verootjoo schreef:Waar hebben jullie dit gezien?
Ik moet alleen betalenheb een rekening gekregen. Dat is toch raar
Even inloggen bij Svb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maessie schreef:Kenjeme ik denk dat er niet zoveel zijn die zoveel verdienen dat ze geen recht op toeslag hebben. Maar wel een interessante vraag!
verootjoo schreef:Ah ik heb mijn brief ook gevonden
Ik krijg €311 van de SVB €65 van de belastingdienst en moet €132 betalen aan de belastingdienst. Snap niet waarom ze dat niet gelijk van elkaar aftrekken die laatste twee van de belastingdienst maar ja.
Snap het sowieso niet die twee brieven want het gaat om hetzelfde jaar om dezelfde toeslag. Maar goed, zal wel kloppen zo

manonutjuh schreef:verootjoo schreef:Ah ik heb mijn brief ook gevonden
Ik krijg €311 van de SVB €65 van de belastingdienst en moet €132 betalen aan de belastingdienst. Snap niet waarom ze dat niet gelijk van elkaar aftrekken die laatste twee van de belastingdienst maar ja.
Snap het sowieso niet die twee brieven want het gaat om hetzelfde jaar om dezelfde toeslag. Maar goed, zal wel kloppen zo
Weet je zeker dat dat laatste goedgaat? In principe krijg je geen brief om te betalen en terug te krijgen over hetzelfde jaar en dezelfde toeslag.
Voor de gene zonder toeslag, kijk hier even, bij boink:
[ [url=m/xq5J41.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.boink.info/coronavirus-kind ... nderopvang
Citaat:Daarnaast zijn er ouders die de kosten van kinderopvang geheel zelf dragen, zoals eenverdieners die geen recht hebben op kinderopvangtoeslag en ook niet in aanmerking komen voor een gemeentelijke vergoeding. De omvang van deze groep is onbekend maar vermoedelijk klein. Mogelijk ontvangt deze groep op andere manieren een tegemoetkoming, zoals een werkgeversbijdrage. Als er meer duidelijkheid is over deze groep, wordt bezien of voor deze groep een vorm van tegemoetkoming wenselijk en mogelijk is.