Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zal jij de date over doen na 2 jaar?

Poll eindigt op

Ja, ik zal de date van 2 jaar geleden over doen.
33 (6%)
Nee,ik zal de date van 2 jaar geleden niet over doen.
484 (93%)

Totaal aantal stemmen: 517


JoT

Berichten: 4016
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:00

jansje73 schreef:
Sinds 13 februari ben ik verhuisd maar waar ik nu woon daar is het echt niet leuk, er gebeurde hier weer van alles en ik was het echt meer dan zat en moest er een avondje weg.


Gezien het bovenstaande, ben je op zoek naar een leuke vriend of op zoek naar een vlucht uit je normale leven?

Die vent had van mij een middelvingertje kunnen krijgen. En wel twee ook. Die heeft gewoon zijn telefoonlijstje nageplozen of er nog iemand was die hij kon bellen voor een verzetje.

Als je al contact wil behouden, hou dan in ieder geval flinke afstand en laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij jou waard is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:06

Goof schreef:
Relaxed schreef:
Ik dacht ook dat ik het verhaal van een 16 jarige zat te lezen, niet van 2 volwassen mensen.. Die man is toch gewoon narcist met zulke rijke fantasieën? En nu jij je in zijn armen werpt komt ie met 'excuses" :n


Sinds wanneer ben je narcist als je rijke fantasieën hebt?


Iemand bewust zo gebruiken/bedonderen, glashard zo'n banketstaaf ophangen, nu weer doodleuk opnieuw hetzelfde doen.. Komt op mij redelijk narcistisch over. Maar goed, ik gebruik die stempel vrij snel ;)

xPabloBokt

Berichten: 9532
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:10

Nee, dat is egoïstisch. Geloof mij, als je met een echte narcist te maken hebt gehad herken je ze wel. Dat is vele malen erger dan wat ik hier en in het vorige topic heb gelezen.

Jis_

Berichten: 11727
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:10

Wat is er zo leuk aan hem?

Bedenk even dat hij pas 2 jaar later weer contact met je zocht. Waarom na 2 jaar pas? Bescherm jezelf in ieder geval door hem niet te serieus te nemen.

Ik had nog voor het lezen van je verhaal ja kunnen stemmen, na het lezen van jouw verhaal en vorige topic werd het een nee.

De 2e date verliep precies zoals hij bedacht had vermoed ik.

purny

Berichten: 27624
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:13

Als iemand na 2 jaar weer contact zoekt zou ik het niet doen. Je bent geen deurmat waar hij even overheen kan gaan.
Leuke nacht gehad en leuke date. Zie het als een afsluiting en ga verder.

belle_boef

Berichten: 10775
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:21

xPabloBokt schreef:
Nee, dat is egoïstisch. Geloof mij, als je met een echte narcist te maken hebt gehad herken je ze wel. Dat is vele malen erger dan wat ik hier en in het vorige topic heb gelezen.


Ach wat maakt een dsm stempel nou uit. Het is gewoon een enorme L*L waar je uit de buurt moet blijven.

Ren TS, Ren. Het stoplicht om te rennen staat op groen.

xPabloBokt

Berichten: 9532
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:22

belle_boef schreef:
xPabloBokt schreef:
Nee, dat is egoïstisch. Geloof mij, als je met een echte narcist te maken hebt gehad herken je ze wel. Dat is vele malen erger dan wat ik hier en in het vorige topic heb gelezen.


Ach wat maakt een dsm stempel nou uit. Het is gewoon een enorme L*L waar je uit de buurt moet blijven.

Ren TS, Ren. Het stoplicht om te rennen staat op groen.


Heb je gelijk in :+

Winged

Berichten: 33095
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:33

TS, wat wil je zelf nog van hem? Is het een vlucht uit je huidige situatie? Heb je zelf (ook) jeuk? Is hij écht veranderd?

Het is altijd makkelijk oordelen vanaf de zijlijn, maar voetregel is wel: laat meneer alle moeite maar doen. Laat hem maar bewijzen hoe en wat. In principe heb je 100 redenen om het NIET te doen. Laat hem maar met 150 redenen komen om het wel te doen.

Storm

Berichten: 20880
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:46

xPabloBokt schreef:
Nee, dat is egoïstisch. Geloof mij, als je met een echte narcist te maken hebt gehad herken je ze wel. Dat is vele malen erger dan wat ik hier en in het vorige topic heb gelezen.


Als je met een echte narcist te maken hebt, herken je ze juist niet. Dat is het gevaarlijke.
Ik zie in dit verhaal ook duidelijke narcistische trekken. Liegen, naar beneden halen, en bij gebrek aan beter weer opnieuw beginnen. Ik zeg niet dat het een echte narcist is, maar rode vlaggen zijn er wel.

idylle
Berichten: 5842
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:49

Mensen, het gaat erom dat ts wil weten wat jullie gedaan zouden hebben, niet of het wel of geen narcist is. Kunnen we nu weer on topic please?

Ik zou hem op zn minst aan de tand gevoeld hebben over zn Amerika verhaal en me absoluut niet zo makkelijk in laten pakken na de eerste date. Hoop voor jou dat hij je niet wéér als voetveeg gebruikt.

troi
Berichten: 17041
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:01

Ach en als je hem wilt testen, aangeven dat je een nieuwe filosofie hebt en vandaag 6 maand geen sex mag hebben, en je dan dus ook niet laten verleiden.. Blijft hij je 6 maand steunen? Of peert hij hem??

Maflinger_S
Berichten: 12180
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:05

Wat leuk dat hij weer toenadering zoekt. Hij heeft blijkbaar jeuk en wil niet zelf krabben.

Als jij ook jeuk hebt, kunnen jullie elkaar krabben. Daar is niets op tegen als jullie allebei volwassen en ongebonden zijn. En dat zijn jullie dus geniet er van!

Als je echter een warme relatie zoekt met iemand die echt voor jou wil gaan en waarmee je samen oud kunt worden, zou ik, geheel in lijn met een bekende advertentie, voor deze meneer het vakje "ongeschikt" aanvinken.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:12

Tigra_ schreef:
Is hij nog van plan om naar Amerika te gaan?
Ik hoop voor je dat hij het meent en je niet gebruikt om iets op te vullen voor dit moment.
Geniet er van maar wees realistisch al denk ik dat het je niet meer gaat lukken. Je lijkt al helemaal voor hem gevallen.

TS gebruikt hem net zo goed om een gat op te vullen, ze ging immers op date omdat ze niet fijn woont en er allerlei vervelende dingen gebeuren. Dus ter afleiding/ter redding. Dat is ook hoe ik het zie: ze hoopt dat hij haar zal redden van de miserie van haar leven. Domme zet, maar daar zal ze zelf (weer) achter moeten komen.

mikaatje

Berichten: 91
Geregistreerd: 23-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:37

Toen ik je verhaal las dacht ik dat je een tiener was. Spiekte even in je profiel en zag toen dat je 46 bent. Dit kun je toch niet echt serieus menen hoop ik _/-\o_

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:41

Als hij je toen zo hard gekwetst heeft... Hou jezelf hoog in waarde TS. Door jezelf zo snel te laten overhalen, maak je het voor hem veel te makkelijk en ga je wss nog denken dat je niet beter verdiend.. Hou jezelf in waarde!

Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:50

Verliefdheid is van alle leeftijden of je nu 14 bent of boven de 80.

Maar ook ik dacht dat jou topic van een hele jonge dame kwam qua schrijfstijl en qua puberaal zoeken naar een verzetje mee op de vrachtwagen tot een eerste kus.

Jij bent zoekende naar liefde en aandacht voor langere tijd of juist voor altijd.

Hij wil alleen maar een lekker hapje voor het moment.

Wil jij dat hapje zijn voor dit moment? Maak dan die keus en doe waar je je fijn bij voelt.

De andere kant is. Bescherm jezelf en hou de eer aan je eigen. Hij heeft zijn kans gehad.

Ga opzoek naar wat jou gelukkig maakt en dat ligt niet bij hem maar volledig bij jou.

Als jij niet gelukkig bent met jezelf en je eigen leven zal een ander jou ook niet gelukkig maken en zal je alleen maar meer verdriet en pijn te verduren krijgen.

Klamp je niet vast aan iemand die misschien op dit moment voor zijn eigen gerief wat liefs tegen je zegt.

Je bent meer waard dan dat!

Kom op! Her pak jezelf en ga door.

Er is niets aantrekkelijker voor een man. dat je niet afhankelijk bent van hen.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:52

Het lijkt net alsof hij inderdaad weer iets zoekt naar iets leuks en jij misschien behoefte hebt aan een positieve afleiding/ervaring waar je naar uit kan kijken.

Ik loop ook steeds met een oude liefde rond. Al heb ik nooit een relatie gehad en weet ik dat dat ook maar beter is gezien de leeftijd. En zoals nu voel ik me heel goed en heb ik die behoefte ook totaal niet. Maar zoals wanneer ik me wat mknder voel of na het kijkej van een romantische film waar ik wrl behoefte heb aan een relatie verlang ik er opeens heel erg naar.

Anoniem

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:54

Ik vind dat sommige mensen hier echt het randje naar onaardig over gaan. Tough love prima, maar uitlachen of belachelijk maken lijkt me echt super onwenselijk.

TS, ik zou het niet doen. Hij klinkt niet betrouwbaar en het feit dat hij ook weer aan het daten was met zijn ex zou voor mij een hele grote rode vlag zijn. Überhaupt het feit dat iemand zó onaardig tegen je deed op een date twee jaar geleden.. Hij kan veranderd zijn maar is het dan echt aan jou om hem daarin te vergeven?

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:56

Dat van die rugpijn afreageren is trouwens natuurlijk net zo goed een smoes als dat fantasieverhaal over Amerika.

Ik denk echt dat je veel beter naar jezelf kunt kijken en je af zou moeten vragen waarom je dit doet. Waarom je je zo aan iemand vast wil klampen, een redder nodig hebt. Wat mis je en waarom kun je daar zelf niet voor zorgen, of beter: hoe kun je leren om daar wél zelf voor te zorgen.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:00

Wegwezen met hem...
Snap niet zo goed dat je hem weer toelaat. Hem nu weer toelaten staat voor mij gelijk aan hem weer mogelijkheid geven je te kwetsen.

Ik heb 1 x met een ex koffie gedronken...
''Ik ben weg bij X, ik wil met jou trouwen..'' Bladiebla.
Ik heb aangegeven dat meneer een jaar of 4 te laat was en wie dacht hij wel niet dat hij was....
Mij liet ie zitten met de puinzooi op werk, nam zelf ontslag, en dacht nu met me te kunnen trouwen.
(In mijn emotie ga ik altijd harder praten, hij praatte door me heen, daardoor sprak ik nog harder, hierdoor kon het hele terras meeluisteren en een vrouw begon keihard te klappen voor me :| ).

Je kan het 1 x goed verzieken en dan is het ook écht klaar.
En dat geldt voor alle mannen in mijn leven. Ze hebben het allemaal geprobeerd maar allemaal; doeiiiii

Saintelette

Berichten: 3187
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:00

Wat ik mij herinner uit voorgaande topics is dat TS wel een bepaald DSM labeltje heeft, lijkt me handig om daar rekening mee te houden..

TS, laat je niet gek maken door zo’n kerel. Nu komt hij ineens wel aankloppen, waarom? Als hij écht wil, zal hij zich moeten bewijzen. En dan niet na 1 weekend toehappen, nee, nu moet juist jij de boel afhouden. Als hij je echt leuk vind heeft hij daar helemaal geen moeite mee. Heeft hij dat wel? Dan is hij maar op 1 ding uit!

miesnaom
Berichten: 822
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:04

Mensen! Ts heeft al een date gehad. Zeggen van nee niet doen heeft dus weinig zin. Want ze heeft al een date gehad. Als zij gelukkig is, prima toch?
Pol gaat over jezelf. Wat zou jij doen?

Arethe
Berichten: 2564
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:15

Lieve TS,

Je hebt naar mijn idee dit topic niet voor niets geopend. Wat doet het met je om deze antwoorden te lezen? Had je zoiets verwacht of hoopte je wat anders? Wat zou je zelf graag willen nu?

Wij kunnen makkelijk vanaf de zijlijn zeggen wat je wel en niet wil doen maar jij moet dit zelf uitvoeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:15

Saintelette schreef:
Wat ik mij herinner uit voorgaande topics is dat TS wel een bepaald DSM labeltje heeft, lijkt me handig om daar rekening mee te houden..

TS, laat je niet gek maken door zo’n kerel. Nu komt hij ineens wel aankloppen, waarom? Als hij écht wil, zal hij zich moeten bewijzen. En dan niet na 1 weekend toehappen, nee, nu moet juist jij de boel afhouden. Als hij je echt leuk vind heeft hij daar helemaal geen moeite mee. Heeft hij dat wel? Dan is hij maar op 1 ding uit!

TS is echter ook een volwassen vrouw met kinderen, dus prima in staat voor zichzelf en kinderen keuzes te maken lijkt mij?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:17

Waarom zou je je tijd besteden aan zon lapswans? Genoeg leukere mannen in de wereld.