maava schreef:In Azië is het niet meer dan normaal.Heb ook veel clip-on bidets gezien in Japan, online hoor ik ze er niet over klagen. (Vond het zelf nog te spannend om te proberen.
)
In Italië staan ze ook in ieder huis en iedere hotelkamer.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AnnoNiemand schreef:Wat ik me afvraag: Als je dus zo'n ding hebt, en er sproeit water uit. Dan komt dat water toch ook weer op die sproeier terecht? Dat is toch goor, zeker als meerdere mensen het gebruiken? Of zie ik dit verkeerd?
En hoe reinig je zo'n toilet dan? Hoe reinig je die sproeier?
Blussem schreef:Palmera schreef:Mijn ex heeft er een in de badkamer. Na toiletgebruik heb ik hem nooit gebruikt, maar wat een uitvinding voor na het stoeien!
Niet meer weer onder de douche moeten springen, gewoon even snel schoonspoelen op het bidet, geen natte benen/voeten, afdrogen en doorgaan met de dag. Snel en hygienisch.
Ik teken voor een badkamer met bidet.
(Flauw 18+ geintje)Spoiler:
Mijn vriend likt het schoon na het stoeien:= Misschien zou je hem dat ook voor kunnen stellen

Suzanne F. schreef:RamptoeristOooh dit topic ligt al veel te lang stil. Ik zie hartstikke leuke opmerkingen voorbij komen.
Maarre.... vroeger hadden wij een bidet en toen gebruikte ik hem niet veel. Nu zou ik hem meer gebruiken. Hartstikke handig om jezelf s avonds even kort te wassen zonder veel watergebruik van de douche. Ook voor voeten handig. Of om een kledingstuk met de hand even uit te wassen. En natuurlijk top om de onderkant te wassen (geen Lassie aanwezig hier helaas).

Danique_G schreef:Deed me aan dir topic denken
[ [url=m/DPTzVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je al een keuze gemaakt trouwens ts?

Dioxide schreef:Als je een wastafeltje in je toilet hebt dan kun je daar eventueel ook een bumgun op aansluiten?
Suzanne F. schreef:Dioxide schreef:Als je een wastafeltje in je toilet hebt dan kun je daar eventueel ook een bumgun op aansluiten?
Heb je hier meer informatie over? Hoe heet dat in het Nederlands en waar is dat verkrijgbaar? Ik kan alleen bidet douches vinden die op de waterbak zijn aangesloten en niet die op het wasbakje/kraantje kunnen.
ApplePapple schreef:Ik vraag me alleen af hoe dan?
Nog nooit zo'n ding gebruikt en het lijkt mij ook totaal niet praktisch...