10 jaar na corona

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nietsmar

Re: 10 jaar na corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 19:57

Over 10 jaar zegt een groot aantal mensen, had ik dat corona vaccin maar niet genomen.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 17:45

Over tien jaar mogen alleen mensen met Corona antistoffen de grens over. Alle oud-positieve mensen lekker op vakantie.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 08:51

Ayasha schreef:
cinniz123 schreef:
Over 10 jaar zeggen we voor de Corona hadden we een leven waarin nog geleefd mocht worden en geleefd kon worden.

Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet zo is.

Als er geen opstand gaat komen vrees ik daar idd ook voor.

Dit denk ik ook.. En dat we denken 'wat waren we eigenlijk hysterisch aan het doen om een virus'. Dat we dan zien dat de middelen erger waren dan de kwaal.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:03

cinniz123 schreef:
Over 10 jaar zeggen we voor de Corona hadden we een leven waarin nog geleefd mocht worden en geleefd kon worden.

Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet zo is.

Precies dit. De overheid zal tevreden zijn als 10% van de bevolking zich heeft opgeknoopt. Dat virus ja, gaan mensen dood aan maar uiteindelijk zullen al deze maatregelen voor meer mensen de doodsteek zijn ben ik bang.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:21

Dan lachen onze kinderen ons wss keihard uit..
Los van dat verandert r helemaal niet zoveel op de wereld, of je hebt teveel science fiction gekeken, wat is er in de afgelopen tien jaar nou veranderd? Dunnere telefoontjes en thats it..
Kloof tussen arm en rijk wordt sowiso wel groter, en begin er zelf aardig wat van te merken..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:58

Over 10 jaar: de jaarlijkse corona-golf is nu 6 weken aan de gang.

Risicogroepen zijn opgeroepen om een griepprik te halen bin de HA

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:09

‘Zoenden jullie echt je collega’s?’ en ‘Werkten jullie echt alle dagen op kantoor?’
Dit is wat ik hoop.
Ik vrees een toenemende polarisatie tussen groepen, dat is niet per se Corona gerelateerd want ik zie het op heel veel plaatsen en over heel veel onderwerpen terug.
En daarnaast ‘ hahaha, waren er echt zo veel mensen die dachten dat mondkapjes hielpen tegen dat vliegvirus?’

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:18

“Wat een rottijd was dat, gelukkig zijn we er nu beter op voorbereid als er weer iets uitbreekt”

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:45

"Ach, de corono jaren, jaren van hysterie en angst om zo goed als niets die iedereen armoe hebben gebracht."

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:52

Corona? Daar is je moeder aan dood gegaan. Terwijl er in die tijd al mensen waren die zeiden niet in Corona te geloven. Nee, je krijgt er idd niet je lieve moedertje mee terug. Wat zeg je? Er gaan ook mensen dood aan andere ziektes, zeggen kindjes in je klas? Klopt, maar veel ziektes zijn niet te genezen, nu 10 jaar later. Corona nu gelukkig wel. En als al die mnsen zich aan de maatregelen hielden had je lieve moedertje nu ook nog geleefd. Maar ja, mensen dachten dat het niet bestond he. Daarom is zij besmet door een onweter.

Ga nu maar weer lekker slapen liefje, zal papa je nog een verhaal voorlezen.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:46

fohadie schreef:
Corona? Daar is je moeder aan dood gegaan. Terwijl er in die tijd al mensen waren die zeiden niet in Corona te geloven. Nee, je krijgt er idd niet je lieve moedertje mee terug. Wat zeg je? Er gaan ook mensen dood aan andere ziektes, zeggen kindjes in je klas? Klopt, maar veel ziektes zijn niet te genezen, nu 10 jaar later. Corona nu gelukkig wel. En als al die mnsen zich aan de maatregelen hielden had je lieve moedertje nu ook nog geleefd. Maar ja, mensen dachten dat het niet bestond he. Daarom is zij besmet door een onweter.

Ga nu maar weer lekker slapen liefje, zal papa je nog een verhaal voorlezen.

Dit word voor sommige mensen de nare waarheid zelfs denk ik.

Over 10 jaar werken en studeren we voor minimaal 50% thuis denk ik. En verder geen idee.