noviceh schreef:Iejoorr schreef:Ik als opticien ben zwaar tegen die online brillen verkoop, maar heb 'm toch voor je ingevuld
Ik als klant ookHeb m ook ingevuld!
Same hier! En ik ook ingevuld!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JPitty schreef:Als klant zijnde ben ik ook tegen bijna alle online brillen verkopen. Goedkoop leesbrilletje ok, dat moet nog kunnen. Maar verder niet, goede oogmeting en bril die echt mooi staat en bij de vorm van je hoofd past is vele malen beter voor je zelfvertrouwen!

Lukasje schreef:Iejoorr schreef:Ik als opticien ben zwaar tegen die online brillen verkoop, maar heb 'm toch voor je ingevuld
Ja ik ook, klant zijnde dan. Vond wel de enquête suggestief op dat vlak.
Nissima schreef:Quote
Als klant zijnde ben ik ook tegen bijna alle online brillen verkopen. Goedkoop leesbrilletje ok, dat moet nog kunnen. Maar verder niet, goede oogmeting en bril die echt mooi staat en bij de vorm van je hoofd past is vele malen beter voor je zelfvertrouwen!
/
Mee eens. In mijn geval klopten de glazen ook nog eens niet, het midden van het glas zat niet waar het midden van mijn oog (of lens?) zat. Dus heb alsnog bij de opticien nieuwe glazen kunnen bestellen
Tenzij ik echt een heel gaaf montuur online vind wat ik in de winkel niet kan bestellen, koop ik geen bril meer online. En lenzen al helemaal niet, dat vind ik te spannend.
Iejoorr schreef:Ik als opticien ben zwaar tegen die online brillen verkoop, maar heb 'm toch voor je ingevuld
Iejoorr schreef:Ik als opticien ben zwaar tegen die online brillen verkoop, maar heb 'm toch voor je ingevuld
horserider22 schreef:Iejoorr schreef:Ik als opticien ben zwaar tegen die online brillen verkoop, maar heb 'm toch voor je ingevuld
Snap ik volledig! Ons doel is uiteindelijk ook om de mensen juist naar de winkel te krijgen, maar daarvoor willen we wel een beetje inzicht in de redenen waarom mensen voor de online opties gaan.
We hebben inmiddels al bijna 250 antwoorden! Echt super
Lukasje schreef:Iejoorr schreef:Ik als opticien ben zwaar tegen die online brillen verkoop, maar heb 'm toch voor je ingevuld
Nissima schreef:Oh, echt? Ik had juist het idee dat het een enquête was om het online kopen van brillen te gaan promoten, haha!
JPitty schreef:Ook dat inderdaad TurboDi. Heb trouwens ook al eens gehad dat schroefje losschoot waardoor glas eruit tuimelde. Kon gelijk even bij opticien binnen, was in paar minuutjes gefikst. Als je eerst zo'n ieniemieni schroefje met bijpassende schroevendraaier moet zoeken ben je duurder uit en een meer tijd kwijt. Daarom geen online optiek voor mij.