afzeiktopic openen dan krijgt de ts misschien wel reacties die ze graag wenst te krijgen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:13

Koekie73 schreef:
Mars schreef:

Krijgen we ipv Storm en Vlinder dan nu Neon en Xenon?

TS, als je op zoek bent naar verklaringen, houvast, spiritualiteit oid, neem dan een gewoon geloof. Volledig geaccepteerd en meerdere keuzes.