Dus goed op de hoogte zijn van hoe het hoort te klinken en op te letten als ie anders doet, kan al veel issues schelen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Century schreef:Maar vertrouwen jullie erop dat alles op lampjes te zien is en dat er niets tussen beurten door stuk kan gaan? Of heeft iedereen zo'n nieuwe auto dat alles geregistreerd wordt?
verootjoo schreef:Century schreef:Maar vertrouwen jullie erop dat alles op lampjes te zien is en dat er niets tussen beurten door stuk kan gaan? Of heeft iedereen zo'n nieuwe auto dat alles geregistreerd wordt?
Als ie stuk gaat merk je het toch wel? Dan klinkt ie anders of rijdt ie niet meer.

Gini schreef:Century schreef:Maar vertrouwen jullie erop dat alles op lampjes te zien is en dat er niets tussen beurten door stuk kan gaan? Of heeft iedereen zo'n nieuwe auto dat alles geregistreerd wordt?
Eigenlijk wel en eigenlijk vind ik dat niet zo raar. Zoveel elektronica in de auto en twee keer per jaar langs de garagist, dan mag ik hopen dat het algemene onderhoud toch wel oké is en dat een garagist wel in het oogje houdt als er een onderdeel ofzo aan zijn laatste levensadem zit.
Het moment dat er echt iets kapot is aan mijn auto, of ratelt of iets doet wat niet oké is, dan moet ik toch wel naar de garage. Dan helpt de motorkap opengooien toch niet, want ik weet toch niet waar zoeken.
verootjoo schreef:Century schreef:Maar vertrouwen jullie erop dat alles op lampjes te zien is en dat er niets tussen beurten door stuk kan gaan? Of heeft iedereen zo'n nieuwe auto dat alles geregistreerd wordt?
Als ie stuk gaat merk je het toch wel? Dan klinkt ie anders of rijdt ie niet meer.
. En vaak kun je iets wel voorkomen door bijvoorbeeld wel eens die olie bij te vullen. Of wel de banden op spanning te houden.
tot ergernis van mijn vader en vriend aan toe want die vinden het zo zonde

Sky schreef:Oh wat erg, ik wist niet dat dit een ding was. Nooit dus eigenlijk. Alleen jaarlijks bij de APK doet de garage het.
als extra service misschien maar is absoluut niet standaard. Plus eens per jaar is wel erg weinig
) of hij fixt het zelf, of hij belt onze garagehouder...
)