superpony schreef:Waar ik ook niet goed van word, zijn de kerstfilms. Je wordt er echt mee doodgegooid. Ja, er zitten knoppen op, maar soms is het echt overal en teveel. En wij hebben geen netflix, videoland etc.
Heb ik ook niet. Maar je kunt ook zonder tv overleven hoor. En zonder tv-streamingsdiensten. Ik zet de tv bijna alleen nog aan voor sport, en af en toe voor "Het uur van de wolf". Als je toch niet verplicht samen bent, kun je best een boek gaan lezen.
Citaat:Sinterklaas deden wij meer aan en vond ik altijd leuk. Maar zoon is volwassen en Sinterklaas feest heeft ook zijn beste jaren wel gehad.
Goh, dat herken ik helemaal niet. Toen wij niet meer geloofden, ging het sinterklaasfeest onmiddellijk een tweede leven in. Die gedichten en surprises, dat vonden en vinden we helemaal het einde. We hebben ook een paar mensen in de familie die erg handig zijn met taal, dus de gedichten worden elk jaar weer een gezonde competitie.
. Dus ik zet elk jaar braaf die boom op voor haar en er hangt ook de kerstversiering van schoonfamilie in want ik ben niet zo van de kerstmode, verschrikkelijk, hou op! Dus ik neem graag hun afdankertjes aan.
) 
(werk in de zorg).
(van zus, mijn ouders zijn veeeel relaxter daarin).