Jouw stomste ongelukjes?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:51

Echt, wat een verhalen hier. Die röntgenfoto... Heftig hoor, wat een breuk!

Hier ook diverse malen iets meer meegeschaafd met de dunschiller of de kaasschaaf dan de bedoeling was. Laatst wilde ik iets pakken uit mijn toilettas en daar bleek een scheermesje in te zitten, zonder het kapje erop. Auw...

De deur dichtdoen, terwijl mijn voet er nog tussen stond (met open schoenen aan). Vonden mijn tenen niet zo leuk :o

Stootte een paar jaar geleden met mijn tenen tegen het opstaande randje van een roostertje in een zwembad. Rest van de dag kreupel op gelopen, rest van de vakantie (en nog lang daarna) last van gehad.

Stomste ongelukje was vorig jaar. Ik wil een kussen dat op de grond lag wegschoppen voor een kotsende kat. Ik glij weg op mijn sokken, maak een mooie val naar achteren en breek mijn rechterpols.

En toen ik klein was tijdens het afwassen een vleesmes laten vallen. Opgeraapt, opnieuw afgewassen, niks aan de hand. Totdat ik ineens een bloedspoor bleek achter te laten en toen heb ik het meteen op een janken gezet :+

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:24

xPenny schreef:
Femek2902 schreef:
Mijn stomste ongelukje was toen ik net 4 dagen de ochtendkrant bezorgde en ik een beetje laat was en het ging regenen. Daardoor had ik haast en besloot ik om over een heggetje heen te stappen (ja, stappen, niet springen) ipv erom heen te lopen. En dat had als gevolg dat ik door mijn enkel ging en op mijn arm viel. Hoppa, ellepijp en spaakbeen dwars door midden en elleboog uit de kom. (Met zelfs een stukje bot uit mn arm _/-\o_ )

Spoiler:
[ [url=m/HB9z8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hy2jMS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen ik mijn arm optilde aan mijn pols hing ie helemaal door zoals de arm van Harry Potter in The Chamber of secrets :')

B-) :wow: :wow: #)
Viel je zelf niet flauw op dat moment?

Is echt een van mijn ergste nachtmerries, een breuk krijgen en dan ook nog een open breuk erbij. Als je aangeeft dat er een stukje bot uit je arm kwam ... :wow:

Nee, ik was er eigenlijk heel relaxed onder. Ik had op het moment van de val een dikke jas aan, dus had alleen gezien dat m'n arm scheef stond. En je kon het bot niet zien, alleen toen ik m'n jas uitdeed zat m'n onderarm onder het bloed, dus nu heb ik daar een prachtig mooi gehecht kruisje.

Adrenaline zorgde er heel fijn voor dat het in de eerste instantie niet pijn deed. Dat kwam pas toen ik stond te wachten op mijn ouders die me kwamen halen om naar het ziekenhuis te gaan. (Wat een helden trouwens, want ze waren er binnen 10 minuten terwijl ik ze wakker belde en het ongeveer 10 minuten rijden van huis was, maar 10 minuten voelen dan zoo lang.)

De autorit en de röntgenfoto's waren wel echt heftig, want in de auto komt er druk op in de bochten en bij de röntgenfoto's moest ik m'n arm draaien op bepaalde manieren en dat ging niet. Daar heb ik goed zitten huilen :o

Maar eigenlijk vond ik het allemaal erg interessant en kon ik de humor er ook wel van inzien :')

Britta31

Re: Jouw stomste ongelukjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:36

Ik geef mijn ruin hooi op de grond.Hij staat te wachten achter mij.Ik buk om iets op te rapen.ik kom omhoog en hij komt omlaag en ik knal met mijn achterhoofd tegen zijn onderkaak.Auw.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:45

Op mijn oude werk, waarbij ik met een gast sta te kletsen terwijl ik twee bonnetjes aan elkaar wil nieten. Niet goed opgelet, en recht in m’n vinger geniet.
Best een vervelend gevoel :Y)

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:48

Ik deed een keer de naald van de naaimachine naar beneden, terwijl mijn vinger er nog onder lag... De naald ging recht door mijn nagel heen, het bloedde verschrikkelijk :')

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:58

Hier vorige week een vreugdedansje omdat mijn beste vriendinnetje bevallen was.
Zo krak door mijn enkel, gevolg een ingescheurde enkelband...
En op kraamvisite met krukken

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:17

Hier trouwens ook een trailer over het hoofd gezien die de klep open had. En met 1 knie op een van de latjes gevallen. Deed iets pijn. Neer huis gefietst het regende en ik geef korte broek aan dus werd gelijk gekoeld. Thuis kwam er steeds meer vocht in. Was gelukkig alleen gekneusd meer wel lang last gehad van vocht net onder mijn knie. En tot op de dag van vandaag kan ik niet lang op die knie zitten omdat er dan gelijk weer vocht in komt.

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:18

Heerlijk topic dit. Vooral als je zelf ook aardig klunzig bent af en toe.

Een van mijn mooiste ongelukje was toch wel het breken van mijn enkel. Laatste gymles van de 4e klas op de middelbare school. We deden een tik spelletje met van de gym matjes. We moesten 10 minuutjes voor het einde nog een keertje wisselen. Ik loop naar een van de matjes, een vriendinnetje roept naar me. Ik kijk om en dacht dat ik al op het matje stapte maar ik stapte er naast en toen een grote knak. Maakte me nog niet zoveel zorgen. Tot de gymleraar voorstelde om mn schoen even uit te doen en mn voet als een slappe pop naar de zijkant viel en t licht uitging. Dag dag zomervakantie.

Oja en sinterklaas avond een aantal jaar geleden. Ik probeerde een bot van de hondjes doormidden te krijgen met een zaagje. Tot ik uitgeschoot en met het zaagje dwars door mn vingernagel ging :o .

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:21

Ooh, boeken vol. :+

Op hoge hakken een afstapje missen, waardoor mijn enkel volledig verbrijzelt is. Duurde jaren voordat dat een beetje functioneel was.
Stage, schoolreisje dubbeldekker. Ik sta achterin en wil naar de kinderen roepen dat ze zich snel moeten verstoppen dus spring, laag plafond, zware hersenschudding. Ik lag gestrekt en alle kinderen vlogen naar hun ouders. :=
Zelfde hoofd, in een indoorspeeltuin een stang missen, omhoog springen en die dus vol raken. Niet veel later in een camper, zelfde hoofd. Te vaak een klap gehad dus zelfs een kleine bloeding toen, dat was een hersenschudding die nog vaak voor hoofdpijn zorgt.
Paard springt opij, schaaft mijn voet, had schoenen aan maar dat houdt toch weinig tegen, klein plekje wordt een diep gapend gat. Weken met krukken gelopen.

En tot slot: in de Jura met mijn kinderen, en een haring missenin een sprintje richting huilend kind. Haring scheurt het vlees tussen mijn tenen weg en blijft een diep gat over. Dokter plakt het dicht, antibiotica, infectie..uiteindelijk gerepatrieerd door een taxi en een anwb chauffeur. Wat een hel was dat, geen krukken en dan op een camping. Eenmaal thuis heeft me dat ook heel wat tijd en honingzalf gekost.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:35

We waren op kamp Voortgezet onderwijs. Met een zeilboot eilandhoppen bij de Waddenzee.

1 dag was 't beetje winderig dus golven. We moesten een vest aan ook voor de zekerheid. Maar goed ook. Ik gleed uit, zo 't schip af 't water in.... Kustwacht erbij. Gezellig. Kkkkoud ookal was 't lekker weer

-O- :')

Ik wilde al niet op kamp, want ik werd gepest en nou ja laatste wat ik wilde was met de klas op een boot zitten waar ik niet weg kon.

Voor mij geen boot meer

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:50

Ik ben eens op de punten van een hark gestapt. Die punten deden geen pijn, de hefboomwerking daardoor echter wel.. (ja, echt, Tom-en-Jerry'esk) :') Dikke buil op mijn voorhoofd als gevolg.

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:18

Collega van mij gooide ooit een pen op het bureau neer (uit frustratie) en de pen stuitert terug met de punt zo dwars door het beeldscherm...
Gelukkig geen verwonding aan de collega, maar de werkgever was ook niet gelukkig met het beeldscherm :') _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:45

Vanmorgen nog, wilde bril uit het brillendoosje halen en op een of andere manier klapt die serieus hard weer dicht. Met een stuk vel ertussen en nu dus een bloedblaar.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 18:10

Wauw, sommigen hier verdienen gewoon applaus omdat ze nog leven... :') _/-\o_

Ik ben saai. Ik loop gewoon keer op keer op keer vol met mn arm in dezelfde deurklink. Blauwe plek is al bijna chronisch :')