Kat meenemen die niet op mijn naam staat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:34

Ik ben verbaasd over het grootste gedeelte reacties hier, moet er eigenlijk wel om lachen! Niet zo moeilijk doen. Op het moment van verhuizen, gewoon jouw kat in z'n transportbox doen en meenemen. Geen woorden over vuil maken, geen discussie aangaan. Zou er ook zeker niet vantevoren over praten. Er valt ook nergens over te praten. Jouw kat, hij gaat gewoon met jou mee zoals het hoort.

Zou mooi zijn als die chip een rol zou spelen: dan zou je elke willekeurige kat van de straat kunnen plukken, er een chip in kunnen laten duwen bij de DA en tadaaa! Van jou. Zo werkt dat natuurlijk niet.

Anoniem

Re: Kat meenemen die niet op mijn naam staat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:18

Is er al beantwoord of TS 't paspoort heeft?

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 17:48

Ik kan jammer genoeg niet meer het huis in aangezien ex partner van mijn vader slot heeft verwisseld en kan dus niet bij kat en mijn eigen spullen alleen als zij er bij is.

Het slimste lijkt me om idd als we meubels komen halen gelijk kat mee te nemen en geen woord aan vuil te maken

Edit: ik heb dus niet paspoort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:58

Gewoon doen idd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:02

Dan zou ik er zeker nu niet over praten, als je afhankelijk van haar bent wanneer je er in kan. Als zij weet dat je die kat wil en zij wil hem houden...dan zal ze de kat wellicht even elders onderbrengen als ze weet dat jullie komen.

Als ze denkt dat er niks aan de hand is dan kan je de kat tenminste zo inpakken en meenemen.

Mocht de kat op 1 of andere manier er toch niet rondlopen...dan kan je daar altijd nog werk van maken nadat je de andere spullen hebt meegenomen. Maar dan heb je "nu" in ieder geval een prima kans dat je hem zó voor het grijpen hebt als je er bent :j

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:02

Nou dit is echt erg.Gelukkig gaf ts eerder aan dat de kat daar wel goed verzorgd wordt.Maar hij is van ts en ik hoop dat ze hem snel terugkrijgt.Helaas zijn kinderen en huisdieren vaak slachtoffer van scheidingen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:04

Nouja ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat de ex wellicht denkt: dit is het thuis van de kat nu en laat hem maar hier want het beestje heeft het hier goed. En eerlijk is eerlijk: is dat wellicht ook wel iets voor de TS en haar vader om even goed over na te denken :j

Als het beestje het daar beter heeft omdat zij wellicht een flinke stap terug moeten doen qua huisvesting / tijdelijk onderkomen hebben of weet ik wat...dan kan het in het belang van de kat misschien wel een betere optie zijn om het dier daar te laten?

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 18:07

pmarena schreef:
Nouja ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat de ex wellicht denkt: dit is het thuis van de kat nu en laat hem maar hier want het beestje heeft het hier goed. En eerlijk is eerlijk: is dat wellicht ook wel iets voor de TS en haar vader om even goed over na te denken :j

Als het beestje het daar beter heeft omdat zij wellicht een flinke stap terug moeten doen qua huisvesting / tijdelijk onderkomen hebben of weet ik wat...dan kan het in het belang van de kat misschien wel een betere optie zijn om het dier daar te laten?

Ik ga niet de kat laten lijden alleen omdat ik haar terug wil, pas wanneer we een vast huis hebben halen we haar op, incl meubels :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:08

Kijk dat is top +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 08:27

Hoe is dit eigenlijk afgelopen ts? Heb je de kat nog kunnen halen?