Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:Schelden en tieren is nooit de oplossing,blijven aanhouden wel,en ijselijk beleefd zijn.
Sunnda schreef:beatje schreef:Schelden en tieren is nooit de oplossing,blijven aanhouden wel,en ijselijk beleefd zijn.
Nou gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat maanden beleefd zijn absoluut niets oplost.
Een keer goed boos en een dag later opgelost.
Netjes: nee.
Effectief: een dikke tien!
En dat is helaas hoe het werkt.
Ligt dat bij de klant..nee ik heb door de jaren heen geleerd dat je helaas haar op je tanden moet hebben omdat je met fatsoen nergens komt.
Het ligt bij hoe ze die mensen van de klantenservice trainen. Die zitten daar niet om jou te helpen, maar om een standaardpraatje te houden en je zo snel mogelijk af te schepen.
pumpina schreef:Laat ik voorop stellen dat het een belachelijk verhaal is en ik helemaal aan jouw kant sta hoor TS! (En wat ik nu ga typen dus niet zozeer op jouw persoonlijke situatie van toepassing is)
Maar het zet me eens aan het denken. Je kan feitelijk gezien het altijd hier oneens over zijn, of moedwillig doen alsof. Ook als de monteur nog aanwezig is, kun je er met elkaar het er niet over eens zijn hoe lang hij bezig is geweest.
De monteur zegt dan bij wijze van spreken ik ben om 11 uur gestart en het is nu 12.15 dus ik ben een uur en kwartier bezig geweest. De klant zegt dan nee dat klopt niet want je was er pas om 11.15 uur. Je zou bijna voor het start en eind moment dan moeten gaan tekenen, en ondertussen de monteur in de gaten houden oftie niet rustig zit te bellen oid tussendoor. Maar daar wordt de wereld ook niet echt gezelliger van. Ingewikkelde kwestie wel zo!
). Maar hé, ik heb mijn gelijk gekregen. Misschien toch geschrokken van mijn dreigen met de geschillencommissie. Kortom:

waar waren al die telefoongesprekken en mails dan voor nodig