Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Captain schreef:Wij hebben alleen internet, glasvezel voor 25 euro bij T-Mobile. TV vonden we te duur, je betaald om reclames te kijken.Meeste programma's kun je toch gratis terugkijken.
Wij hebben een oude laptop op de tv aangesloten en kijken veel Netflix.
Via de laptop werkt zoveel makkelijker. 
Volgensmij ergens in de 70 euro voor Ziggo, niet het XL abbonement. Daarnaast nog Videoland en Disney+, Netflix via familie
Melyoramel schreef:Nee, ik ook niet
Oh ja, buitengebiedBreek me de mond er niet mee open. Arme klanten die je dan aan de lijn hebt en dan doe je een postcode-check "tja, wij kunnen hier maar 3mbit/s leveren..."

Olympia schreef:Ik ben sinds kort overgestapt naar online. Ik betaal nu 27.50 en na een half jaar 45 euro ofzo iets. Ik heb dan tv, internet en fox sports. Bij Ziggo betaalde ik bijna 65 euro zonder fox sports..
Nikass schreef:Olympia schreef:Ik ben sinds kort overgestapt naar online. Ik betaal nu 27.50 en na een half jaar 45 euro ofzo iets. Ik heb dan tv, internet en fox sports. Bij Ziggo betaalde ik bijna 65 euro zonder fox sports..
Ik heb even gegoogeld, maar online klinkt wel goed. Zit er ergens een addertje onder het gras?![]()