Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kristy1998x schreef:Het mijn keuze om het op deze manier door te laten gaan, MITS DE REGELS NIET AANGESCHERPT WORDEN! Jullie kijk is daarin anders. Ik ben vrij om hiervoor te kiezen zolang het binnen de regels past. Wat jullie hiervan vinden is daarop niet van toepassing, jammer dat er geen gehoor word gegeven aan het vriendelijke verzoek geen dergelijke discussies te gaan veroorzaken. Het is mijn mening dat dit wel kan, hier is op een volwassen manier over na gedacht. Dat anderen het niet zouden doen maakt het niet meteen een onvolwassen keuze. Tevens is dat roze wolk gevoel totaal niet aanwezig, ben niet zo van dat oeh ah lief blablabla gedoe. Tuurlijk zijn wij blij met de komst maar nee ik zweef niet op een roze wolk en zou dit ook nooit doen, dit is niet hoe ik ben. Hoe jullie je verantwoordelijkheid nemen in deze "pandemie", die door de media en onbetrouwbare cijfers/testen een stuk erger word gemaakt, is jullie keuze, maar respecteer de mijne dan ook. En ja om ons heen hebben de mensen nogsteeds gewoon een druk leven wat verder gaat met of zonder corona. Zo gek is dit niet. Nogmaals mijn keuze, het kan binnen de regels en er is verantwoord over na gedacht. Ik denk dat de overvolle treinen, de scholen, mensen in de supermarkt e.d een groter risico vormen dan een goed doordacht "feestje". Het griepseizoen komt ook om de deur kijken , maar goed, ga hier verder geen discussie in voeren. Typisch bokt om geen respect te tonen voor andermans keuze omdat je het zelf anders zou doen/er zelf anders over denkt en er ondanks verzoeken toch op doorgehamerd word over wat anderen wel en niet vinden kunnen.
Mijn vrienden/kennissen en tevens familie die denken hier overigens precies hetzelfde over. Bij deze laat ik het topic voor wat het is en ga ik zelf online opzoek naar ideeën. Mijn verzoek aan de mods is dan ook om dit topic te sluiten gezien er geen nut is om het open te houden.
Kristy1998x schreef:Hoe jullie je verantwoordelijkheid nemen in deze "pandemie", die door de media en onbetrouwbare cijfers/testen een stuk erger word gemaakt, is jullie keuze, maar respecteer de mijne dan ook
KimD schreef:Dit topic gaat net zo verlopen als het puppy topic van TS ben ik bang... Als TS niet hoort wat ze wilt horen gaat de kont tegen de kribbe.
Ja want het is natuurlijk geen feit dat alles plat ligt, duizenden besmettingen per dag erbij komen, veel (ook jonge ja!) mensen overlijden en de ziekenhuizen vol liggen. Dat is inderdaad gewoon hoe wij dat zien.
Boras schreef:Laat in ieder geval de baby thuis voor zijn/haar eigen veiligheid,ts.

Citaat:Hoe jullie je verantwoordelijkheid nemen in deze "pandemie", die door de media en onbetrouwbare cijfers/testen een stuk erger word gemaakt, is jullie keuze, maar respecteer de mijne dan ook.
Denise_Storm schreef:Je bent niet verplicht om “ja en amen” te zeggen, maar je kan wel je verantwoordelijkheid nemen. Niet zo zeer om het virus, wel voor het personeel in de zorg die zich helemaal rot werkt door mensen met jouw instelling.
En in solliciteer waarschijnlijk op een ban van Bokt, maar ik ga het toch zeggen: als je je verantwoordelijkheid niet wil nemen voor de risico’s dan snap ik niet dat je de verantwoordelijkheid voor een kind mag dragen. Arm kind met een moeder die dus geen verantwoordelijkheid wil nemen.