Ik zou gewoon een paar sokjes kopen en een leuke kaart. Of een leuk rompertje. Het is toch een aardigheidje? Ik vind die grote cadeaus veel passender in de kraamtijd.
Dit boekje is ook echt een aanrader! Ik wil hem zelf ook
Zeker een aanrader! De zwart-wit patronen vinden ze onwijs mooi om naar te kijken de eerste maanden en daarna kunnen ze er zelf mee klooien. Zo'n knuffelkubus is hier ook favoriet, gewoon omdraaien als ze hem zat zijn en dan is het een nieuw speeltje
Verder is het heel persoonlijk, ik gebruik hydrofieldoeken voor alles dus kan er niet genoeg hebben maar genoeg mensen die er aan 3 genoeg hebben. Qua rompers bijna alleen lange mouw met overslag anders is het koud en gillen, maar ook daar weer genoeg mensen/baby's die die dingen mijden als de pest en juist voor mouwloos met zo min mogelijk drukknoopjes gaan Muziekjes zijn hier gelinkt aan spelen en niet aan slapen (we hebben ons best gedaan maar ze vertikt het), dus leuk die muziekdoosjesknuffels om mee te nemen in bed maar dan wordt er niet geslapen
Cabelona
Geplaatst: 19-11-20 11:58
Ik was vooral erg blij met bruikbare spullen. Hydrofiel doeken (de 65x65 variant gebruik ik zeer veel), badcape (geen badjasje), sokjes, rompers (H&M vind ik erg fijn mt 56 heeft onze zoon maand 1 t/m 3,5 gedragen), rammelaars met houten ring, knuffeldoekjes/knoopdoekjes, waskussen hoes. Maar ook een simpele knuffel of babyspeeltje kon ik erg waarderen.
Maar ik kreeg ook van iemand een douche foam en een gezichtsmasker tijdens mijn zwangerschap. Dit heb ik ook heel erg gewaardeerd.
Ook heb ik dingen gekregen die ik jammer vond omdat ik ze gewoonweg niet gebruik... - stoffen slippers voor de baby (ja ze bestaan blijkbaar) zodra dat de kleine kan lopen passen ze niet meer - invulboekjes. Deze kocht ik echt liever zelf - badjas maatje 56 (badcapes zijn veel handiger, badjas wordt waarschijnlijk pas gebruikt als de kleine kan lopen/staan en dan past maatje 56 niet meer). - kleding in grotere maat buiten het seizoen (t-shirt die midden winter pas past of juist een dikke trui die pas in de zomer past) - invulboekjes kun je beter even navragen of ze die al heeft, zonde als ze dubbel zijn.