Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit verklaart wat.
SusanH schreef:Ik volg even. Ik heb juist andere klachten als die ik hier lees. Ik krijg hele droge lippen, en hoofdpijn nu na 8 uur dragen. Dat terwijl ik normaal nooit hoofdpijn heb. Ik heb hem wel tussendoor af gehad om even wat te eten. En ik heb totaal tijdens mijn dienst 3 mondkapjes gebruikt, dus steeds op tijd gewisseld.
Qimm schreef:Een slag in je lusjes heeft er bij mij voor gezorgd dat ze niet meer in m'n ogen komen. Vooral als ik veel praat (en dat doe ik) schoof het masker omhoog.

Poekkie schreef:Ik weet niet wat voor masker je hebt, maar als het er zijn die je achter elk oor spant, dan helpt het om er eerst een kink in te draaien voor het spannen. Dus de bovenkant van het lusje onder je oor en dan de onderkant dat vastzit aan het masker komt langs boven van je oor. Weet niet of ik het begrijpbaar uitleg zo.
Ik heb zelf een bril en het maakt echt veel verschil zonder afbreuk te doen aan de bescherming.
Carol_Beer schreef:Werk zelf sinds kort bij de pizzazaak en ben blij dat we die mondluiers nie om hoeven..
Je zou maar astma hebben en verplicht zijn die dingen op te hebben..
Wat kan helpen is gaatjes erin prikken zodat t ademen iig makkelijker wordt
Carol_Beer schreef:Verwijderd bericht
speedfiets_2 schreef:Carol_Beer schreef:Verwijderd bericht
Altijd leuk als iemand zegt:" doe zelf je onderzoek!". Weer een kinderachting antwoord. Ik zou dat graag van jou dan een gedegen onderzoek willen waarin bewezen word dat mondkapjes slecht zijn. En niet de gebruikelijk feesboek berichten.
BarbaravdW schreef:Nog een tip: een plakbandje naast je neus! Ik gebruik leukopor als ik langere tijd een kapje op heb. Helpt goed tegen het beslaan van de bril.