Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mirre1415 schreef:Vertel eens dan?
Kuggur schreef:Net zo'n boeiende discussie als wanneer ik vraagtekens bij jouw beweringen zet? Je reactie is "ik vind dit en denk er verder niet over na"....
De argumenten van Aquino zijn voor mij geen interessante gespreksstof, ten eerste, uitentreure uitgekauwd , en ten tweede omdat ze geponeerd zijn door een fundamentalistische christen; ieder argument dat "god bestaat niet" ondersteund, is automatisch niet valide, want het gaat tegen de heilige waarheid in.
Maar ik denk dat we te ver off topic drijven, dus ik zet er een punt achter.
katybug schreef:Mirre1415 schreef:Vertel eens dan?
Oké eentje dan.
Vlak nadat een vriendin van mij was overleden was ik bij haar man langsgegaan. Ze had liedjes opgenomen voor de kinderen en die zaten we te luisteren.
‘s Avonds zat ik achter mijn laptop op een forum mee te kletsen en uit het niets speelt mijn laptop een van de liedjes van mijn vriendin af. Het betreffende liedje had ik niet eens zelf. Niet op mijn telefoon en niet op mijn laptop. Ik heb mijn laptop afgesloten en dichtgeklapt maar het liedje bleef spelen, achter elkaar door. Na vijf keer stopte het. Ze hebben samen vijf kinderen.
Mirre1415 schreef:katybug schreef:Oké eentje dan.
Vlak nadat een vriendin van mij was overleden was ik bij haar man langsgegaan. Ze had liedjes opgenomen voor de kinderen en die zaten we te luisteren.
‘s Avonds zat ik achter mijn laptop op een forum mee te kletsen en uit het niets speelt mijn laptop een van de liedjes van mijn vriendin af. Het betreffende liedje had ik niet eens zelf. Niet op mijn telefoon en niet op mijn laptop. Ik heb mijn laptop afgesloten en dichtgeklapt maar het liedje bleef spelen, achter elkaar door. Na vijf keer stopte het. Ze hebben samen vijf kinderen.
![]()
![]()
![]()
Wow, dat klinkt best wel eng. Hoe ervaarde jij dat?
Kaplaars schreef:Ik geloof er normaal niet in, maar soms heb ik van die dagen dat ik denk:”misschien is er wel meer tussen hemel en aarde”. Meestal na een of andere vage docu of verhaal van iemand.
Normaal gesproken ben ik meer van team ‘alles is wetenschappelijk te verklaren’.
Zebrastreep schreef:Nabster schreef:Waarom ben je daar gelukkig mee? Lijkt me heel onrustig allemaal.
Er zijn mensen die het juist kunnen gebruiken om anderen te helpen dat zou ik ook wel zien als een dankbaar iets. Tenzij je er heel bang voor bent dan is het een nadeel.
kimwilliam schreef:Zebrastreep schreef:Er zijn mensen die het juist kunnen gebruiken om anderen te helpen dat zou ik ook wel zien als een dankbaar iets. Tenzij je er heel bang voor bent dan is het een nadeel.
klopt, ik ben er niet bang voor en ontwikkel het ook steeds meer maar let daarbij wel op specifieke dingen.
Nabster schreef:Kuggur schreef:
Heb jij maar 6 zintuigen? Dan zou ik me niet gelukkig prijzen...
Veel mensen vinden dat we er maar 5 hebben, met de zesde als paranormaal.
chanicha schreef:Mijn schoonvader kwam van Java, genoeg verhalen gehoord van wat er daar voorviel
Daarbij geloof ik er zelf ook zeker in dat er meer is.