Het is niet zo dat TS een praatje met hem gemaakt heeft. Ze zag gewoon een random dude op straat en besloot om hem te moeten opsporen. Dit komt wel erg dichtbij stalkergedrag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebel_Jits schreef:Wat een jankerds in dit topic zeg. Je mag toch wel zoeken naar iemand? Hoeveel van jullie hebben vroeger wel niet in het telefoonboek zitten zoeken naar je Grote Liefde? Alle Janssen afbellen en vragen of Piet daar woonde. Dan wist je erna meteen zijn adres. Kon je voor en/of na school langsrijden alle dagen..![]()
Ik heb al jaren een relatie, maar vind het echt wel grappig en lief als iemand die moeite zou doen om met mij af te spreken. Hij kan altijd nee zeggen als hij niet wilt he..
Boras schreef:Tja, wat maakt het uit hoe de ts of wij het zouden vinden.
Het gaat er alleen maar om wat die man er zelf van vindt. Punt is wel dat hijzelf er geen stem in heeft en het maar heeft te slikken. Of hij er nu van gediend is of niet is dat zijn werkgever en andere buitenstaanders bij een privékwestie worden betrokken.
Dat vind ik wel een dingetje. Ook al zie ik ook de leuke kant ervan.
topsylover schreef:Rebel_Jits schreef:Wat een jankerds in dit topic zeg. Je mag toch wel zoeken naar iemand? Hoeveel van jullie hebben vroeger wel niet in het telefoonboek zitten zoeken naar je Grote Liefde? Alle Janssen afbellen en vragen of Piet daar woonde. Dan wist je erna meteen zijn adres. Kon je voor en/of na school langsrijden alle dagen..![]()
Ik heb al jaren een relatie, maar vind het echt wel grappig en lief als iemand die moeite zou doen om met mij af te spreken. Hij kan altijd nee zeggen als hij niet wilt he..
Maar dan kende je Piet van tevoren waarschijnlijk al. Die had je op school ontmoet of misschien wel op je werk, een praatje mee gemaakt op straat etc. Dit is LETTERLIJK een voorbijganger op straat.
__Sannne schreef:En STEL JE VOOR dat je een leuke voorbijganger ziet.
topsylover schreef:__Sannne schreef:En STEL JE VOOR dat je een leuke voorbijganger ziet.
Dan ga je niet zijn werkgever lastigvallen, Faceboekgroepen volspammen, oproepen op fora plaatsen, (mogelijke) collega's vragen stellen etc. Dat gaat echt veel en veel te ver.
Stel dat jij lekker aan het shoppen bent in de stad en je loopt met je Zara-tas over straat. Een voorbijganger duikt de winkel in en vraagt wie die blonde meid is die net mogelijk iets afgerekend heeft hier en of hij je klantgegevens mag hebben. Zou jij dat op prijs stellen?
Gini schreef:De Zara zal hoogstwaarschijnlijk die gegevens niet verstrekken wegens privacy, net zoals DHL de gegevens niet aan TS gegeven heeft.
topsylover schreef:__Sannne schreef:En STEL JE VOOR dat je een leuke voorbijganger ziet.
Dan ga je niet zijn werkgever lastigvallen, Faceboekgroepen volspammen, oproepen op fora plaatsen, (mogelijke) collega's vragen stellen etc. Dat gaat echt veel en veel te ver.
Stel dat jij lekker aan het shoppen bent in de stad en je loopt met je Zara-tas over straat. Een voorbijganger duikt de winkel in en vraagt wie die blonde meid is die net mogelijk iets afgerekend heeft hier en of hij je klantgegevens mag hebben. Zou jij dat op prijs stellen?
FennyPower schreef:DHL heeft opnieuw gereageerd, ze mogen geen gegevens geven maar ook geen gegevens van mij geven aan de bezorger.
Dat is helaas geen optie.
Iemand nog een idee?
Op Facebook plaatsen vind ik zelf ook niet kunnen.
En op locatie opwachten heb ik ookal Voorbij zien komen. Dat vind ik ook nogal wat. Zeker omdat ik zelf ook 1 uur ervoor moet rijden.
Loei schreef:FennyPower schreef:DHL heeft opnieuw gereageerd, ze mogen geen gegevens geven maar ook geen gegevens van mij geven aan de bezorger.
Dat is helaas geen optie.
Iemand nog een idee?
Op Facebook plaatsen vind ik zelf ook niet kunnen.
En op locatie opwachten heb ik ookal Voorbij zien komen. Dat vind ik ook nogal wat. Zeker omdat ik zelf ook 1 uur ervoor moet rijden.
Er moet hier op bokt toch vast wel een medewerker van DHL zijn die voor jou het berichtje in de facebook groep kan plaatsen?