Wat te doen met relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:35

Lijkt me dat hij het zelf ook niet weet hoe lang het gaat duren.
En als me iemand vraagt om ff de pauzeknop in te drukken, zou ik niet meer gaan lopen trekken met allerlei vragen.

Wat wel?
Mijn leven oppakken en mijn eigen gevoelens verwerken.
Uiteindelijk is zijn in de knoop zitten niks persoonlijks naar jou toe maar het geeft je wel de kans om dingen die nog niet verwerkt zijn te gaan verwerken.

De tijd zal de rest leren, wie weet kom je over 2 maanden wel de vent van je leven tegen.
Of komt hij terug en is klaar voor een relatie en jouw vent voor het leven te zijn.

Syberdepiep

Re: Wat te doen met relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:46

Lijkt mij meer dat het een enorme smoes is dat ie in de knoop zit met zichzelf en TS gewoon wil dumpen. Helaas heeft TS dat nog niet door en probeert alles nog te redden omdat ze van haar kant wel de relatie wil voortzetten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 16:07

BopjeBo schreef:
Lijkt mij meer dat het een enorme smoes is dat ie in de knoop zit met zichzelf en TS gewoon wil dumpen. Helaas heeft TS dat nog niet door en probeert alles nog te redden omdat ze van haar kant wel de relatie wil voortzetten.

Maar dit zijn toch onnodige aannames? Of ken jij de vriend en de relatie persoonlijk? Want gebaseerd op wat TS hier getypt heeft kan je dat niet stellen

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-20 16:10

Gezien gesprekken met zijn familie, weet ik wel dat ie echt met zichzelf in de knoop zit.

Denk dat iedereen wel hoopt op een happy end, maar ik zie t zelf niet meer in. Misschien ooit maar voorlopig niet. Ik merk namelijk aan me zelf dat dit mij ook niet goed doet, daarom wil ik er (ook?) een eind aan maken.

En de reden dat ik het netjes wil afsluiten is omdat ik ondanks alles wel veel om hem geef, en voor mezelf ook.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 18:42

JackieLuca schreef:
Storm schreef:
Soms is het juist heel lekker dat je met een topic als deze even met je voeten terug op aarde wordt gezet.

Ik heb het zelf ook meerdere keren nodig gehad.

Precies, wist het eigenlijk zelf al, en vrienden die het zeiden, maar soms heb je gewoon "vreemde" mensen nodig die het ook zeggen.

Kindje is 4, en inderdaad al aan gehecht. Vorige week zaterdag nog opgepast dus dan ga je je wel hechten.

Ik kijk wel aan hoe het gesprek loopt, weet wel voor 90% zeker dat hij het uit wil maken, maar heb er wel vrede mee. Hij moet gewoon even flink aan zichzelf gaan werken, en hoewel ik hem er het liefst mee wil helpen moet hij het toch zelf doen.

Dus we wachten even af tot woensdag en dan komt er een nieuwe update

Helpen met aan zichzelf werken? :? Het past gewoon niet, daar is toch niks aan te werken? De eerste maanden horen echt vanzelf te gaan, als er nu al ergens aan gewerkt moet worden past het gewoon niet bij elkaar.

Waarom afwachten tot woensdag? Om te horen of ie nieuwe smoesjes heeft om je aan t lijntje te houden?
Als hij je echt leuk vindt had je dat al wel gemerkt. Dit is gewoon lusten zonder lasten, maar jij wilt zo te lezen liever een duurzame relatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:59

Heel veel succes morgen !

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 02:13

Update komt iets eerder, was het wachten zat en heb het verplaatst naar vanavond.

Toen ik daar aankwam zei die niks, toen begon ie over zijn werk en dat hij niet wist wat hij daarmee moest doen en toen zei hij dat hij wel wist dat het tussen ons over is.

Hij had wel geprobeerd van me te houden maar het lukte niet.

En ik ontplofte :o

Heb er alles uitgegooid wat me dwarszat, maar vooral het stukje dat hij dus zegt dat hij van iemand houd terwijl dat niet waar was, en nog wat overdreven dingen , zoals dat hij maar als acteur moet gaan werken als hij zo goed kan toneelspelen. :=

Verder voel ik me eigenlijk wel heel goed nu, hij zei bijna niks en keek me af en toe maar aan, en toen bedacht ik me dat ik dit dus echt niet verdien, voelde heel onrespectvol.

Nadat ik alles eruit gegooid had en hij niet reageerde ben ik de deur uit gelopen(helaas deed ik iets te aggresief het tuinhek dicht waardoor mijn vinger helemaal blauw en ontvelt is :') )

In de auto meteen zijn nummer verwijdert en de whatsapp gesprekken.

En ik voel me zo goed, vooral heel opgelucht en boos, afgewisseld met verdriet.

Was niet hoe ik hoopte dat het allemaal zou lopen, maar heb hier wel zoveel van geleerd.

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 07:35

Negen van de tien keer dat mannen twijfelen is er een ander in het spel. Nu al zo vaak meegemaakt. ( gelukkig niet allemaal zelf := )

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 07:39

En sterkte Ts, verstandig besluit. Maar dat je weet dat iets beter voor je is, maakt het nog niet minder pijnlijk.

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 07:58

Goed zo!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:12

Eigenlijk heel goed dat je ontploft bent, voor jou was dit nodig en het werd hard tijd om aan jezelf te denken.
Sterkte.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:51

Urona447 schreef:
Als je in die paar maanden al zo'n circus krijgt zal ik heel snel doorgaan naar een ander en hier vooral geen tijd voor investeren.

Belooft inderdaad niet veel goeds.

edit; maar goed dat je nu een antwoord hebt. Hoop dat je daarin genoeg hebt om dit achter je te laten.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:25

Als iemand vanaf het begin in zo'n prille relatie al zo wispelturig is dan was het voor mij duidelijk, diegene is nog niet klaar voor een relatie en zal eerst voor zichzelf alles op een rijtje moeten zetten voordat er weer een relatie komt.
Je bent geen speelbal die van links en naar rechts kan worden gebruikt wanneer het hem uitkomt, jij bent er ook en hebt ook gevoelens die met respect behandeld dienen te worden hoe zeer iemand ook twijfelt.
Ik zelf zou kiezen voor mezelf, sloot het netjes af met hem, weer de draad oppakken, mocht het echt zo zijn dan kom je elkaar wel weer tegen en anders niet.
Je hebt er niets aan om elke keer maar weer in onzekerheid te zitten, dat je eigenlijk alleen maar voor de leuke dingen in een relatie terecht kan en niet eens een keer kunt zeggen dat je een k*t dag had omdat je bang bent dat het de druk direct weer opvoert.

edit zie net je post, je hebt zelf al je duidelijkheid die je wilde.
Hoe gaat het met je vinger?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:05

Goed aangepakt en fijn dat je het goed voelt :)

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:39

Goed zo. Ik denk wel dat het feit dat je alles eruit gooide ook een teken is dat je in deze relatie teveel op je tenen gelopen hebt en teveel opgekropt hebt. Les voor je volgende keer, zoek een gelijkwaardige relatie, waarin jij net zoveel krijgt als je geeft. Word je veel gelukkiger van +:)+.

Storm
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:48

Goed gedaan TS! Heerlijk dat je even ontploft bent, dat ben je lekker kwijt!
⚠️ Storm kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:21

JackieLuca schreef:
Update #knip te lange quote#

Ben trots op je, meid!
Jij komt er wel, veel geluk en hou je taai }:) :j

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 18:36

meggiemeg schreef:
edit zie net je post, je hebt zelf al je duidelijkheid die je wilde.
Hoe gaat het met je vinger?

Vinger is blauw en dik, maar kan er wel om lachen, heb altijd zo iets :')

Jaa denk ook dat dat het was, ik paste me best wel aan, en hoewel ik het heel fijn vond waren er wel irritaties dat hij niet veel interesse in mijn leven had.

Ik moet zeggen dat sinds gisteren ook een stuk minder hoofdpijn heb, dus dat is voor mij echt een teken dat ik de goede beslissing heb genomen.

En moet zeggen dat ik ook heel trots op mezelf ben haha. Normaal ben ik heel rustig en kan ik veel begrip op brengen. Maar dit was zelfs voor mij teveel haha.

Nu even lekker rustig aan genieten van het vrijgezellen leven

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:20

Wauw zeg, jouw reactie had ik eigenlijk niet verwacht maar ik vind het echt heel sterk van je! Petje af!! Gun jezelf wat tijd, wees lief voor jezelf en hop, naar een betere toekomst.