Wat komt er op jouw verlanglijstje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-20 15:56

KirstenHorse schreef:
Ik weet het ook nooit zo goed, maar sinds deze zomer heb ik eindelijk gaatjes in mijn oren! Ik draag nog steeds de oorbellen die toen geschoten zijn, dus ik ga binnenkort eens nieuwe oorbellen uitzoeken als cadeau <3 Verder ja.. weer een nieuwe paardrijbroek denk ik haha :') Ik heb ook zin om te lezen, dus wie weet heb ik tegen die tijd een goed boek gevonden :)

Ik heb vorig jaar IxxxI oorbellen gekregen. Super leuk, je kunt er allemaal losse steentjes bij kopen zodat je kunt wisselen.

Tatjanaa

Re: Wat komt er op jouw verlanglijstje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:16

Ik houd gedurende het hele jaar een lijstje bij in de notities van mijn telefoon. Vanuit daar werk ik eens in de zoveel tijd mijn lijstje.nl, bijvoorbeeld rond december of mijn verjaardag.

Momenteel staat het volgende erop:
- Cadeaukaart Dille&Camille
- Cadeaukaart Tuinland
- Cadeaukaart Bijenkorf
- Bladcadeau
- Crimi box
- Handboek spectaculaire fotografie - WOW scapes
- De mooiste fotolocaties Noord Nederland
- Ticket to Ride uitbreiding Zwitserland, India, USA

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:42

Oeh ik lees ook even mee :D

Ik denk nu aan:
- navulling voor mijn Rituals geurstokjes
- dagje weg/bioscoopbon/dinerbon

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:45

Wat een leuk topic!

Ik heb nu op mijn lijstje staan:
- Een dekbedovertrekset
- Kookboek
- Spelletjes (The Mind, Qwixx & Set)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-20 19:27

Oh Qwixx is leuk! Dat hebben wij ook!

Een nieuw spel is inderdaad ook een goed idee. Ik hoor goede verhalen over Ticket to Ride

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 20:20

Druif_01 schreef:
Ik heb inmiddels ook een puzzel en een puzzelmat op mijn lijstje gezet, maar verder ben ik nog altijd niet.

Misschien nog iets creatiefs, maar wat?

Borduren? Schilderen op nummer? Een workshop van Artpub.nl (ik heb er 2 gedaan, superleuk!)?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 22:46

Druif_01 schreef:
Oh Qwixx is leuk! Dat hebben wij ook!

Een nieuw spel is inderdaad ook een goed idee. Ik hoor goede verhalen over Ticket to Ride

Yess die is zeker leuk. Wel de eerste keer ff met de spelregels d'r bij. Heb hem vorig jaar manlief gegeven met kerst :+

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 23:21

De uitbreidingen op Qwixx zijn ook leuk, de andere kaarten bijvoorbeeld!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 23:41

afkepieteke schreef:
De uitbreidingen op Qwixx zijn ook leuk, de andere kaarten bijvoorbeeld!

Wij hebben ze gelamineerd, kan je ze steeds uitvegen. Scheelt weer blokjes kopen :j.

Als je een coöperatief spel leuk vind kan ik Menara aanraden, erg tof!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 23:45

Dido2316 schreef:
Ik heb zo'n elektrische kruik van Stoov op m'n lijstje gezet. Ik ben een koukleum eerste klas en aangezien wij net een nieuw bed hebben, durf ik er één met water niet aan. Veel te bang dat het gaat lekken!

Deze heb ik en is echt goud waard!

Op mijn lijstje: een warme winterjas die tot m’n knieën komt. Vandaag de perfecte jas tegengekomen die aan al m’n eisen voldoet. Maar hij is duuuuuuuuur! Maar goed, dan doe je er ook weer jaren mee. Hmmm. Benieuwd of ik m’n vriend zo ver krijg. Wellicht als ik hem paai met een reddingsvest voor het zeilen dat hij al jaren wil. Net zo duuuuuuuuuuur als de jas :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 07:36

Ik heb ook even gekeken naar die stoov maar die word niet zo heel warm? Qwixx is ook een leuke ja, spelen we hier vaak!!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 07:49

Maar heeft iemand al nagedacht over hoé Sinterklaas en kerst te vieren ivm Corona?
Je mag nu maar 3 mensen per dag op bezoek. Dus feestdagen met familie (ouders, broer en vriendin, kids) wordt lastig (of erg verspreid).

Gezien ik de feestdagen dus somber in zie, heb ik gister mezelf maar alvast een kerst/Sint kado gegeven :+ Een geïllustreerd Harry Potter boek :o

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:20

Dispar_Vulgo schreef:
Maar heeft iemand al nagedacht over hoé Sinterklaas en kerst te vieren ivm Corona?
Je mag nu maar 3 mensen per dag op bezoek. Dus feestdagen met familie (ouders, broer en vriendin, kids) wordt lastig (of erg verspreid).

Gezien ik de feestdagen dus somber in zie, heb ik gister mezelf maar alvast een kerst/Sint kado gegeven :+ Een geïllustreerd Harry Potter boek :o

Jezelf kietelen is altijd goed :j

Wij zijn wat minder van Kerst maar enigerlei vorm van familiebezoek zal toch wel gebeuren.

Verder heb ik niet zoveel wensen dus ik ga ervoor dat het huis af is tegen die tijd. De aannemer is bijna klaar, daarna moet ik de elektrische installatie af maken; Alliander op laten draven voor een aanpassing en de hele boel schilderen, vloerbedekking, behang o.i.d. en dan alles opnieuw inrichten.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:34

Dispar_Vulgo schreef:

Hier doen we online sinterklaas. Hebben lootjes getrokken, versturen cadeaus en een kaart via greetz(dan staat er geen regio stempel op) met een gedicht. Denk dat kerst en oud en nieuw niks word.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 08:50

Wij doen cadeautjes met het gezin, dat deden we altijd al dus voor ons veranderd er niets wat dat betreft.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:54

Wij vieren kerst bij m'n ouders, zus woont nog thuis en manlief en ik zijn met z'n 2. Dus dan krijgen zij 2 personen op visite en daarnaast kan je in de woonkamer wel 3 meter afstand van elkaar houden :o

Schoonouders hetzelfde verhaal, zwager woont nog thuis ook daar alleen wij met z'n 2 heen.

Voor ons veranderd er niks dan andere jaren. Alleen kunnen wij niet met z'n alle tegelijk bij ons kerst doen, gunstig blijft de hut een jaar vet vrij :+

En mochten we helemaal niks mogen, zetten we de kadootjes voor de deur en doen we het online ofzo....

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 09:32

Sting schreef:
Druif_01 schreef:
Ik heb inmiddels ook een puzzel en een puzzelmat op mijn lijstje gezet, maar verder ben ik nog altijd niet.

Misschien nog iets creatiefs, maar wat?

Borduren? Schilderen op nummer? Een workshop van Artpub.nl (ik heb er 2 gedaan, superleuk!)?

Ik heb nu pixelhobby gevraagd.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:12

Dispar_Vulgo schreef:

Hier vieren we Sinterklaas met onze hele familie, 4 gezinnen. Zo het nu lijkt gaan we twee bij twee bij elkaar op visite, wat ook mag volgens Corona regels, de Max 3 personen thuis. En dan gaan we online met z’n allen met een aansluiting op de tv Skypen oid. Als de regels nog aanpassen blijft elk gezin gewoon thuis. We zorgen er voor dat alle cadeaus van te voren al op de juiste locatie aanwezig zijn

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:20

Wij vieren kerst in twee etappes: 1 dag bij mijn schoonouders en 1 dag bij mijn ouders.

Schoonouders + schoonzusje zijn 1 huishouden (schoonzusje woont nog thuis), dus dan komen wij alleen op bezoek. Ik ben enig kind dus ook bij mijn ouders komen er dan maximaal 2 bezoekers. Dat hoe is in onze familie dus gelukkig geen probleem.

Iemand nog leuke cadeau-ideeën voor de heren trouwens? Zowel voor vriendlief als voor (schoon-)pa heb ik echt 0,0 inspiratie. |o

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:23

Captain schreef:
Ik heb ook even gekeken naar die stoov maar die word niet zo heel warm? Qwixx is ook een leuke ja, spelen we hier vaak!!

De Stoov heeft drie standen, waarvan ik zelf eigenlijk alleen de eerste gebruik. De andere twee vind ik persoonlijk te warm. Stand drie is behoorlijk heet wel, maar das mijn eigen waarneming dus haha

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:28

Ik ben voor wat spullen van de Lush gegaan.

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:32

Mo_86 schreef:
Captain schreef:

De Stoov heeft drie standen, waarvan ik zelf eigenlijk alleen de eerste gebruik. De andere twee vind ik persoonlijk te warm. Stand drie is behoorlijk heet wel, maar das mijn eigen waarneming dus haha

Super, bedankt voor deze info. Nu hoop ik echt dat ik hem krijg :D

Dit is echt een fijn topic voor inspiratie! :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 11:48

Als je quixx leuk vindt, is ''keer op keer'' ook een aanrader! Je hebt daarbij ook een blokje waarin je vakjes gaat wegkruisen aan de hand van dobbelstenen, maar dan met kleurtjes!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:23

Ook een stoov kussen, lijkt me heerlijk!
Dekbedovertrek
Pyjama
Woodwick kaars

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:39

Ik ben nogal geobsedeerd door de maan. Nou wil ik naar de maan of een maanlamp :p