Trump heeft corona

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:03

jansje73 schreef:
Ik twijfel ook dat Trump corona heeft, zag hem gisteren op het nieuws en ik vind hem er heel goed uit zien.

Mijn vader van 77 had in maart ook corona gehad en is nog steeds niet de oude.

Dat hij er goed uitziet kan natuurlijk door de medicatie komen.

Arabesk

Re: Trump heeft corona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 08:09

En geplamuurd met z'n oranje wortelsap...

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:20

Er komt nu ook naar buiten dat donderdagochtend een eerste "snelle" test is gedaan die positief bleek. Hierop is echter geen actie ondernomen, behalve dat een tweede test is afgenomen waarvan de resultaten later kwamen.

Ook hoe hij zich nu gedraagt, kan ik echt geen begrip voor hebben. Terug in het WH meteen mondkapje af en iedereen in gevaar brengen. En dan ook nog twitteren dat je vooral niet bang moet zijn voor Covid. Nee, als je de beste medische zorg krijgt bij de eerste symptomen zal het ook wel meevallen. Medische zorg waarvan hij overigens nog steeds hard bezig is om af te schaffen, zodat bijv. Amerikanen met pre-existing conditions, zoals na Covid longschade, geen verzekering meer kunnen betalen. -O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:29

Gister in Terzake op de belgische tv een stuk over Trump. Met toelichting van een microbioloog en hoofd intensivist van UZ Leuven.
Gratis terug te kijken in onderstaande link. Vanaf min 14 ongeveer gaat het over hem.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/Journaal-W ... k-terzake/

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:20

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-20 17:52

Hij schijnt een soort twitter meltdown te hebben gehad. Hij was allerlei dingen aan het posten en retweeten, waarschijnlijk euforisch geworden van z'n spuitjes. Zelf weleens cortico spuit gehad en je gaat er echt van trippen _O-

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:44

Arabesk, ik heb van die ampullen en heel af en toe moet ik zo’n stoot.
Bijvoorbeeld vlak voor een narcose, nou berg je dan maar.
Ik krijg elke keer het personeel gestrekt van het lachen en dat is enkel van de cortico’s. :D
Bij de kaakchirurg was ik na 8x vragen wie ik was en wat ze gingen doen, het in een splitsecond zat allemaal.
Bij de laatste vraag voor de narcose erin ging wat hij ging doen en welke kant, was het nog voor ik kon bedenken het in te houden: mijn rechterbeen amputeren?!
En op zo’n toon dat iedereen aan het zuurstof moest in die OK. _O-
Geef Trump maar vaker zo’n shotje, dan kun je lachen. :')
Want inderdaad je gaat er wel een beetje van trippen hahaha

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 09:11

Ik hoor net dat hij morgen weer naar een rally wil gaan omdat hij zich zo goed voelt. Er werd alleen niet verteld of hij inmiddels weer negatief getest is.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 09:12

mylittlejoy schreef:
Ik hoor net dat hij morgen weer naar een rally wil gaan omdat hij zich zo goed voelt. Er werd alleen niet verteld of hij inmiddels weer negatief getest is.

:=
Ach, een negatieve test is toch bijzaak in dit geval :x :')

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 09:25

Holy sh*t, ik heb net even zijn interview bij Hannity terug zitten luisteren... :oo Hij wordt tot drie keer gevraagd of hij negatief getest is, waarop hij antwoord dat hij "in great shape" is. Plus een hoop ander geratel. Ik weet niet wat voor drugs hij op zit, maar het zou het goed doen in de party scene:

"California is gonna have to ration water. You wanna know why? Because they send millions of gallons of water out to sea, out to the Pacific. Because they want to take care of certain little tiny fish, that aren't doing very well without water".

:x :x :x