Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly
Ibbel schreef:Iedereen is 'vroeger' kennelijk vergeten, of zo jong dat ze 'vroeger' niet hebben meegemaakt.
'Vroeger' kreeg je nl geen enkel tijdstip door en werd je geacht de hele dag thuis te zijn als er iets afgeleverd moest worden
Ik herinner me zelfs dat het ook mogelijk was dat je geen specifieke dag kreeg, maar enkel een melding 'pakket wordt binnen 3 werkdagen geleverd' en zo oud ben ik nog niet.
Als je meer en meer en meer pakketten moet leveren en mensen willen die sneller en sneller op de mat hebben, dan is from nine to five met een uur middagpauze uiteraard niet haalbaar. Anne. schreef:Jeez, wat zijn jullie lekker vijandig met zijn allen in dit topic zeg. Gezellig forum zo, dat Bokt.nl..
Nogmaals. Er is nooit een probleem geweest, zelfs in de OP geef ik aan dat ik slechts met een vraag zit.
Als ik de manager had willen spreken, dan had ik wel op hoge poten gebeld. nee, het was geen pakketdienst zoals PostNL/DPD/GLS/DHL. En nee, er stonden geen levertijden aangegeven op de website.
En ja, openings- en kantoortijden zie ik inderdaad als tussen 9:00 en 17:00. Sorry dat ik daarmee jouw harde werk en vroege opstaan niet erken, Yvank. Excuus, je bent een bikkel.
Anyhow, de box is geleverd. Fijn dat ik door jullie nu weet dat ik in de toekomst ook rekening moet houden met dit soort tijden, dat dit geen uitzondering is.
Ibbel schreef:Iedereen is 'vroeger' kennelijk vergeten, of zo jong dat ze 'vroeger' niet hebben meegemaakt.
'Vroeger' kreeg je nl geen enkel tijdstip door en werd je geacht de hele dag thuis te zijn als er iets afgeleverd moest worden
Yvank_ schreef:Anne. schreef:Jeez, wat zijn jullie lekker vijandig met zijn allen in dit topic zeg. Gezellig forum zo, dat Bokt.nl..
Nogmaals. Er is nooit een probleem geweest, zelfs in de OP geef ik aan dat ik slechts met een vraag zit.
Als ik de manager had willen spreken, dan had ik wel op hoge poten gebeld. nee, het was geen pakketdienst zoals PostNL/DPD/GLS/DHL. En nee, er stonden geen levertijden aangegeven op de website.
En ja, openings- en kantoortijden zie ik inderdaad als tussen 9:00 en 17:00. Sorry dat ik daarmee jouw harde werk en vroege opstaan niet erken, Yvank. Excuus, je bent een bikkel.
Anyhow, de box is geleverd. Fijn dat ik door jullie nu weet dat ik in de toekomst ook rekening moet houden met dit soort tijden, dat dit geen uitzondering is.
Wauw wat reageer jij agressief...

Ibbel schreef:Had ik gisteren nog met UPS. Het pakje zou afgeleverd worden 'before the end of the day'.
Ik kon wel een nauwkeuriger tijdslot krijgen maar dan moest ik eerst een klantnummer aanvragen en me dan nog eens registreren. Ik vond het wel best. 'Vanwege de veiligheid' - zal wel, ik vond het veel te veel moeite.
Femke_Tweety schreef:Ik ben blijkbaar een van de weinigen hier die 7.30 ook echt te vroeg vindt.
Tussen 8.30 en 17.30 vind ik normaal.
Buiten die tijden alleen na overleg.
(En dus niet een eenzijdige mededeling, maar overleg, das niet hetzelfde...)
Zonnebloem92 schreef:Femke_Tweety schreef:Ik ben blijkbaar een van de weinigen hier die 7.30 ook echt te vroeg vindt.
Ik vind dat ook wel vroeg hoor op mijn vrije dag, maar het is niet zo dat ik aangekleed en wel met mijn haar in de krul moet wachten op de pakketbezorger. Ik word vanzelf wakker van de deurbel, stap uit bed, doe mijn badjas aan en loop naar de deur.
Anoniem schreef:Het "ik wil graag de manager spreken" gehalte van dit topic is mij echt te hoog.
Ja het zijn normale tijden, ja het is normaal dat tijden veranderen en nee, niemand maakt daar een probleem van.
Zoals ze op Facebook zouden zeggen; "Karen". Femke_Tweety schreef:Ik ben blijkbaar een van de weinigen hier die 7.30 ook echt te vroeg vindt.
Ik ben ook wel eens verrast om 7 uur ofzo met een pakketje. Gelukkig zetten ze het hier onder het afdak neer als ik niet open doe. Ik ben rond 7 uur meestal nog niet bij kennis en als ik dat wel ben heb ik haast om ergens op tijd te komen...
Ik snap je wel hoor. Moeten opstaan om een pakket te ontvangen zou ook niet bovenaan mijn lijstje van prettig staan. Voordeel is inderdaad wel dat je er dan maar vanaf bent! En misschien qua aanbellen nog wel gunstig met de slaaptijden van je kindje
(is een aanname).
))
Maar echt. Alles is geleverd en ik en de kleine gaan straks nog even lekker naar bed inderdaad