Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fitzroy schreef:DHZ-zaken vind ik wel bijzonder, evenals tuincentra. Juist daar is het hartstikke druk nu. Ik kan het me niet voorstellen.
MarlindeRooz schreef:Ladygiroc schreef:Ben benieuwd vanavond.. heb het wel te doen met de minder bedeelden. Die kunnen niet vooruit inslaan. Ik heb zelfs niet eens tijd om te hamsteren.
Wat zou je in vredesnaam moeten inslaan dan?
mvdende schreef:Maandverband bijvoorbeeld?
Ik ga vanmiddag maar even goed inslaan bij het Kruidvat....
Normaal koop ik dat pas als ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden, (pil doorslikken dus naar 3x per jaar ofzo) nu dus maar even voordat de Kruidvat dicht moet.
mvdende schreef:Maandverband bijvoorbeeld?
Ik ga vanmiddag maar even goed inslaan bij het Kruidvat....
Normaal koop ik dat pas als ik daadwerkelijk ongesteld ben geworden, (pil doorslikken dus naar 3x per jaar ofzo) nu dus maar even voordat de Kruidvat dicht moet.
minka schreef:Dierenwinkels zijn toch niet perse noodzakelijk, behalve als je levend voer geeft misschien. Anders kan alles online worden besteld toch?

Kookaburra schreef:minka schreef:Dierenwinkels zijn toch niet perse noodzakelijk, behalve als je levend voer geeft misschien. Anders kan alles online worden besteld toch?
Je mag er niet vanuit gaan dat iedereen online kan bestellen. Immers zijn er veel laaggeletterden in Nederland, veel mensen die niet kunnen internetbankieren door bewindvoering, veel oudere mensen die uberhaupt niet weten dat er online bankieren bestaat...
Noodzakelijke goederen moeten voor iedereen beschikbaar zijn.
MarlindeRooz schreef:Ladygiroc schreef:Ben benieuwd vanavond.. heb het wel te doen met de minder bedeelden. Die kunnen niet vooruit inslaan. Ik heb zelfs niet eens tijd om te hamsteren.
Wat zou je in vredesnaam moeten inslaan dan?
idinn schreef:Ik heb op moment geen broek meer zonder gat. Lekker boeiend, het is niet dat we nog ergens heen mogen. Huisbroek aan en klaar. En anders lang leve het wonderlijke internet. Is vast wel een broek te vinden.
Maar die bestel ik na de kerst wel online haha. Citaat:...Weihnachtsbaumverkauf...