moonsparkle schreef:Marije112 schreef:Ik ben al geëmigreerd, mijn man is Zuid-Afrikaans. We zijn ons wel aan het orienteren op een nieuw land want het wordt hier te gevaarlijk. Eventjes aan Mauritius gedacht, maar veel ZA dokters gaan die kant op, dus het is vrij concurrerend voor mijn man.
Mijn man wil graag naar Australie, maar dat kan ik mijn ouders niet aandoen. Die zijn te oud om zo ver te moeten reizen. Engeland, Ierland en Schotland stonden ook op zijn lijstje, maar dan kan ik net zo goed in NL gaan wonen, het weer moet wel te behappen zijn voor mij.
Azie trekt ons allebei niet. Spanje en Italie is iets wat nu al een tijdje in onze gedachten opkomt, dus dat misschien. USA is ook iets waar over gesproken wordt. Zuid-Amerika niet, maar misschien moeten we eerst op vakantie gaan om te kijken of dat was is
Merk je echt dat het gevaarlijker word? Staat je man die daar geboren is er ook echt voor open om Afrika achter zich te laten?
Overigens zie ik best wel wat keer USA voorbij komen, maar dat is wel een heel moeilijk land om in te komen tenzij je met iemand trouwt.
Ja, het wordt steeds moeilijker hier helaas. Mijn man wil blijven, maar hij begrijpt ook dat het niet de ideale plek is om je kinderen op te voeden.
USA heb ik ook begrepen dag het moeilijk is. Ik hoop maar dat mijn mans ‘special skill’ speciaal genoeg is
.
jullie zijn al wel verder in het proces, mag ik vragen hoe jullie het aanpakken? Hebben jullie huizen gekeken via een bepaalde website, nog inside tips waar je rekening mee moet houden? En hoe doen jullie het met werk? Mag ook via pb.
.