Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mijn budget is niet zo hoog als student, ik blijf het liefst rond de 1000 euro en de max is 2000. Overigens mogen duurdere auto's gewoon besproken worden hoor, daar kan een ander misschien wel wat aan hebben! 

furioso schreef:Mijn eerste auto is een Toyota Hilux
Het is heel groot als eerste auto i know maar ideaal voor met de paarden!![]()
Volwaardige 5 zit
Afgesloten ruime koffer
Mag veeeel trekken
Gaat niet kapot
Jaarlijks maar €130 te betalen
Hilux heeft altijd een goede verkoop ook al zijn deze oud
Foto van het internet
Maar heb juist dezelfde![]()
[ [url=m/nVtBg0.png]Afbeelding[/url] ]
Ohjaa en iedereen gaat uit de weg als ze een klein meisje met een huge auto zien aan komen’
furioso schreef:Mijn eerste auto is een Toyota Hilux

Brainless schreef:furioso schreef:Mijn eerste auto is een Toyota Hilux
In Nederland betaal je dat aan belasting (bijna) per maand.. + nog verzekering en dat is voor een beginnende bestuurder bij onbetaalbaar voor zo'n grote/zware auto.
NatasjavE schreef:enny schreef:Ik heb een starlet die nu 23 jaar oud is en ik ben er zó blij mee! Het is niet echt een knapperd, maar het voordeel is wel dat ik er niet heel zuinig meer mee hoef te doenEn er kunnen best veel spullen in, heel handig wanneer je naar de stort of het tuincentrum gaat.
Mijn eerste auto was een Seat marbella, ook al zo’n koektrommel
Ik vond het een ideale eerste auto. En hij deed het gewoon altijd.
Vealosz schreef:Wij hebben 3 auto’s.
1. VW Bora, 2.3 V5 - hele fijne grote auto. We hebben de snellere uitvoering in een mooie kleur.
2. VW Beetle, 1.8 Turbo 20V - niet heel groot maar groot genoeg voor gemiddeld persoon.
3. Citroën saxo, 1.1 12v - klein autootje, ons “boeit-niks-auto”.
Wij zijn autofanaten en echt volkswagen fan. Zowel de bora als Beetle zijn gechipt. Beetle ligt zelfs ander sneller blok in dan orgineel. Maar dat moet je ding ook maar zijn.
Anthea schreef:Vealosz schreef:Wij hebben 3 auto’s.
1. VW Bora, 2.3 V5 - hele fijne grote auto. We hebben de snellere uitvoering in een mooie kleur.
2. VW Beetle, 1.8 Turbo 20V - niet heel groot maar groot genoeg voor gemiddeld persoon.
3. Citroën saxo, 1.1 12v - klein autootje, ons “boeit-niks-auto”.
Wij zijn autofanaten en echt volkswagen fan. Zowel de bora als Beetle zijn gechipt. Beetle ligt zelfs ander sneller blok in dan orgineel. Maar dat moet je ding ook maar zijn.
Ik heb geen idee van auto's maar ik zie het vaker voorbij komen: gechipt. Wat betekend dat voor een auto noob?
Echt super blij mee! Zuinig, compact, maar toch ruim en veel opties zoals stoelverwarming, cruise control, panorama dak, sport onderstel, bluetooth telefoon, - en audio voorbereiding, airco, parkeersensoren en zelfs Emergency Brake System (automatische noodrem). Nadeel: al die elektronica kán ook kapot gaan. Maar ik ben er vet blij mee! Elke keer weer een klein geluksmomentje