idinn schreef:Oh wauw.. daar wil ik ook trouwen.. die lange tafel zo onder de bomen
Gefeliciteerd en veel plezier met alle voorbereidingen!
Nou inderdaad, echt prachtig !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Je moet het sowieso betalen denk ik, geen enkele fotograaf gaat dat zelf doen. Is er daar geen lokale fotograaf te vinden die bijvoorbeeld goed Engels kan?
Escada schreef:Ja klopt wij krijgen een jongetje![]()
Wat zouden jullie doen als je een fotograaf/videograaf wilt laten overkomen dan uit NL naar Italië. Vliegtickets betalen is denk ik logisch dan maar dan ook het verblijf en mee-eten?
kiwiwitje schreef:verootjoo schreef:Wow wat een leuk verhaal!! Lijkt me een supermooie locatie! Daar is toch een film opgenomen?
Tip; stel zeker een ceremoniemeester aan. Iemand moet wel alle gasten op de juiste tijd naar de juiste plek krijgen en op de dag de communicatie naar de locatie doen en dat wil je niet zelf doen op je eigen dag
Wauw heel gaaf!
Volgens mij is ''toscaanse bruiloft'' daar opgenomen
Escada schreef:Ja we zitten nu toch voor de fotograaf in Italië zelf te kijken inderdaadeen collega van mijn vriend is trouwfotograaf en we gaan aan hem vragen wat hij eventueel vraagt
Voor ongeveer 12 uur fotografie zijn we in Italië zo'n €3000 euro kwijt. Tis een kostenplaatje zeg trouwen
Escada schreef:Ja we zitten nu toch voor de fotograaf in Italië zelf te kijken inderdaadeen collega van mijn vriend is trouwfotograaf en we gaan aan hem vragen wat hij eventueel vraagt
Voor ongeveer 12 uur fotografie zijn we in Italië zo'n €3000 euro kwijt. Tis een kostenplaatje zeg trouwen