Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amalarab schreef:Kerstavond met collega’s eten + wijntje
Eerste kerstdag vieren met ouders en kinderen(ik wil eigenlijk wel eerst nog een buitenrit maken op de ochtend)
Tweede kerstdag werken + kaasfondue met vriendin
Derde kerstdag wandeling aan de kust
en mss die avond nog Single Bells
Oud en nieuw naar een vriendin een uur verderop
IsaCalixa schreef:Amalarab schreef:Kerstavond met collega’s eten + wijntje
Eerste kerstdag vieren met ouders en kinderen(ik wil eigenlijk wel eerst nog een buitenrit maken op de ochtend)
Tweede kerstdag werken + kaasfondue met vriendin
Derde kerstdag wandeling aan de kust
en mss die avond nog Single Bells
Oud en nieuw naar een vriendin een uur verderop
Single bells, wat is dat?

en vind ik het nu echt niet leuk. Terwijl ik bij de vorige lockdown er geen enkel probleem mee had. Boras schreef:Wij vieren het uit overtuiging alleen met ons gezin/huishouden.
Dat is de enige manier om uit deze voor zoveel mensen ongenadig harde lockdown het maximale rendement te halen. Dan is het in ieder geval niet voor niets.
Zomin mogelijk verplaatsingen en contacten. Het is helaas de enige manier. Wat de regels ook toestaan.
Astorga schreef:Zijn er meer mensen die overwegen de kerstdagen helemaal alleen door te brengen?
Qua aantallen personen zou ik best op bezoek mogen, maar twijfel of ik dat wel wil omdat ik de komende tijd en veel mensen blijf zien vanwege werk. Heb met Kerst ook diensten, dus zal niet de hele dag in mijn uppie op de bank zitten.
Cowgirl schreef:Ik ga naar mijn ouders en kan niet wachten.
Ik ben net verhuisd en na de afkondiging van de lockdown helemaal alleen omdat ik nog geen sociaal leven heb opgebouwd hier.
Sporten stop, beperkt naar stal waar je dan alleen bent en mijn nieuwe baan begint pas volgend jaar.
Op dit moment is het even flink op de kiezen bijtenen vind ik het nu echt niet leuk. Terwijl ik bij de vorige lockdown er geen enkel probleem mee had.