Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:vanLotje schreef:Ik betaal 50 eur per keer voor n schoon huis
En of dat in 3, 4 of 5 uur gebeurt boeit me niet zoveel.
Ik wordt zelf ook betaald voor 40 uur terwijl ik die nooit volmaak, als mijn werk klaar is is het klaar en dat werkt ZO fijn
Als je nooit je uren maakt omdat je werk dan af is, Heb je dan niet gewoon te weinig werk? Of teveel werkuren?
Niet onaardig bedoelt hoor maar ik kan me haast niet indenken dat er een baas is die een medewerker voor 40 uur gaat betalen terwijl het ook in minder kan en altijd zo wordt gedaan al.
kinel schreef:Ik doe dit werk al jaren met veel plezier. Heb privé zeven plaatsen. Uren variéren. En vraag 12,50 per uur. Doe in principe alles alleen geen beddengoed strijken. Dit was ooit een keer maar nooit meer. En dat zeg ik op een nieuwe plaats ook eerlijk.
Nabster schreef:kinel schreef:Ik doe dit werk al jaren met veel plezier. Heb privé zeven plaatsen. Uren variéren. En vraag 12,50 per uur. Doe in principe alles alleen geen beddengoed strijken. Dit was ooit een keer maar nooit meer. En dat zeg ik op een nieuwe plaats ook eerlijk.
Ik ben aan dat je eerlijk alles opgeeft. Dan hou je toch bijna niets over van die 12,50?
Talietjuh schreef:Dan zou het bedrijf meer winst maken door meer te verwachten van de werkgever in minder besproken tijd.
In principe horen collega's niet in werktempo zo uiteen te liggen en kan je daar dus ook nog beter in selecteren als je echt winst wilt maken.
Haarbal schreef:Tsja, ik heb maar 54m2 totaal, dus erg klein huisje, en ik hou het zelf redelijk bij maar de grotere klussen lukt door mijn gezondheid niet best. Ik zou iemand willen die eens per twee weken komt om de ramen, badkamer, dweilen etc te doen, keertje de keukenkastjes en koelkast doen. Als ik zelf stof afneem en zuig ben ik met een uur het hele huis door. Dus eens in de twee weken een uur of 2, maar waar vind je zo iemand? En zijn jullie zelf thuis? Zou me ook raar voelen als ik op de bank hang met de pootjes omhoog en die ander is aan het ramen lappen.
Cayenne schreef:Hoort het schoonmaken van de kattenbak of de caviakooi ook tot de klusjes die een schoonmaakster kan doen?
Een vriendin van mij heeft 2 konijnen en 4 chinchilla's en wil de schoonmaakster vragen of ze die ook geregeld kan schoonmaken, maar weet niet of dat normaal is.
Cayenne schreef:Hoort het schoonmaken van de kattenbak of de caviakooi ook tot de klusjes die een schoonmaakster kan doen?
Een vriendin van mij heeft 2 konijnen en 4 chinchilla's en wil de schoonmaakster vragen of ze die ook geregeld kan schoonmaken, maar weet niet of dat normaal is.