Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sidera schreef:Neonlight schreef:Hier ook al een aantal jaar select, bevalt heel goed. Bestellen veel bij Bol, zeker nu in de Corona tijd.
Wel ben ik benieuwd naar bezorging dezelfde dag of op zondag. Ik heb nog nooit die mogelijkheid gehad namelijk, het is altijd de volgende dag of maandag als je op zaterdag betaald (tenzij er natuurlijk al bij staat dat de levering meer werkdagen duurt).
Wordt het op zondag dan ook aan huis geleverd?
Ligt er aan wie het aanbiedt. Externe partijen vaak niet maar als het een bol.com product is kan t weer wel vaak.
koenlover schreef:Vaak zijn de producten van die andere bedrijven ook nog eens goedkoper bij het bedrijf zelf.
Shiloh schreef:koenlover schreef:Vaak zijn de producten van die andere bedrijven ook nog eens goedkoper bij het bedrijf zelf.
Mjah. Als je iets van 10 euro verkoopt met een kostprijs van 6 euro en een commissie moet betalen en ook nog gratis moet verzenden a 4 euro, dan moet je iets om er ook daad werkelijk aan te verdienen.
Als je bij de webshop zelf besteld moet je dan vaak alsnog de verzendkosten betalen.
Dus ja. Logisch. Er moet wel iets te verdienen zijn. Voor niets gaat de zon op.
Shiloh schreef:koenlover schreef:Vaak zijn de producten van die andere bedrijven ook nog eens goedkoper bij het bedrijf zelf.
Mjah. Als je iets van 10 euro verkoopt met een kostprijs van 6 euro en een commissie moet betalen en ook nog gratis moet verzenden a 4 euro, dan moet je iets om er ook daad werkelijk aan te verdienen.
Als je bij de webshop zelf besteld moet je dan vaak alsnog de verzendkosten betalen.
Dus ja. Logisch. Er moet wel iets te verdienen zijn. Voor niets gaat de zon op.
Memories schreef:DonDon schreef:Ik ook select hier! Heb het er al zeker uitgehaald. Merk wel dat bol soms stukken duurder is. Ik wou een thermometer kopen, scheelde gewoon €10,-. Was niet voor corona maar voor mijn zoontje die net geboren is haha. Dezelfde dag wordt op dit moment 1 keer niet waargemaakt maarja dat is logisch aangezien de bestellingen ongelofelijk zijn gestegen
Ik vind het heel erg wisselen per item/productcategorie. Soms zijn dingen er idd schreeuwend duur maar andere spullen vind ik nergens goedkoper dan bij bol. Of even goedkoop/minder dan een paar euro verschil en dan kom ik toch weer bij bol uit ivm het gemak en de service waarvan ik al weet dat het goed zit. Wat ik dan ook graag afkoop voor die prijs.
Cubone schreef:Ik ben vooral een talentje in producten vinden via bol.com en bestellen via de leverancierScheelt vaak 5 a 10% in aankoopprijs en met duurdere producten word het 9 van de 10 keer toch gratis geleverd
Bespaar mezelf daarmee zo'n 100 euro per jaar uit. Dus nee, geen select voor mij.
Cubone schreef:Ik ben vooral een talentje in producten vinden via bol.com en bestellen via de leverancierScheelt vaak 5 a 10% in aankoopprijs en met duurdere producten word het 9 van de 10 keer toch gratis geleverd
Bespaar mezelf daarmee zo'n 100 euro per jaar uit. Dus nee, geen select voor mij.