Wat een triestige verhalen lees ik hier
Veel sterkte MoniekJ! Ik hoop dat er toch een lichtpuntje komt
Unseen, ook veel beterschap! Ik herken het, ben ooit ook zo ziek geweest dat de toekomst er opeens helemaal anders zou gaan uitzien. Gelukkig is het goedgekomen bij mij, dus ik hoop dat bij jou hetzelfde mag gebeuren!
Amber-Anne, ook hier weer herkenbaar. Ik heb ondertussen wel een andere baan gevonden en het is ook niet 100% mijn ding. Maar ik ben wel veel gelukkiger dan bij mijn vorige werk. Een loopbaancoach kan soms helpen, of al een cursus volgen in iets wat je interesseert en zo eventueel uitbouwen naar iets parttime en dan later fulltime?
Wat soms ook kan helpen is een spontane sollicitatie sturen, een nee heb je, een ja ken je krijgen!
Earth dikke knuffel
Bommeltje ook een dikke knuffel
En iedereen die er 1 kan gebruiken
Ik ben zelf verdrietig omdat ik een paard heb van 20 jaar met hoefkatrol. Na al jaren niet meer te rijden (enkel met anderen hun paarden) had ik besloten om een nieuw paard bij te kopen, zo'n anderhalf jaar geleden.
2 maanden na aankoop => peesblessure en dan begon het gesukkel...

Enkele maanden geleden te weten gekomen dat paard PSSM heeft en nu staat hij sinds juni met een nieuwe peesblessure. Ik denk niet dat ik moet verwachten om nog met dat paard te kunnen rijden..
Dus nu heb ik 2 paarden staan, financieel best een kater en ik kan niet rijden en ik ben er elke dag zo verdrietig om. En mijn vriend steunt me wel, maar snapt niet hoe diep triest ik hier om ben.. Dus ik voor mijn gevoel sta Ik er alleen voor met deze kwestie..
Waar ik vroeger paarden met "grote" aantallen vond om te rijden, vind ik nu niets (of te ver weg en dat is in combinatie met mijn werk/zorg paarden dan weer niet haalbaar)..