Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar
Tweedekerstdag breng ik vooral met mn paard door, hopelijk sneeuwt t dan voor n leuke winter rit
Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar
Tweedekerstdag breng ik vooral met mn paard door, hopelijk sneeuwt t dan voor n leuke winter rit

Astorga schreef:Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar
Precies, ik ga me ook niet aan die max drie houden hoor. 'Gezellig' alle kerstdagen doorbrengen met een heleboel patiënten en collega's. Achter de deuren van de corona-unit durven die BOA's toch niet te controleren.
@Zertab: als de vele besmettingen enkel door het vele testen zouden komen zou je verwachten dat het percentage pos testen wat zou dalen. Alleen is dat niet het geval, percentage is zelfs weer wat gestegen bleek gisteren.
Maar ik denk ook dat de tijd van het jaar meespeelt, omdat mensen nu veel meer binnen zitten dan van de zomer. En mensen corona moe zijn en zich niet allemaal meer aan de maatregelen houden. Astorga schreef:Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar

Kaatastrof schreef:Ik ga terug naar mijn gezin. Ik ben momenteel opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis maar wij mogen gelukkig 1 keer overnachten met de feestdagen (1x met Kerst en 1x met Oud- en nieuw). Ik ben bijna een maand niet thuis geweest dus het gaat voor mij heel spannend zijn, maar anderzijds kijk ik er ook wel wat naar uit.

kan gewoon! (En alles is tenminste verkrijgbaar in de winkels
)