Ik trek mijn jas uit, zet de verwarming aan, de lampen en begroet mijn katten. Sloffen aan. Dan laptop aan en tv aan. Dan vaak kattenbakken doen en stofzuigen. Als er nog afwas staat die daarna doen. Dan even op de laptop, Bokt/Facebook checken en WhatsApp. (webwhatsapp) Tegen 17.00 de katten eten geven, zodra die klaar zijn met eten ga ik eten koken. Ik eet graag vroeg dus uiterlijk om 18.00. Ik kijk tv terwijl ik eet. Daarna vies bord op het aanrecht zetten.

Dan fris pakken, chocola/chips en met dekentje op de bank. TV kijken en als er niets is serie.
Bovenstaand is op maandag en dinsdag.
Op woensdag ga ik eerst naar stal vanuit mijn werk. Ben dan rond half 6 thuis. Jas uit, verwarming en lampen aan, sloffen aan, laptop aan, katten eten geven en daarna zelf koken en eten. Daarna weer met drinken/lekkers op de bank.

Op donderdag ga ik boodschappen doen uit mijn werk. Ben dan half 5 thuis. Jas uit, verwarming aan, sloffen aan, laptop aan. Boodschappen opruimen, katten eten geven, zelf koken en eten en weer met dirnken/lekkers op de bank.
Vrijdag is weer stal dag.
Alle doordeweekse avonden streef ik er naar om om 21.30 naar bed te gaan maar vaak wordt het wel 22.00. Mijn wekker gaat namelijk om 05.30.

Ik zou eigenlijk elke dag moeten stofzuigen en afwassen maar dat vertik ik.