Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tatjanaa schreef:Mijn schoonmoeder heeft over de miljoen punten. Daar mogen de 'kinderen' van snoepen (voor betaalde dingen maken wij het geld naar haar toe over). Wij hebben er de Philiphs Hue lampen gekocht jaren terug. Nou hebben wij voor €1100,- aan Huis&tuin bonnen gekocht om zo onze nieuwe eettafel te kopen bij de Goosens. Scheelt een goede €250,- op de eettafel en ze zijn stapelbaar
Binck8 schreef:Tatjanaa schreef:Mijn schoonmoeder heeft over de miljoen punten. Daar mogen de 'kinderen' van snoepen (voor betaalde dingen maken wij het geld naar haar toe over). Wij hebben er de Philiphs Hue lampen gekocht jaren terug. Nou hebben wij voor €1100,- aan Huis&tuin bonnen gekocht om zo onze nieuwe eettafel te kopen bij de Goosens. Scheelt een goede €250,- op de eettafel en ze zijn stapelbaar
Hoe dan, want zo'n bon brengt 10% korting. Je betaald 90 euro en krijgt een bon van 100 euro om te besteden.
Bij 1100 euro betaald aan bonnen heb je dan toch 110 euro korting IPV 250?
Absolem schreef:Hoe dan. Ik ben al sinds m'n 12e klant bij ING en ik heb op beide rekeningen helemaal niks aan punten gespaard