Slippers gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

Re: Slippers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:04

ik denk dat ik al 15 jaar op bovenstaande exemplaar loop. Ik heb ze ook in t blauw gehad, maar weggegeven aan een lief iemand, omdat ik 2 paar had.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:09

Haha, nou ik dan ook maar :)) Ik blijk ze sinds 2015 te hebben, dat is nu de zesde zomer.

Ik kan er ook zonder problemen hele dagen op lopen.

Afbeelding

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-20 09:08

Ik heb gisteren een hoop slippers besteld (ook bovenstaande) hopelijk zit er een paar tussen dat past en fijn loopt

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 09:30

De teva’s van hierboven zijn bij mij ook al jaren favoriet. Ik vind dat hele zacht aanvoelende voetbed echt zalig!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 09:36

Slippers van de action!
Ik krijg ook heel snel blaren tussen mijn tenen of op mijn voet. als ik met plastic heb moet ik ze elk jaar weer opnieuw inlopen zeg maar.
Deze zo'n 4 jaar geleden bij de action gehaald. Had slippers nodig vond ze wel leuk. Maar ik vind deze echt fijn! Geen blaren tussen de tenen en kan er de hele dag op lopen.

Afbeelding

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:17

Ik heb slippers van Haivana's (spel ik dat zo goed?) en O'Neill. Die hebben een stoffen bandje wat erg fijn is. Wel makkelijk even onder de kraan schoon te maken.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:27

heel eerlijk ?? ik heb gewoon die 4 euro van de scapino.
Die zwarte met klitteband.
Slipper op maat gemaakt en 1 stikje gedaan op het eind zodat ze vast blijven zitten en ik moet eerlijk zeggen ze lopen super :D
Ze zijn niet sjeik de prei maar wel heerlijk comfortabel

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:50

Karin schreef:
Suliko schreef:
Absoluut teva's! Misschien niet het hipste merk, maar ik vind de gewoon zwarte met 3 bandjes wel erg leuk (ben 22), door de bandjes vallen ze ook niet uit en kan je er zelfs met gemak op rennen.
Het voetbed is enorm comfortabel en vormt zich naar je voet (zonder door te drukken), je kan gemakkelijk een aantal jaren met een paar doen, heb 5 jaar met mijn vorige paar gedaan, nu ga ik het 2e jaar in met een nieuw paar.

Van andere slippers kreeg ik altijd irritatie tussen mijn tenen, ook bij een leren tussenstukje.

https://www.teva-eu.com/nl/nl/womens-olowahu-flip-flops/6840.html

Je kan ook eens bij Bever kijken, wel wat prijziger dan goedkope rubberen slippers maar hier hebben ze wel hele fijne slippers en kan je ook passen (ze hebben ook teva's.)

Ook prima te doen met water, duurt heel eventjes voor ze opdrogen maar ook dan zitten ze niet vervelend.

Ik heb dezelfde, maar dan in het zwart. Sinds een jaar of 5-6 wil ik niets anders meer. Ik heb na twee jaar een tweede paar aangeschaft in de uitverkoop en ik wissel ze nu af, maar ze kunnen makkelijk allebei nog een paar jaar mee.

'Niet hip' vind ik trouwens ook meevallen, ik krijg vaak te horen waar ik die leuke slippers toch vandaan heb. Ze zijn iig een stuk minder lomp dan het sandaalmodel met bandjes om de enkels (die overigens ook heerlijk lopen, maar idd... die zijn vooral praktisch en minder hip).

Oh blijkbaar staan de roze in de link :') ik bedoel ook de zwarte variant, die heb ik zelf ook al jaren!
En vind ze door de meerdere bandjes ook echt leuk eruit zien, past goed onder allerlei outfts en zijn ook netjes wat ik bij standaard teenslippers niet snel vind.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:00

Ik heb de Birkenstock Mayari. Ook geen plastic tussen de tenen. Ik vind het voetbed van Birkenstock het fijnst lopen als je echt veel loopt. Zijn alleen niet bestand tegen water.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:12

Ik loop al van kinds af aan op Teva's rond, kan ik absoluut aanraden :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:07

Ik kon ook nooit op teenslippers lopen. Tot ik Havaianas kocht, wat een heerlijke dingen!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 20:39

Ik vind slippers sowieso niet erg charmant. Maar hé wellicht voor een paar erbij kunnen ze best heel heerlijk zitten.

Afbeelding

Storm
Ruiter 🐴

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 02:19

Oh God :')

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 05:41

Heb je geen schimmel tussen je tenen aangezien je nooit eerder irritatie hebt gehad?

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 22:32

Gillbo schreef:
Heb je geen schimmel tussen je tenen aangezien je nooit eerder irritatie hebt gehad?

Nee het zijn echt blaren. Ik voelde het ook gewoon schuren maar kon op dat moment mn schoenen niet wisselen.

Overigens wel altijd gehad dat ik mn slippers in moest lopen maar dan werden het nooit echt blaren. Liep eerst altijd op primark slippers totdat ik daarvan blaren onder m'n voeten kreeg. Toen overgestapt naar Fitflop zo'n 3 jaar geleden.

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 22:59

Decathlon heeft slippers zonder teenstukje, ze zien er om je voet ook nog wel elegant uit (beetje als een gewone slipper.....niet zo’n lompe badslipper met dikke band). Voor de mooi misschien opzoek naar een leuk sandaaltje maar voor het strand zijn deze perfect!

https://www.decathlon.nl/p/badslippers- ... 94&c=BLAUW

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 23:01

Ik loop al jaren op crogs teenslippers (sinds ik nog een 20tiger was) heerlijke dingen zelfs mijn moeder die hetzelfde heeft als jou loopt erop zonder problemen.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 15:49

Tot nu toe nog geen succes. Heb bijna alles van bol.com ontvangen (op de Teva's na, die zijn kwijt geloof ik). Maar niks past of doet toch pijn.

Bij Zalando wel een paar gevonden, maar niet het mooiste. Maar ik moet er nog een hoop ontvangen van Zalando dus misschien zit daar iets mooiers bij.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:57

Kijk eens naar Reef slippers, die hebben ook versies met stof tussen de tenen.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:24

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 18:31

miccamaaike schreef:
Kijk eens naar Reef slippers, die hebben ook versies met stof tussen de tenen.

Ik ga er naar kijken!

jojoleinee schreef:
Voor mij worden het deze! Hopelijk zitten ze lekker.
https://www.oneill.com/nl/en/ditsy-sand ... 30-36.html

Je linkje doet het bij mij niet. Kom op de homepage terecht. Het paar slippers dat wel pas is ook van Oneill (https://www.oneill.com/nl/en/ditsy-sun- ... 10-36.html)

Die laat ik in iedergeval hier liggen zodat ik uiteindelijk de leukste kan kiezen als er nog een andere komt

leenleen11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 18:41

Ik loop ook al jaren op Teva's, heerlijk! Ik zou zeker even langs bijvoorbeeld Bever gaan. Die hebben meerdere soorten en maten Teva slippers liggen, dan kan je ze uitproberen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:16

Ik heb een paar oude slippers van ik weet niet meer wat merk, maar bij alle andere schuur ik de ruimte tussen mijn tenen open, dus als dezen het leven opgeven dan weet ik ook niet wat ik moet, dus ik lees mee wat hier geplaatst wordt. Mijne hebben een flinterdun nepleren stukje tussen de tenen. Bij mij vervellen mijn voeten trouwens al zo'n 2 maanden hevig nu, ook tussen mijn tenen regelmatig kloofjes helaas.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 15:09