Private lease

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-20 12:45

Kimberley_ schreef:
Gianti schreef:
Zowel mijn moeder als ik lease een c1 bij Citroën zelf. Eeg tevreden over de service

Ben zelf ook erg tevreden over mijn Citroen dealer hoor en zal daar ook zeker nog even vragen wat het kost om een automaat te leasen bij hen maar lees soms ook dat de C1 niet meer in automaat geleverd wordt. -O
Het heet semi automaat bij mijn mams, maar doet wat moet doen. Ik geloof dat zij 260 betaald incl zo’n open dakje en stoelverwarming en 10.000km. Ik heb simpele schakel en betaal 200 :)

Ja schakel is zoveel goedkoper maar voor mij geen optie helaas.
Morgen maar even kijken wat de dealer voor oplossing heeft voor het probleem van mijn oude C1 en wat lease daar gaat doen en anders wordt het waarschijnlijk de Aygo bij de ANWB

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:04

Ineke2 schreef:
Maar Ikke ts is juist opzoek naar een “ overdekte rolschaats “
Het word een klein autootje voor erbij en voor kleine stukjes rijden. Dan wil je geen dure brandstof zuipende trailer trekker hebben staan.

Kun je uittellen wat zo'n overdekte rolschaats kost.
Ik kan voor dat geld twee overdekte rolschaatsen rijden. Onze Pinda haalt de 150 euro per maand niet, zelfs niet met de brandstof erbij.

Voor TS: heb je nu een VAG? Dan weet je dat je ellende krijgt. Google er maar eens op.....

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-20 13:07

ikke schreef:
Ineke2 schreef:
Maar Ikke ts is juist opzoek naar een “ overdekte rolschaats “
Het word een klein autootje voor erbij en voor kleine stukjes rijden. Dan wil je geen dure brandstof zuipende trailer trekker hebben staan.

Kun je uittellen wat zo'n overdekte rolschaats kost.
Ik kan voor dat geld twee overdekte rolschaatsen rijden. Onze Pinda haalt de 150 euro per maand niet, zelfs niet met de brandstof erbij.

Voor TS: heb je nu een VAG? Dan weet je dat je ellende krijgt. Google er maar eens op.....

Nee ik heb geen VAG en ik vind het heel fijn dat jij twee overdekte rolschaatsen kan rijden maar ik hoef er maar 1 en die wil ik graag leasen :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:08

Ja ik kan dat uitrekenen Ikke. Ts wil echter een lease auto dus je reacties over wat een grote niet Lease auto kost doen er helemaal niks toe.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:19

Kimberley_ schreef:
Nee ik heb geen VAG en ik vind het heel fijn dat jij twee overdekte rolschaatsen kan rijden maar ik hoef er maar 1 en die wil ik graag leasen :)

Je rijdt er eentje en betaald voor drie. Jouw keuze.

Maar check ook even hoe het zit met het meenemen van schadevrije jaren wanneer je overstapt naar een eigen auto en wat een claim op schade bij inleveren daarmee doet.
Informeer ook hoe het zit met grotere kosten tegen het eind van de looptijd.

De leasemaatschappij wilde bij mijn auto bij 130k (contract tot 150k) bijvoorbeeld geen revisie van de brandstofpomp uit laten voeren terwijl de garage dat wel adviseerde. Die auto sloeg zomaar spontaan af, ook midden op de snelweg aan 120km/h!

Dit was zakelijk dus ik heb de auto terug gebracht en een vervanger geëist. Die ruimte bood het contract.

Pantykous

Re: Private lease

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 16:11

Geen problemen hier met het meenemen van schadevrije jaren, en ik vind persoonlijk dat peace of mind ook wat waard is. Ook prima geregeld toen er een defect naar boven kwam, dit was bij Volkswagen dus ik weet niet hoe dat bij andere maatschappijen is.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-20 20:49

Inmiddels vrijblijvend de aanvraag voor een aygo via anwb gedaan zodat ze iig al vast mijn financiën na kunnen trekken. Zag ook dat ik mijn auto op 27 januari terug heb gekregen dus zou dan nog binnen de 6 maanden bovag garantie vallen..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:49

Als het alleen om korte ritjes te doen is kun je dan niet zo'n mini autootje leasen? Zo'n mooiere versie van een overdekte rolschaats a la Canta?
Hier op het dorp zit een dealer en die karretjes zien er leuk uit. Weet niet of die te lease zijn maar zijn wellicht stuk goedkoper dan een volwaardige auto.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:59

cissy schreef:
Als het alleen om korte ritjes te doen is kun je dan niet zo'n mini autootje leasen? Zo'n mooiere versie van een overdekte rolschaats a la Canta?
Hier op het dorp zit een dealer en die karretjes zien er leuk uit. Weet niet of die te lease zijn maar zijn wellicht stuk goedkoper dan een volwaardige auto.

Haha nope, die zijn enórm veel duurder ( in aanschaf in elk geval) als een normale volwaardige auto en je mag er de snelweg en sommige 80 km wegen niet mee op.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-20 23:13

cissy schreef:

Haha nee wil toch wel graag de mogelijkheid hebben om verder te rijden indien nodig.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 23:09

Ik ga wel echt stuk om het woord overdekte rolschaats.