Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als je het toch allemaal naleest denk je toch soms waar zijn we in hemelsnaam mee bezig. 
DezeNaam schreef:CalipsoLover schreef:Dit topic is gewoon gemaakt voor de Belgische coronaregels![]()
De beste vond ik nu laatst dat je met 4 man in je tuin mag zitten, maar enkel als die 3 personen niet door je huis moeten. Dus mensen met een rijwoning kunnen geen 4 mensen in de tuin hebben, want ze moeten door je huis. En dan mag er ook maar 1 iemand naar de wcBelgen zijn op dat vlak wel een grapje, ze maken zoveel regeltjes om alles duidelijk te houden, om uiteindelijk zoveel regeltjes te maken die elkaar dan weer tegenspreken en zo is de cirkel rond.
Tja België met al die belachelijke regels inderdaad...![]()
Het is 'goed' dat er regels zijn maar ik begrijp evengoed dat veel mensen de regels aan hun laars (beginnen) lappen... Mede door de grote inconsistentie van de overheid. Je vrienden amper mogen zien want die gaan je zéker besmetten maar dan zie je wel foto's van mensen in de bus die als sardientjes op elkaar gepakt staan. Of die video van het station in Gent waar mensen niet eens meer in het station paste en op de roltrap al half tegen elkaar gedrukt werden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201019_94239377
Of nog slimmer; ze wouden (of hebben ze dit uiteindelijk ook echt gedaan?) minder treinen laten rijden omdat dit mensen aan zou moedigen om de trein te nemen.Doe daar dan nog eens die idiote 'gratis treintickets' bij (twee ritten gratis per maand, en de trein is hier belachelijk duur voor volwassenen)... Dan zijn ze verbaasd dat de treinen zo vol zitten.
Maar minder treinen willen laten rijden is echt te idioot voor woorden... (Al willen ze er nu blijkbaar terug meer laten rijden.)

Nikass schreef:Ik begrijp sommige dingen ook niet, bijvoorbeeld waarom black friday was toegestaan. Maar tegelijkertijd ben ik blij dat ik niet alle regels hoef te bedenken, want eenvoudig is het niet.
En uiteindelijk is het belangrijkste dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt. Voor mij is het meest storend dat een deel mensen daar niet toe bereid zijn, terwijl Nederland bepaalt niet het strengste beleid heeft.
Ik vraag me dan af waarom niet iedereen zich realiseert wat er op het spel staat.

Het zit een beetje in onze cultuur denk ik; of waren jullie blij geweest met (bijvoorbeeld) de Aziatische corona aanpak? DeniseSoares schreef:Die onzinnige regels hebben ook niks met het virus te maken, wel met gedrags beïnvloeding.
Niks van dit alles heeft eigenlijk met het virus te maken, wel met andere zaken.
New World Order
World Economic Forum
Deep State
De elite heeft hele andere plannen met de wereldbevolking..
Goed je mag mij een alu hoedje noemen. Geen problemen mee.
DeniseSoares schreef:Die onzinnige regels hebben ook niks met het virus te maken, wel met gedrags beïnvloeding.
Niks van dit alles heeft eigenlijk met het virus te maken, wel met andere zaken.
New World Order
World Economic Forum
Deep State
dit klinkt veel logischer! Badeendje schreef:DeniseSoares schreef:Die onzinnige regels hebben ook niks met het virus te maken, wel met gedrags beïnvloeding.
New World Order
World Economic Forum
Deep State
dit klinkt veel logischer!
Die is groter en heeft dus meer invloed. En ook op mars lijken ze al obligaties te verkopen...