Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BopjeBo schreef:Lijkt mij meer dat het een enorme smoes is dat ie in de knoop zit met zichzelf en TS gewoon wil dumpen. Helaas heeft TS dat nog niet door en probeert alles nog te redden omdat ze van haar kant wel de relatie wil voortzetten.
JackieLuca schreef:Storm schreef:Soms is het juist heel lekker dat je met een topic als deze even met je voeten terug op aarde wordt gezet.
Ik heb het zelf ook meerdere keren nodig gehad.
Precies, wist het eigenlijk zelf al, en vrienden die het zeiden, maar soms heb je gewoon "vreemde" mensen nodig die het ook zeggen.
Kindje is 4, en inderdaad al aan gehecht. Vorige week zaterdag nog opgepast dus dan ga je je wel hechten.
Ik kijk wel aan hoe het gesprek loopt, weet wel voor 90% zeker dat hij het uit wil maken, maar heb er wel vrede mee. Hij moet gewoon even flink aan zichzelf gaan werken, en hoewel ik hem er het liefst mee wil helpen moet hij het toch zelf doen.
Dus we wachten even af tot woensdag en dan komt er een nieuwe update
Het past gewoon niet, daar is toch niks aan te werken? De eerste maanden horen echt vanzelf te gaan, als er nu al ergens aan gewerkt moet worden past het gewoon niet bij elkaar.
)
meggiemeg schreef:edit zie net je post, je hebt zelf al je duidelijkheid die je wilde.
Hoe gaat het met je vinger?