Ballard_L schreef:Over slechte reclames gesproken...die van Calvé over dat bbq’en echt zo Nederlands is en dat ze dat in het buitenland niet kennen :’) als we die ‘s morgens horen als de wekkerradio gaat, zijn we heel snel uit bed kan ik je vertellen haha
hahahaha ja deze idd.......en dan kijk je een Amerikaanse show/serie/film/reality en zie je bakbeesten van bbq's buiten staan....komen wij aan met onze simpele ronde bbq waar je met moeite met 2 man bij kan staan en dan sta je elkaar al in de weg
Al die andere corona spotjes zijn idd erg cringe en aangezien zenders hun blokken aardig samen timen en zappen weinig zin heeft, gaat hier het geluid uit tijdens het reclameblok....als ik al voor de tv zit; is voornamelijk netflix hier, mooi reclamevrij.
Het is onderhand alleen maar corona nieuws en niks anders meer en dan doen de bedrijven er ook nog eens een schepje er boven op met hun corona spotjes
Het nummer 17 miljoen mensen is idd lachwekkend wat betreft dat zinnetje 'niet de wet voor laten schrijven', maar dat was het al toen het origineel uitkwam toen het nog 15 miljoen mensen was. Die overigens wel om aan te horen was...de nieuwe versie is niet om aan te horen ( maar goed; ik ben dan ook zeer allergisch voor Nederlandstalige muziek en de Nederlandse nummers die ik om aan te horen vind zijn dan ook op 1 hand te tellen en dan heb ik nog ruim aan vingers over)