FlameHorse schreef:Nou, we zijn zeker niet onschuldig in dit verhaal. Zoals ik al zei, zelf dachten wij dat het met het geluid wel meeviel omdat andere bewoners van dit blok met de ramen dicht nergens last van hadden. Bovendien heeft geen van ons ooit naast of dichtbij een studentenhuis/ luidruchtige buren gewoond vroeger. Nu we dit topic lezen, kunnen we echter niet anders dan tot de conclusie komen dat het voor andere mensen wel degelijk heel veel overlast kan opleveren. We moeten daarom onze houding sowieso veranderen, ongeacht wat er ook wordt afgesproken. We hebben er de afgelopen zomer te weinig over nagedacht, dat moet nu anders. Het is dus wel degelijk een verschil in perspectief op dit moment, dat betekent echter niet dat wij hier verder niets aan hoeven te veranderen.
Jullie studeren allemaal, dus ik ga er vanuit dat er toch enige intelligentie in jullie breinen zit. Het creatieve gegoochel met het aantal mensen dat aanwezig mag zijn in huis geeft aan dat jullie a) of heel goed weten dat dit zo helemaal niet mag maar daar gewoon schijt aan hebben, of b) het ontbreekt jullie daadwerkelijk aan herseninhoud.
Daarnaast ga ik er vanuit dat jullie van huis uit toch op zijn minst basale fatsoensregels hebben meegekregen en zouden jullie alleen daarom al prima kunnen weten dat wat jullie doen echt heel erg asociaal is. Het gros van de mensen groeit niet op naast studentenhuizen of dermate luidruchtige buren als jullie en die weten ook heel goed dat dit heel veel overlast geeft en doen dat dus niet.
En als laatste had het geklaag van de buurman en de bezoeken van de politie (waarvan ik overigens ook niet snap dat ze niet allang gehandhaafd hebben, wat een slappe hap) ook een eye-opener moeten zijn, en wel direct en niet na tig keer. Ook nu lees ik weer jamaars en excuses waarom toch wel.
En dat eeuwige vergaderen....dat klinkt ook meer als een verkapte huisborrel. Waar moet in godsnaam zo vaak over vergaderd worden en dat hoeft en mag helemaal niet op deze manier en ook dat wisten jullie. Dat je met de ramen dicht weinig hoort geeft jullie niet het recht omwonenden te dwingen die ramen dicht te houden.