Zomerfrustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:22

soesie schreef:
Maden! Vieze vieze kruiperige beesten in en op mijn afvalcontainer buiten. Ondanks goed verpakt afval en zogenaamd afschrikwekkende klimop, en lavendel en weet ik wat niet meer...
BAH!!!

Maden gaan dood van zon. Even de container open zetten dus, voordeel van dit weer :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:23

Een huis waarbij in de woonkamer alleen maar een 3-tal kleine kiepraampjes bovenin open kunnen. Ok het huis is koel, het was hier de hele dag maar 20 tot 22 graden, maar dan nog savonds wil ik dan graag luchten en alles open zetten, en dat gaat dus niet. Hoofdpijn en lamlendig voelen de hele dag, en ja ondanks dat koele huis, ik kan gewoon heel erg slecht tegen de warmte.

Maar als ik dat van Poetser lees.............. Ik was geloof ik iets meer uit mijn slof geschoten. Maar foto's en video maken als ze in jou huis staan, mag volgens mij wel als bewijs. En dat deed ik ook op zeker, zijn ze van de pot gerukt. Waar moet dat eindigen? Dat ze jou huis er maar bij pikken? En dat zou ik ook zeker naar de verhuurder communiceren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 02:04

Leukertje schreef:
soesie schreef:
Maden! Vieze vieze kruiperige beesten in en op mijn afvalcontainer buiten. Ondanks goed verpakt afval en zogenaamd afschrikwekkende klimop, en lavendel en weet ik wat niet meer...
BAH!!!

Maden gaan dood van zon. Even de container open zetten dus, voordeel van dit weer :)

Ik heb een wc blokje in de kliko gehangen tussen het draaipunt van de deksel en heb nergens last van plus de kliko ruikt fris :')
Ik functioneer gewoon niet met dit weer :n zit gewoon binnen bij de airco, is alleen jammer dat het boven zo vies benauwd is!

Roosje01

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 02:52

Ik haat het dat mijn werk geen goed werkende airco heeft. in deze hitte werken in een restaurant dat pal in de zon staat op een wat meer afgelegen locatie niet te Doen.
En ik haat al die mensen die dan massaal komen, omdat ze te lui zijn zelf eten te maken en de corona regels aan hun laars lappen. En dan nog gaan klagen dat het lang duurt, terwijl wij met weinig mensen (minder dan voor corona ivm 1,5m) voor hun lopen te renne en te vliegen in de hitte.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 05:37

Zomer oke, maar dan een graadje of 20.
Dit is echt niet meer normaal.Ik sta smorgens maar om 5 uur op om van alles te doen.
Rond 10 uur zit ik binnen en kom niet meer naar buiten.
Hoofdpijn krijg ik er altijd van als het zo warm/ benauwd is.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 05:38

Aan de zomer in zijn algemeen. Geef mij maar winter.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 06:09

Ik snap ook niet dat het hier of regent of 35 + graden is in de zomer. Waarom niet gewoon 20-24 graden en zon.

Roosje haha mensen die naar een restaurant komen omdat ze te lui zijn om te koken :')

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 06:20

Ik kan prima tegen dit weer. Mijn lijf werkt prima mee nog.
Maar ook ik vind het vervelend dat mijn huis vanaf een uurtje of 16.00 tot 18.00 heel benauwd wordt. Ondanks dat de zonkant dicht is en de schaduwkant open.
Dat ik maar 1 raam heb in de slaapkamer en die uitkomt in een bloedhete schuur (ik slaap tijdelijk in de woonkamer bij de grote open klappende deuren)
Dat ik mijn vuilnis ruik (ondanks alle maatregelen en vaker wegbrengen)
En dat ik slechter slaap.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 06:27

Ik klaag ook mee over de warmte.
Afgelopen nacht amper geslapen terwijl vriend heerlijk ligt te snurken. _-:(
Het is niet eerlijk!
Heb gelukkig wel vakantie, dus kan lekker rustig aan doen met dit weer.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 06:51

Warmte! |( Ik woon op de bovenste verdieping met een plat dak en balkon op het westen (en dus ook mijn woonkamer en slaapkamer). Het was gisteravond 34,5 binnen en dat is nog maar het begin.
Daarnaast dat ik mij alleen maar zorgen maak over mijn katten dat ik hun dit aan doe... Kom maar door met de herfst :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 07:01

Dat het niet afkoelt. Zomer is heerlijk. Hittegolf dus niet. Huis dat niet kan afkoelen, niet overdag naar buiten of stal kunnen want dan is het te heet. Dus ik zet ze ochtend binnen en avond buiten. En overdag verveel ik me de pleuris en nu helemaal na 2 weken niets doen door een knie operatie. Heb het thuis wel gezien.

Huis dat niet afkoelt. En paarden die naar binnen moeten (willen) en dus luchtwegen weer gaan opspelen. Maar buitne is het ook niet te doen...

Geef mij maar max 25 graden.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 07:36

Dat het nu al niet normaal warm is en de hond er ook niet tegen kan. Slapen gaat nog wonderbaarlijk goed hier.

Wat mij betreft kunnen we de seizoenen houden op herfst, winter & lente :D

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 07:37

Leukertje schreef:
soesie schreef:
BAH!!!

Maar dan zie ik weer veel vliegen in en op de kliko, en leggen dan weer eitjes, toch? Het lijkt mij een vicieuze cirkel :o

Ik ga een wc blokje eens proberen...

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 07:57

Veel te warm...heb niets tegen de zomer zolang het niet warmer dan 25 gr wordt. Dit is echt afzien en overleven...slecht slapen, niets kunnen doen. Niet tot rust kunnen komen, lichamelijke klachten..huis was niet meer af koelt. Vreselijk!

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 07:58

Zo poetser, ik zou helemaal gek worden met zulke buren. Denk dat als er weinig mag ik over was gegaan op een afrastering met heel veel lagen en een hele harde klap stroom.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 08:03

Dat ik moet werken terwijl bijna iedereen in mijn omgeving of zwemmen of varen of op vakantie is.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 08:14

Dat ik vandaag mijn bijrijdpaard terug mocht beginnen opbouwen onder het zadel, speciaal mijn wekker gezet en om half 7 richting stal vertrokken. Om er daar achter te komen dat mijn cap verdwenen is en ik dus voor niks zo heel vroeg gegaan ben :roll:
Borstelen, wat rond stappen en een douche kon op mijn normale tijd ook.

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:01

Je kan gewoon niets doen. Ben met de honden max 10 minuten buiten, want dan lopen ze al te hijgen. Laat in de avond zitten we nog even een tijdje in de tuin, maar dan prikken de muggen mij weer lek;p

Wel een keer een voordeel dat ik een mini studio heb, met mijn mini airco krijg ik het toch nog flink koel binnen, dus we gaan echt nergens heen de komende week. :+ Gewoon thuis blijven en in mijn ondergoed rondlopen. :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 12:15

Warm zweten slecht slapen nee doe mij najaar voorjaar of winter maar niet de zoner maanden.

Vroeger werkte ik in fabriek binnen max 15 graden heerlijk was dat.ttoen ik jong was als vakantie werk

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 13:24

madeliefw schreef:
Ik snap ook niet dat het hier of regent of 35 + graden is in de zomer. Waarom niet gewoon 20-24 graden en zon.

Roosje haha mensen die naar een restaurant komen omdat ze te lui zijn om te koken :')

Zo zie ik het echt :') met warm weer is het 2x drukker dan normaal, het is een fastfood restaurant.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 13:34

Dat deze zinderende hitte gewoon nog dagen aanhoudt {:)-:(

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 13:35

quickie schreef:
Zo poetser, ik zou helemaal gek worden met zulke buren. Denk dat als er weinig mag ik over was gegaan op een afrastering met heel veel lagen en een hele harde klap stroom.

Ja, goeie! Man ik zou me echt kapot ergeren, mijn plek/privacy is me heilig en ik zou echt ontploffen als er zomaar mensen in mijn huis dachten te komen bivakkeren -:(- . Dus ik denk dat ik inderdaad echt op 30cm voor hun raam langs 10 lagen stroomdraad zou spannen met een klok erop. Huppa, wegblijven ~~}> .

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 13:37

De warmte. Mijn zolderkamer is gewoon een sauna, ongeveer 35 graden nu. Mijn slangen vinden het prachtig, ik absoluut niet... heb helemaal geen honger. Zelfs geen zin in chips! Veel te warm om te eten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 13:49

Wow poetser, bizarre situatie met je buren!! Het binnenlopen, vuiknis.... En het zeuren over hoe jij je kleed? Al ga je in je nakie zonnen in JOU tuin, daar moet ze maar aan wennen hoor. Ze wonen nu eenmaal hier!! Knuff. Heel nare situatie.

Denk dat zij heel anders zijn gewend en wat meer 'gastvrij' zijn van cultuur. En dan een eind doorgeslagen daarin zeg maar. Mijn buren (ook buitenlands) vonden het niet erg dat de schutting eruit was gewaaid. Hun tuin was mijn tuin, hun huis was mijn huis. Er hoefse geen schutting te zijn 3n ik was altijd welkom. Maar dat gaat mij allemaal veelte ver :=

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 14:14

Die stroomdraden klinken wel heel aanlokkelijk haha. Ik had ook al gedacht aan een paar struikeldraden. }> Het is echt te gek voor woorden. Ik ben al niet de meest sociale persoon (wel altijd vriendelijk en beleefd), geef mij maar gewoon mijn rust en privacy.