Citaat:
LiselotZorro
Het verschil is.. Palmera is klant en jij krijgt er voor betaald dus suck it up.
Tip van flip; stel je niet zo aan en doe je werk gewoon of als je dat te zwaar vindt ga iets anders zoeken.
Als klanten zich gewoon aan de regels houden en lezen is er niks aan de hand. Ik heb er niet voor gekozen de hele dag politieagent te spelen. Nogmaals buiten dat vind ik het werk echt super leuk, dus nee ga niks anders doen. Maar lees gewoon, is dat zo moeilijk?!
ElSea schreef:Verder komt het op mij over alsof je voor je gevoel op de IC staat. Het is maar een winkel, en als mensen zich er niet aan houden en besmet raken is dat ook hun pakkie aan. Als jij als winkel alles goed uitlegt er neerzet vind ik niet dat jullie iets te verwijten valt.
Ik sta niet op de IC, ik probeer een boete van 4000 euro te voorkomen, dat lijkt mij in de verste verte niet op elkaar lijken.
Het zit namelijk zo, de klant houd zich niet aan de regels en wij mogen ervoor opdraaien en dat wil je echt niet in deze tijd, snap je? Mij maakt het niet uit als een ander niet voorzichtig is, maar wel als mij dat geld gaat kosten....