akishino schreef:@milatje, dat lijkt wel een beetje een kantine idee. Wat een geweldige ruimte om mooie leefkeuken te maken!
Nou echt he, vinden wij ook.
Morgen krijgen we de eerste 3D tekeningen van ons idee nu. Zal ze dan hier wel delen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Nou ja, zeg!! Al onze ideeën worden maar schaamteloos nagemaakt!!![]()
Zo dus, precies in die opstelling maar dan ietsje ruimer, links nog een smalle, hoge kast ernaast en rechts achterin de hoek dus een verhoogde kast (daar zit bij ons de doorgang naar de kamer)
lukka63 schreef:Oh die zwarte keuken prachtig!!!!
Hoe is dat in onderhoud ,wij hebben honden ,kleinkinderen, zie je dan niet alles.
silverdapple schreef:Knap dat je dat allemaal zelf gedaan hebt, Alik, vooral de tegeltjes in de gootsteen vind ik verrassend leuk!
ClaudiaHS schreef:Onze keuken komt van keukenkampioen.
Ik vind het apart om te lezen dat de meesten hier de service ruk vinden van de Mandemakers groep.
Mijn ervaring is echt super goed met hun.
[ [url=m/Wzje9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze keuken hebben wij 5 jaar geleden geplaatst in ons vorige huis.
Totaal 11500 euro.
1 kastje was beschadigd en 1 plint was veel te kort.
1 belletje en een paar weken later zonder gezeur stond er een vrachtwagen op de stoep met een nieuw kastje en nieuwe plint.
Net na afloop van de garantie ging de vaatwasser kapot.
Helaas keuken besteld in NL, maar wij woonden in DL.
En konden dus zowel als in NL, als in DL niet terugvallen op garantie van Atag . (Coulance regeling).
Mevrouw van de keukenkampioen vond dit belachelijk en heeft net zo lang onderhandeld en gebeld tot de vaatwasser wel gerepareerd werd (printplaat bleek kapot te zijn).
Super service!
[ [url=m/15gV8r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b37pJf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de keuken in mijn huidige huis.
Hij zit er nu een maandje in.
De binnenlade is beschadigd (was al bij aflevering)
Dus gebeld en ze zouden een nieuwe sturen.
2 weken geleden stond de bezorger al voor de deur
Helaas hadden ze de verkeerde maat geleverd.
Dus weer gebeld en vorig week stond de bezorger weer op de stoep.
Helaas dit keer wel met de goede maat maar het verkeerde onderdeel.![]()
Dus weer gebeld, kreeg 1000x excuses en heb nu een orderbevestiging gekregen van het juiste onderdeel en in de goede maat.
Dus mijn ervaring is echt heel erg goed.
Deze keuken heeft mij overigens 11000 euro gekost.
IMANDRA schreef:Jaa leuk topic! Wij zijn bezig met een nieuwbouwhuis en hebben de keuken ook al soort-van uitgekozen. Twijfelen nog een beetje over welke kastjes (mijn eigen voorkeur zit op blauw)! Zitten rond de 17k, maar is een grote keuken met bijv. een grote koelkast, grote diepvries, stoomoven + combimagnetron
[ [url=m/EYwSCO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0U8yQE.png]Afbeelding[/url] ]
We zijn flink wat keukenboeren langsgegaan (serieus, ze lichten je op waar je bijstaat... geen goede ervaringen met keukenconcurrent en keukenkampioen) en zijn uiteindelijk voor Brugman gegaan omdat deze vanaf het begin eerlijk, transparant en no-nonsense is.
Tip voor de mensen die op zoek gaan: laat je niet gekmaken door acties zoals '50% korting'. Ze houden hierbij de adviesprijzen aan, die veelal twee keer zo duur zijn als de internetprijzen. Je krijgt dus helemaal geen 50% korting, hooguit 2-5%... Doe echt je research hierin, sta stevig in je schoenen, vraag om transparantie en durf om meer te vragen. Bij ons wilden ze ook geen inzicht geven in hoe de prijs was opgebouwd (bij de keukenkampioen en keukenconcurrent).
Laat je ook vooral niet dwingen meteen te tekenen! Doe gewoon rustig je onderzoek en ga langs meerdere keukenboeren.
superpony schreef:IMANDRA schreef:Jaa leuk topic! Wij zijn bezig met een nieuwbouwhuis en hebben de keuken ook al soort-van uitgekozen. Twijfelen nog een beetje over welke kastjes (mijn eigen voorkeur zit op blauw)! Zitten rond de 17k, maar is een grote keuken met bijv. een grote koelkast, grote diepvries, stoomoven + combimagnetron
We zijn flink wat keukenboeren langsgegaan (serieus, ze lichten je op waar je bijstaat... geen goede ervaringen met keukenconcurrent en keukenkampioen) en zijn uiteindelijk voor Brugman gegaan omdat deze vanaf het begin eerlijk, transparant en no-nonsense is.
Tip voor de mensen die op zoek gaan: laat je niet gekmaken door acties zoals '50% korting'. Ze houden hierbij de adviesprijzen aan, die veelal twee keer zo duur zijn als de internetprijzen. Je krijgt dus helemaal geen 50% korting, hooguit 2-5%... Doe echt je research hierin, sta stevig in je schoenen, vraag om transparantie en durf om meer te vragen. Bij ons wilden ze ook geen inzicht geven in hoe de prijs was opgebouwd (bij de keukenkampioen en keukenconcurrent).
Laat je ook vooral niet dwingen meteen te tekenen! Doe gewoon rustig je onderzoek en ga langs meerdere keukenboeren.
Eerlijk? Ik vind 17.000 voor deze keuken ook veel te duur. Dan moet je echt de aller duurste apparatuur hebben en een mage duur blad. Maar dan nog, kom ik daar met een snelle rekensom niet aan.
Lindor92 schreef:Jeetje TS vind het wel veel geld voor een relatief kleine keuken. Keukenconcurrent zou ik ook absoluut niet heen gaan.
[ [url=m/WZM4Hl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is onze keuken. Hebben we gekocht bij Primo. Kostte geen 10000 euro.
superpony schreef:IMANDRA schreef:Jaa leuk topic! Wij zijn bezig met een nieuwbouwhuis en hebben de keuken ook al soort-van uitgekozen. Twijfelen nog een beetje over welke kastjes (mijn eigen voorkeur zit op blauw)! Zitten rond de 17k, maar is een grote keuken met bijv. een grote koelkast, grote diepvries, stoomoven + combimagnetron
Eerlijk? Ik vind 17.000 voor deze keuken ook veel te duur. Dan moet je echt de aller duurste apparatuur hebben en een mage duur blad. Maar dan nog, kom ik daar met een snelle rekensom niet aan.
milatje schreef:Zoals belooft zou ik nog met de eerste opzet voor ons nieuwe huis komen. De keuken is nog niet helemaal naar wens: de grijplijsten worden waarschijnlijk zwart. We weten nog niet wat voor kleur blad we willen en wellicht dat we het blad aan de zijkant door willen laten lopen. Echter krijgen we een lichtgrijze vloer.. wat doe je dan met het blad he? Lastig lastig!
In ieder geval de eerste opzet:
[ [url=m/UHQyax.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c8oxTM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4R0drw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D58HLh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zcwzBn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rennie89 schreef:Ik heb vorig jaar mijn appartement gekocht, hier zit een uitgeleefde standaard bruynzeel keuken in zonder inbouw etc. Deze is 8 jaar oud en wil deze dus gaan vervangen voor een luxe keuken met inbouw. Dit is de keuken hoe ik hem overnam van de vorige bewoner.
[ [url=m/VPevuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben gisteren bij keukenconcurrent geweest en we hebben een keuken kunnen samenstellen naar mijn smaak . Kleur off white kastjes hoogglans met werkblad beton zwart en achterwand. Bovenkasten zijn extra groot (90 cm hoogte ipv 75 standaard maat) en inbouw oven, vaatwasser, inductie, koelvriescombinatie, afzuigkap en een prullenmandde keuken is tot 2.25 m hoog.
Dit is een foto van mijn keuken in 3D.
[ [url=m/spJY06.jpg]Afbeelding[/url] ]
Totale kosten plaatje zal zijn 7500 excl aansluiting maar incl montage.
Ik heb echt een vaatwasser nodig en wat meer opbergruimte dan ik nu heb. Daarbij ook wat meer werkblad ruimte nodig.
Nou ben ik benieuwd naar hoeveel jullie hebben betaald voor jullie keukens en hoe het plaatsen en aansluiten is gegaan? Ik moet dus zelf de aansluitingen regelen dus de elektra klaar maken en de leidingen etc. Dat is natuurlijk ook allemaal nieuw voor mij.
anca schreef:Lindor92 schreef:Jeetje TS vind het wel veel geld voor een relatief kleine keuken. Keukenconcurrent zou ik ook absoluut niet heen gaan.
[ [url=m/WZM4Hl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is onze keuken. Hebben we gekocht bij Primo. Kostte geen 10000 euro.
Zit jou kookgedeelte achter het houten blad? Ik vind dit een mooie keuken! Heb je nog een foto vanaf de kraan. En heb je extra diepe lades?