En ik heb er nog een heel aantal die ik zeker kan waarderen in hun manier van reageren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Met het risico dat ik namen vergeet (die vul ik later desnoods wel aan)
Pien vind ik altijd iets heel liefs hebben, haar reacties zijn altijd aardig en hebben inhoud.
Kiwiwitje word ik ook altijd blij van, zoveel kennis over honden en zo veel liefde voor dieren, kan mij 9 van de 10x helemaal vinden in wat ze te melden heeft.
Quera vond ik altijd heel fijn reageren, echt een gemis!
Papagroom ook, geweldig gevoel voor humor, zo jammer wat er is gebeurd
MB is gewoon awesome, MB jij mag nooit van Bokt af want dan ga ik huilen.
Mizora vind ik ook heel tof, zij neemt altijd zo de tijd om een ander echt oprecht te helpen met haar kennis over voeding voor dieren.
En lusitana's verhalen over haar kudde daar word ik ook altijd blij van
HopeMyDay schreef:Piendumaitre, Cayenne, Ibbel, MB en mijn afkortingsmaatje DMH vind ik altijd leuk om terug te zien in topics. Ik word altijd blij van hun reacties in o.a lastige, politieke of juist gezellige topics!
Amado7 schreef:Ik vind Pien ook altijd superleuk en netjes reageren!
Edit: Ook Neon kan ik wel waarderen. Als ik haar zie langskomen is het vaak in een topic waar mensen ziek zijn, die ze volgt. Of sterkte wensen.
ruitje schreef:Mijn moeder appte mij : ' Er zijn bokkers die warm van je worden '
Uh wat? Akwaaaard! Wat is dat nou weer voor vunzig topic!
Maar het blijkt super leuk te zijn, werd er gewoon een beetje emo van dat ik hier genoemd werd![]()
En nu ga ik eens bedenken van wie ik warm word
Laibadji schreef:Wat leuk om lezen dat het topic gewaardeerd wordt!
Met veel plezier dit geopend en met een warm hart alle reacties gelezen. Soms is het fijn om even in het hier en nu stil te staan bij de mensen die voor jou iets betekenen, die je dankbaar bent of die emoties los maken...
Mooi dat we dit eens kunnen delen en benoemen naar elkaar toe.
MerleSimone schreef:Chasey! Ik reageer nauwelijks in inhoudelijke topics of HK's, vaak op fototopics maar bokt is mijn startpagina op de telefoon. Chasey lijkt me zo'n fantastisch lief mens en een ontzettend lieve moeder. Alle foto's en filmpjes stralen zo'n liefde en respect voor elkaar uit! Hartverwarmend!