Century schreef:Wat zijn de prijzen van de sokken van Paloedie? Of kijk ik er overheen?
Dat ligt een beetje aan de maat, maar de gemiddelde damesmaat €17,50 exclusief verzendkosten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:prugelpiet schreef:Want? Het is een ervaring uit de eerste hand en blijkbaar geen goede ervaring, ik zou niet weten waarom men dit niet zou mogen delen?Ik vind het niet echt netjes dat je dit hier zo neer kwakt. Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en je hebt hier nou ook niet echt precies je ervaring verteld.
shadowstar schreef:Paloedie schreef:Ik geloof dat ik pb's, mails en facebookberichtjes allemaal heb beantwoord! Eenhoornkots sokken zullen vanzelf op mijn Facebook pagina verschijnen. Ik heb sowieso wat voorraad aan te vullen
Mond op mond reclame is de beste reclame!
Ailill schreef:prugelpiet schreef:Want? Het is een ervaring uit de eerste hand en blijkbaar geen goede ervaring, ik zou niet weten waarom men dit niet zou mogen delen?
Ik vind het niet echt netjes dat je dit hier zo neer kwakt. Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en je hebt hier nou ook niet echt precies je ervaring verteld.
Paloedie schreef:Ik geloof dat ik pb's, mails en facebookberichtjes allemaal heb beantwoord! Eenhoornkots sokken zullen vanzelf op mijn Facebook pagina verschijnen. Ik heb sowieso wat voorraad aan te vullen
marleen_88 schreef:Ik heb gisteren m'n bestelling geplaatst. Ik heb vanmiddag de verzendbevestiging ontvangen, ik ben benieuwd wanneer ze er zijn.
Amado7 schreef:Misschien is het positief voor je bedrijf als je reageert op de restJe bent niks verplicht maar als je inderdaad nergens op reageert dan doet dat niet veel goed voor je bedrijfje denk