Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu zijn we zelfs heel goed samen en spreken we geregeld met zijn 3e (of meer uit de groep) af om samen leuke dingen te doen
Primavera schreef:Toen ik mijn vriend leerde kennen wist ik dat hij nog goed contact had met zijn ex. Toch heb ik het er lamg heel moeilijk mee gehad. Iets met onzekerheid enzo.
Ik ben verder ook een enorme doemdenker en was absoluut niet op mijn gemak met hun contact (hoewel dit nooit verborgen werd voor me, hij altijd eerlijk was en het contact nooit 'te ver' is gegaan. Omdat ik op den duur op een punt kwam dat ik mijn relatie niet op deze vier verder zag gaan had ik mezelf een keuze gemaakt.
Ofwel zet je een punt achter de relatie. Ofwel probeer je het meisje te leren kennen om haar een eerlijke kans te geven.
Ik koos het tweede en het bleek allemaal erg mee te vallen achteraf.Nu zijn we zelfs heel goed samen en spreken we geregeld met zijn 3e (of meer uit de groep) af om samen leuke dingen te doen

Kinke schreef:Maar als je vindt dat het niet 'mag' en dat dit door onzekerheid komt, dan heb je een probleem want vreemdgaan gebeurt niet alleen met exen dus dan mag de partner met niemand contact hebben?
Maar dat zou ik ook wel hebben als het niet zijn ex was maar een random ander meisje. Dat is meer 'mijn' probleem waarschijnlijk. Arnon schreef:Kinke schreef:Maar als je vindt dat het niet 'mag' en dat dit door onzekerheid komt, dan heb je een probleem want vreemdgaan gebeurt niet alleen met exen dus dan mag de partner met niemand contact hebben?
Van mij 'mag' het dus wel, ik voel me er alleen enigszins wel onzeker bij..Maar dat zou ik ook wel hebben als het niet zijn ex was maar een random ander meisje. Dat is meer 'mijn' probleem waarschijnlijk.
Relaxed schreef:Maartje1990 schreef:Relaxed nu ben je aan het discrimineren
Jammer dat je verder niet meer inhoudelijk op de discussie reageert, ik ben oprecht benieuwd waardoor je er zo in staat..
Leo schreef:Ligt enorm aan de situatie. Er is geen goed of fout, mits er niet aan een van beide kanten al dan niet stiekeme gevoelens bij komen kijken. Dus zij voor hem, hij voor haar of beide. Dan is er iets niet in de haak.
Onschuldig contact zonder gevoelens moet gewoon kunnen, vriendschap ook.
Maartje1990 schreef:Relaxed schreef:Dan snap ik je nu nog minder.. Juist omdat je zoveel hebt gedeeld is het toch raar om iemand dan maar compleet uit je leven te snijden?
Maar je hebt toch een nieuw iemand waarmee je dat deelt/die die belangrijke functie van je partner zijn invult?
Maartje1990 schreef:Relaxed schreef:Dan snap ik je nu nog minder.. Juist omdat je zoveel hebt gedeeld is het toch raar om iemand dan maar compleet uit je leven te snijden?
Maar je hebt toch een nieuw iemand waarmee je dat deelt/die die belangrijke functie van je partner zijn invult?
Maartje1990 schreef:relaxed: maar waarom moet je daar perse nog een leuk contact mee hebben? Dat snap ik gewoon niet zo goed.
Ikke: Natuurlijk heb ik herinneringen aan mijn vorige partner. Ik kan ook over dingen vertellen zonder dat ik perse daar bij betrek met wie ik daar was (dan wel exen, dan wel vrienden). Af en toe wel eens, maar dat is toch niet hetzelfde als contact houden met iemand?