Kijk 'm dan joh, wat een jochie zo stoer! Sinds vandaag gaat het redelijk ook medicijnen slikken is geen gevecht meer. Ontlast goed gelukkig! Nog wel pijn aan z'n beetje af en toe maar wordt steeds minder. Morgen gaan ze een foto maken.
Ik wil ook het adres wel. Wat een bizarre manier om je been zo naar te breken.... Hier een dochter van net 4, wel ervaring met gipsbroek ivm aangeboren heupafwijking, is het vergelijkbaar wat hij krijgt straks?
he bah wat moet jij ook geschrokken zijn en wat een nare breuk! Vind die verf foto geweldig, mr sunshine . mogen we je adres zodat er een kaartje naar jullie toe kan komen?
Wat leuk! Die van mij komt hopelijk morgen binnen bij jullie. Ik zie dat ik niet origineel ben geweest met 'opkikkeren'. Weet je meteen welke van mij is
Beterschap voor je zoontje. graag zouden wij hem ook een kaartje willen sturen. Mogen wij jullie adres via pb.
Indi_Vito
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-20 22:14
Lynnepinny schreef:
Wat leuk! Die van mij komt hopelijk morgen binnen bij jullie. Ik zie dat ik niet origineel ben geweest met 'opkikkeren'. Weet je meteen welke van mij is
Haha dat maakt toch niet uit, vind het al wonderbaarlijk dat ik nog maar 3 kaarten dubbel heb hahaha