Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:44

Pien staat bij mij met stip bovenaan, altijd fijne, inhoudsvolle reacties :)

En ik heb er nog een heel aantal die ik zeker kan waarderen in hun manier van reageren.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:44

Marcoborsato! Hart op de juiste plaats en de nodige humor :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:45

Telpeva schreef:
Met het risico dat ik namen vergeet (die vul ik later desnoods wel aan :D)

Pien vind ik altijd iets heel liefs hebben, haar reacties zijn altijd aardig en hebben inhoud.
Kiwiwitje word ik ook altijd blij van, zoveel kennis over honden en zo veel liefde voor dieren, kan mij 9 van de 10x helemaal vinden in wat ze te melden heeft.
Quera vond ik altijd heel fijn reageren, echt een gemis!
Papagroom ook, geweldig gevoel voor humor, zo jammer wat er is gebeurd
MB is gewoon awesome, MB jij mag nooit van Bokt af want dan ga ik huilen.
Mizora vind ik ook heel tof, zij neemt altijd zo de tijd om een ander echt oprecht te helpen met haar kennis over voeding voor dieren.
En lusitana's verhalen over haar kudde daar word ik ook altijd blij van

Wat lief! <3
Alleen al om zo’n reactie sta je op mijn lijstje!
Maar ts, laibadji, dit topic is ook super gevonden. Dus jij mag ook op mijn lijstje!

Ik heb al best wat bokkers overgehouden waar ik veel contact mee heb. KimD en cursebreaker staan sowieso op Mijn lijstje
En ook Kaus kan niet ontbreken. Geweldig :')

Maar cayenne vind ik ook leuk en heb laatst echt genoten van t topic van kuggur met de nieuwe hond. Vooral door de opmerkingen en schrijfwijze van kuggur zelf.

Maar ik ga ongetwijfeld zo een hoop mensen vergeten. Sorry Y;(

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:49

Bokker pmarena, deze bokker is zo behulpzaam. Ze staat iedereen netjes te woord en helpt andere mensen graag. Wat je ook aan haar vraagt ze is altijd even vriendelijk en komt nooit geïrriteerd over! +:)+

rien10

Re: Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:50

En ze kan goed uitleggen.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:00

Weet je, ik houd van alle Bokkers! Omdat ze op lastige momenten altijd een glimlach op je gezicht kunnen toveren, er altijd een luisterend oor is, er regelmatig een slok drinken over een toetsenbord spuit vanwege een grappig topic, er altijd een discussie is (en mijn favoriet zijn de discussies over de kleinste dingen) en omdat er ook altijd Bokkers zijn die je weer even met beide benen op de wereld zetten. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:03

HopeMyDay schreef:
Piendumaitre, Cayenne, Ibbel, MB en mijn afkortingsmaatje DMH vind ik altijd leuk om terug te zien in topics. Ik word altijd blij van hun reacties in o.a lastige, politieke of juist gezellige topics!

Ik mag jou natuurlijk ook niet vergeten met alle hulp die ik al heb gehad _/-\o_

Lizy en haar man Palousa zijn ook heel aangename bokkers

Moonfight ook! Eigenlijk iedereen uit het zelfvoorzienend leven topic :j

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:04

Mee eens. Denise. En dat ik af en toe wordt terug gefloten vind ik ook wel fijn. Af en toe :+ door sommigen. Niet door iedereen _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:05

JPitty, die is altijd vriendelijk en beleefd en wenst iedereen een warm welkom op Bokt. :)
Bellatrix organiseert elk jaar een kerstdiner voor ‘eenzame’ bokkers, dan ben je gewoon een toffe peer hoor.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:10

Mijn moeder appte mij : ' Er zijn bokkers die warm van je worden '

Uh wat? Akwaaaard! Wat is dat nou weer voor vunzig topic!

Maar het blijkt super leuk te zijn, werd er gewoon een beetje emo van dat ik hier genoemd werd :+

En nu ga ik eens bedenken van wie ik warm word <<)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:11

Amado7 schreef:
Ik vind Pien ook altijd superleuk en netjes reageren!

Edit: Ook Neon kan ik wel waarderen. Als ik haar zie langskomen is het vaak in een topic waar mensen ziek zijn, die ze volgt. Of sterkte wensen.

Ahhh Amado7 wat lief van je <3

Soms is een hart onder de riem fijn toch :) jij hebt een hele mooie kaartjes actie opgezet voor een medebokker :) <3 dus als iemand hier thuis hoort... dan ben jij het toch...

Ik ben echt slecht met namen onthouden... maar ik vind het heerlijk om te zien dat bokt zich als een eenheid kan vormen om te helpen waar nodig is :) en ook als bokkers de tijd nemen om op een vriendelijke open manier dingen uit te leggen

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:17

Sizzle, demolenhoek, ruitje, magrathea, cayenne en tica kan ik altijd wel waarderen.
verder word ik altijd vrolijk van de droge humor van marcoborsato.
maar eigenlijk vind ik gewoon alle bokkers leuk, want hoewel ik her niet altijd met iedereen eens ben, zij/wij maken bokt wat het is <3

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:17

Toen ik in zak en as zat, werd ik in het algemene Corona topic er doorheen gesleept. Dat was fijn. Bedankt lieverds.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:20

ruitje schreef:
Mijn moeder appte mij : ' Er zijn bokkers die warm van je worden '

Uh wat? Akwaaaard! Wat is dat nou weer voor vunzig topic!

Maar het blijkt super leuk te zijn, werd er gewoon een beetje emo van dat ik hier genoemd werd :+

En nu ga ik eens bedenken van wie ik warm word <<)

Ja ik dacht dus ook dat het was om geheime liefdes te openbaren. Ik zat al klaar met popcorn :Y)

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:21

Wat een geweldig leuk topic TS! Een ontzettend lief idee en ik doe er graag aan mee!

- Jobamara: zij staat altijd klaar om mensen te helpen. Niks is haar te veel. Ik had problemen met mijn dekens passend krijgen op mijn oudje en ze is van ver komen rijden om te helpen met een oplossing! Nogmaals bedankt _/-\o_
- Omany: zij is een ontzettend lief mens. Zij is een van de volgers van mijn volgtopic en schrijft altijd giga lange lieve berichten waar ik echt altijd van moet blozen. Ook per pb is contact erg fijn. Je bent een kanjer! *\o/*
- Riel en Punz: ik noem jullie samen als jullie dat goed vinden. Beiden zijn een van de oudste volgers die volgens mij Lotje en mij al vanaf het begin volgden en zijn ook altijd degenen die reageren in mijn topic. Als ik leuke dingen te delen heb, als ik mindere dingen heb, altijd zijn ze er. Alhoewel we nooit echt berichten hebben uitgewisseld, voel ik me toch elke keer gelukkig met jullie lieve woorden. <3

Er zullen zeker meer zijn! Zodra ik ze kan benoemen zal ik mijn lijstje aanvullen :j

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:21

Chasey! Ik reageer nauwelijks in inhoudelijke topics of HK's, vaak op fototopics maar bokt is mijn startpagina op de telefoon. Chasey lijkt me zo'n fantastisch lief mens en een ontzettend lieve moeder. Alle foto's en filmpjes stralen zo'n liefde en respect voor elkaar uit! Hartverwarmend! <3

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:34

Maflinger is een trouwe volger van mijn topic. We hebben elkaar al een keer irl gezien en ze is een ontzettend warme vrouw!

Van Graboek en Isabel_k moet ik ontzettend lachen altijd :')

Ruitje, jouw reacties zijn altijd zo lief!

Leo heeft mij het tofste SS pakket everr gegeven! Denk er nig regelmatig aan!

JPitty heeft me door de koliekperiode van Joy heen geloodst. En de reacties die ik lees zijn altijd zo vriendelijk en vol respect _/-\o_

En Bellatrix om alle bovenstaande redenen! Zeker in de westernhoek is ze zo'n beetje de bekendste bokker :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 23:37

Petrichor schreef:
Bokker pmarena, deze bokker is zo behulpzaam. Ze staat iedereen netjes te woord en helpt andere mensen graag. Wat je ook aan haar vraagt ze is altijd even vriendelijk en komt nooit geïrriteerd over! +:)+
Yes, dit en Pien/Carl/Berdien/Oscar :D

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-20 23:52

Wat leuk om lezen dat het topic gewaardeerd wordt!

Met veel plezier dit geopend en met een warm hart alle reacties gelezen. Soms is het fijn om even in het hier en nu stil te staan bij de mensen die voor jou iets betekenen, die je dankbaar bent of die emoties los maken...

Mooi dat we dit eens kunnen delen en benoemen naar elkaar toe. <3

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 00:35

Laibadji schreef:
Wat leuk om lezen dat het topic gewaardeerd wordt!

Met veel plezier dit geopend en met een warm hart alle reacties gelezen. Soms is het fijn om even in het hier en nu stil te staan bij de mensen die voor jou iets betekenen, die je dankbaar bent of die emoties los maken...

Mooi dat we dit eens kunnen delen en benoemen naar elkaar toe. <3

_/-\o_ dit topic komt gezien de wereld waarin we nu leven wat mij betreft op het juiste moment. Ik ken je niet, maar ik vind je een mooi mens! :*

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 00:47

rien10 schreef:
En Pien 2010. Ze kan goed verwoorden en relativeren. Toppertje.

Zeker Pien, wat een warme en wijze vrouw!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 01:02

Van de TS die dit topic heeft geopend, die topic komt voor veel mensen op het juiste moment.

De bokkers die in het Puppy 2019/2020 topic zitten. Onder andere Kiwi witje, Kaus, KimD, RoosvanBlue, Cursebreaker, Skippy en nog veel meer waarvan ik de naam even 123 niet weet. Sinds ik mijn eerste eigen hond heb, heb ik hier zoveel informatie opgedaan. En ze zijn de beroerdste niet om dingen 10x opnieuw uit te leggen <3
Dankjullie wel dat jullie deze iet wat eigenwijze bokker steeds blijven helpen met advies :+:

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 02:51

Geerke, Marcoborsato,Kugger, en nog wel meer waar ik nu niet opkom.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 05:47

MerleSimone schreef:
Chasey! Ik reageer nauwelijks in inhoudelijke topics of HK's, vaak op fototopics maar bokt is mijn startpagina op de telefoon. Chasey lijkt me zo'n fantastisch lief mens en een ontzettend lieve moeder. Alle foto's en filmpjes stralen zo'n liefde en respect voor elkaar uit! Hartverwarmend! <3

Ja!! Alle kinderen zouden een Chasey als moeder moeten hebben! _O_

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 05:57

MarcoBorsato moet ik echt om lachen, humor en scherp uit de hoek. Ik dacht, die reacties van haar doen me aan iemand denken... Ja hoor, nickchange :D
Ze is mij bij gebleven na een avontuurlijk topic van aupair in Londen, maar volgens mij is dat al heel lang terug en is ze nu mama?
Laatst bijgewerkt door Dani op 31-07-20 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Oude gebruikersnaam uit bericht gehaald