Ik ga er dan trouwens vanuit dat ze met een sjaal niet een (al dan niet grof) gebreid winterding bedoelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twilight schreef:Hier ga ik ze zelf maken. En moeders en haar partner. En 2 vriendinnen met hun gezinnen wouden ook hebben dus ik kan voorlopig ff aan de slag. Word ik blij vanvraag voor hun maar kleine bijdrage voor de materialen en verzendkosten.
Patroon komt bij de libelle vandaan.
(Ja dees is te klein voor mij maar uitprobeersel) [ [url=m/BKhjWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getup schreef:In Luxemburg zijn ze verplicht in t openbaar vervoer en alle winkels /benzinepompen / dokter/zh en overal, waar je geen 2m afstand kunt houden.
Hebben van gemeente 5 maskers p.p. gekregen.
Heb inmiddels zelf een paar met motiefje besteld bij iemand. Stof,uitwasbaar. T gaat er toch vooral om, dat als iemand niest of hoest, die druppels niet meteen overal heen vliegen.
Of zoals ik gisteren hoorde: als persoon A tegen je blote been plast, is je been nat. Als hij tegen je broek plast, is ie ook nat. Als hij zelf n broek aan heeft ,wordt zijn broek nat en de jouwe niet
Chanen schreef:Van een vriendin kreeg ik net het volgende filmpje toegestuurd. Ik heb geen naaimachine of zelfs maar naaigerei in huis, maar dit moet zelfs mij lukken.
https://www.ad.nl/buitenland/mondkapje- ... ~a53c6067/
prugelpiet schreef:https://mondkapjesatelier.nl/webwinkel- ... s-atelier/
Gevormd, met neusclip, en mogelijkheid tot een filter. En wasbaar.
Siesjuh schreef:Enne, boodschappen en tanken in Duitsland mag eigenlijk niet op het moment. Tenzij je eerst 2 weken in quarantaine bent geweest
Eske_B schreef:Ik heb ook wasbare mondkapjes besteld, van katoen. Ik draai niet vaak een 60 graden was (woon alleen), maar heb ook wel gelezen dat je ze in een pan water kan koken... zou dat bij deze ook kunnen?
joyce_eddy schreef:Ik vind het echt belachelijk ik werk in de gehandicapten zorgen en wij hebben helemaal niks. Pas bij de eerste besmetting dan komt er iets... en afstand houden van collega’s en bewoners is er echt niet bij hoor..
pluisje88 schreef:Siesjuh schreef:Enne, boodschappen en tanken in Duitsland mag eigenlijk niet op het moment. Tenzij je eerst 2 weken in quarantaine bent geweest
Dat klopt absoluutalleen zitten onze dorpen met elkaar verweven. Zelfs vanuit de politiek in DL is er een uitzondering gemaakt op deze regel voor deze twee dorpen. Ik kom niet meer over de grens dan nodig en zal echt niet 10 km de grens over de stad in gaan maar bij ons voorkom je het eigenlijk niet dat je in dld terecht komt.