Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Achterom schreef:@loveuggs: dan heb je duidelijk een andere SVH training gedaan dan sociale hygiëne... Die heeft echt een veel lagere studielast...
Het is al een jaar of 3 geleden alweer..
Ik sta tenslotte gewoon op de site van SVH
LoveUggs schreef:Achterom schreef:@loveuggs: dan heb je duidelijk een andere SVH training gedaan dan sociale hygiëne... Die heeft echt een veel lagere studielast...
Zou kunnen dat het langer duurde hoorHet is al een jaar of 3 geleden alweer..
Maar ik ben er goed een week/ 2 weken zoet mee geweest in mijn vrije tijd om ervoor te leren. + dan nog een dagdeel op het kantoor om het examen te maken. Maar het gaat wel echt om sociale hygiëneIk sta tenslotte gewoon op de site van SVH
anjali schreef:Ik ben 66 en laatst vroeg de bezorger van Albert Heijn ,toen ik bier besteld had,of ik wel boven de 18 was. Dat moest hij vragen zei hij.Ik ben wel blij dat ik nog uit de tijd ben dat jij of je ouders zelf mochten bepalen of er gedronken mocht worden.
Mias schreef:LoveUggs schreef:
Maar ik ben er goed een week/ 2 weken zoet mee geweest in mijn vrije tijd om ervoor te leren. + dan nog een dagdeel op het kantoor om het examen te maken. Maar het gaat wel echt om sociale hygiëneIk sta tenslotte gewoon op de site van SVH
De sociale hygiëne heb ik, 5 jaar geleden, binnen 1 dag gehaald. Het boek heb ik amper open gehad. Voor de toets aan hebben we nog wel een dagcursus gehad waarin veel werd verteld. Ik vond de studielast ook niet hoog.
(Moet zeggen dat er medecursisten waren die het niet gehaald hadden, het zal wel persoonlijk zijn hoe je het ervaart.)
LoveUggs schreef:Mias schreef:De sociale hygiëne heb ik, 5 jaar geleden, binnen 1 dag gehaald. Het boek heb ik amper open gehad. Voor de toets aan hebben we nog wel een dagcursus gehad waarin veel werd verteld. Ik vond de studielast ook niet hoog.
(Moet zeggen dat er medecursisten waren die het niet gehaald hadden, het zal wel persoonlijk zijn hoe je het ervaart.)
Hier ging alles online.. Inloggegevens gehad, en eerst dus de online trainingen voldoen. Die MOEST je ook doen, anders kon je geen examen doen. Een collega had alles doorgeklikt, niks gelezen en toen de toetsen gedaan om die voldoende te halen. Die mocht geen examen doen omdat ze de leerstof niet had gelezen.. Er is dus best wel wat veranderd in die tijd denk ik

Morrie schreef:anjali schreef:Ik ben 66 en laatst vroeg de bezorger van Albert Heijn ,toen ik bier besteld had,of ik wel boven de 18 was. Dat moest hij vragen zei hij.Ik ben wel blij dat ik nog uit de tijd ben dat jij of je ouders zelf mochten bepalen of er gedronken mocht worden.
mijn man is 78 en kreeg dezelfde vraag van de AH bezorger, hij vatte het maar op als compliment, dat ie er nog zo jong uitzag
LoveUggs schreef:Achterom schreef:@loveuggs: dan heb je duidelijk een andere SVH training gedaan dan sociale hygiëne... Die heeft echt een veel lagere studielast...
Mias"
[quote="LoveUggs schreef:Achterom schreef:@loveuggs: dan heb je duidelijk een andere SVH training gedaan dan sociale hygiëne... Die heeft echt een veel lagere studielast...
Inney schreef:Precies hetzelfde hier, kreeg het leren ook echt niet betaald. Vond de toets prima te doen. Volgens mij kon ik destijds kiezen, zelf leren of een cursus dag. Ik heb voor zelf leren gekozen. Veel vond ik toch aardig vanzelfsprekend.
Blijft je sociale hygiëne eigenlijk altijd geldig of moet je deze verlengen?
Sky schreef:Goldwynn schreef:Ik heb, toen ik nog in de horeca werkte, regelmatig om ID bewijzen gevraagd. Niet bij iedereen waarvan ik dacht dat ze onder de 25 waren, maar vooral als ik erg twijfelde. Zo heb ik een aantal keer geen alcohol geschonken, maar b.v. ook dat de gast in kwestie geen ID bij zich had.
Dit zou voor mij wel echt een reden zijn om nooit terug te keren. Heb echt niet altijd ID kaart bij me en als ik dan geen wijn zou krijgen bij een diner..
.
Sky schreef:Goldwynn schreef:Ik heb, toen ik nog in de horeca werkte, regelmatig om ID bewijzen gevraagd. Niet bij iedereen waarvan ik dacht dat ze onder de 25 waren, maar vooral als ik erg twijfelde. Zo heb ik een aantal keer geen alcohol geschonken, maar b.v. ook dat de gast in kwestie geen ID bij zich had.
Dit zou voor mij wel echt een reden zijn om nooit terug te keren. Heb echt niet altijd ID kaart bij me en als ik dan geen wijn zou krijgen bij een diner..
Stel je even aan zeg.
) qua net wel, net niet 18.