Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 11:59

Je moet niet vergeten dat de boxen die hier getoond worden eigenlijk niks zeggen. want dat is samengesteld door 1 bepaalde stylist, na bepaalde voorkeuren ingevuld door desbetreffende persoon

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:02

Jorex schreef:
Ik kan nog steeds niet mijn wachtwoord veranderen dus ook niet weer inloggen, super irritant. :(

Ik zie heel veel leuks voorbij komen wat totaal niet mijn smaak is. Het bericht hier vlak boven spreekt me nog het meest aan qua kleuren enzo. Ik hou wel van vrolijke kleurtjes.

Ik heb dus aangegeven met foto’s van Pinterest wat mijn styleprofiel is. Ik denk dat dat wel helpt. Mijn styleprofiel ziet er zo uit:

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:06

Ja maar zelfs daar heb ik dus al niks mee, want ik ben net zo modebewust als een dooie kreeft zeg maar, dus ik heb geen styleprofiel. Ik draag echt niks modebewust en niet echt een modetrend. Mijn style is spijkerbroek of broek in een leuk kleurtje+t-shirt met print als ik naar buiten ga en verder dan dat gaat mijn modegevoel niet. :+
Daarom dat ik denk dat dit wel heel goed is voor me, want ik heb veel te weinig zelfvertrouwen om leuke kleding aan te trekken.
Het liefst draag ik de hele dag dikke truien en een joggingbroek, ik vind mijn paardenkleding het lekkerst zitten van allemaal. :o
Ik heb nu wel even een chatgesprek gehad en kennelijk was mijn account gedeactiveerd waardoor ik er niet weer in mocht.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 23-04-20 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:07

oke ik heb misschien net ook een bestelling geplaatst. :+ Ben heel benieuwd naar het voorproefje!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:37

Ik heb het laatst ook gedaan. Zaten leuke dingen tussen! Ook inderdaad eens wat anders dan wat ik normaal zou bestellen.
Uiteindelijk heb ik niet heel veel gehouden, alleen een paar sneakers en een jeansjurk. De broeken waren mooi maar zaten niet lekker genoeg. Een topje stond qua kleur en model super maar ik vond de kwaliteit waardeloos en hij was scheef in elkaar gezet. Maar goed dat kon de stylist natuurlijk vooraf ook niet weten.

Ik was uiteindelijk iets van €160 kwijt en een boel inspiratie en twee mooie items rijker. Ga zo’n box zeker nog een keer bestellen; wellicht bij een andere webshop.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:44

Nou, mijn voorproefje was best een domper.
Aangegeven geen logo's te willen midden op het shirt, zat er 1 bij
Geen jurken aangegeven. Zaten notabene 3 bij
Geen roze, mintgroen en wit. Zaten er alledrie bij...
Ben benieuwd wat het nu gaat worden, want op deze manier vind ik het niet echt persoonlijk ofzo. Lijkt me gewoon super standaard

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:42

fleurtjeuh schreef:
Ben benieuwd wat het nu gaat worden, want op deze manier vind ik het niet echt persoonlijk ofzo. Lijkt me gewoon super standaard

Nou dat klinkt alsof het niet persoonlijk is samengesteld maar door de computer ofzo.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:45

Ik heb het ook 2x gedaan, eerste keer omdat ik iets zocht voor een trouwfeest en tweede keer voor de leuk :P

Eerste keer niets bijgehouden omdat het echt bijna allemaal niet mijn stijl was en tweede keer 1 top, denk ik :=

Misschien ben ik gewoon een moeilijke, dat kan ook, haha

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:47

fleurtjeuh schreef:

Die ervaring heb ik dan weer totaal niet, bij mij klopt alles steeds en als ik een los bericht stuur wordt daar ook nog rekening mee gehouden.

"Hi Kimberly,

Dank voor je berichtje en de extra info, ik ga het allemaal meenemen:).

Groet, Andrea"

En een ander bericht

"Hi Kimberly,

Dank voor je berichtjes en de extra info. Ik heb voor nu de bestelling even geannuleerd omdat het denk ik te lastig is om voor elk afgekeurd item een nieuw artikel te vinden. Zeker aangezien de box daarna meteen verstuurd zou worden zou het dan een totale verassing voor je zijn wat je krijgt. Als je wil kan je opnieuw een box bestellen en onderstaande extra info daar bij voegen. Dan krijg je in ieder geval eerst weer een preview:).

Groet, Andrea "

Dit ziet er voor mij niet uit alsof het door een computer geprogrammeerd is..

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:57

Oh wat leuk! Ik draag zelf altijd 1 soort stijl, alles zwart, ripped skinny's etc. Durf nooit wat anders te proberen :') Dus nu toch besteld, ik ben ontzettend benieuwd! Ik zal mijn 'nieuwe' look delen zodra hij binnen is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:05

Misschien doet de computercode het samenstellen en wat poppetjes onder naam van de verschillende stylisten de rest? Want ze slaan ook best vaak de plank compleet mis.

Een huisgenoot wilde geen slimfit en geen skinny, want past toch nooit. Wat zat erin de box? Enkel dat en het paste dus inderdaad allemaal niet. Ik wilde graag eens meer rokjes en jurkjes. Hallo broeken. Mijn vriend (niet zo van de kleurtjes) had een perzikkleurige trui. Hij heeft het braaf gepast en ik heb keihard gelachen _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:05

Suzanne F. schreef:
fleurtjeuh schreef:

Nou dat klinkt alsof het niet persoonlijk is samengesteld maar door de computer ofzo.

Ja dat idee had ik dus ook..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 15:33

O née ik heb ook wel heel goed contact met mijn stylist en ze lusiterd goed naar mijn wensen!

heb je niet perongeluk ingevuld dat je ze wel wil ? :+

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:37

Die ervaring heb ik ook, dat mijn stylist wel echt een mens is die leest wat ik wel en niet wil. Met mijn eerste selectie werd ook echt iets gedaan. Zoals al geschreven, zaten er in de box ook echt wel items die bij mijn stijl zouden passen maar die in het echt toch net iets minder leuk stonden.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:37

Ik heb het 1x gedaan. Er zat letterlijk niks tussen wat ik leuk vond, dus doe het nooit meer haha.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 15:40

ik snap dat het naar is om het nog een kans te geven, maar het verschilt ook per stylist. een andere stylist kan eventueel wel leuke ding voor je vinden

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:48

Bij mij kan ik wel zien dat ze rekening heb gehouden met mijn voorkeuren! In de preview zei ik dat ik iets met een hoge hals wilde, maar dan een ander model. En zoiets heb ik ook gekregen!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:53

Ik zit nu al een uur door dingen op pinterest te scrollen en het meeste vind ik echt te basic, bvb al dat zwart, wit, nude gekleurde spul vind ik heel mainstream en basic en dertien in een dozijn. Ik heb een paar dingen die ik redelijk leuk vind qua print enzo gepind en 1 outfit waarvan ik zeg dat zou ik zo aantrekken als het zwarte grijs was geweest (nu heb ik zelf grijs in de kast liggen dus dat is geen probleem). Maar dan vind ik dus eigenlijk alleen het shirt superleuk. _O-

En zo kan ik nog uren doorscrollen want als ik zoek op kleur dan krijg ik de gekste kleuren combinaties ervoor (felblauw met feloranje enz.) en zo bont hoeft het nou ook weer niet. Maar goed ik heb nu een paar oké pins gevonden. Dus misschien dat ze daar wat mee kan. Oh handig ik kan erbij uitleggen wat ik er leuk aan vind. Dat scheelt echt veel, want ik heb sommige echt puur gepind om een leuk printje of wat dan ook.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 16:25

Trui schreef:
ik snap dat het naar is om het nog een kans te geven, maar het verschilt ook per stylist. een andere stylist kan eventueel wel leuke ding voor je vinden

Ik heb teveel schrik om een andere styliste te kiezen, haha, ben bang dat ze mij dan een bitch gaat vinden of zo :P

#irrationalfears

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 16:33

Noeps schreef:
Ik heb het laatst ook gedaan. Zaten leuke dingen tussen! Ook inderdaad eens wat anders dan wat ik normaal zou bestellen.
Uiteindelijk heb ik niet heel veel gehouden, alleen een paar sneakers en een jeansjurk. De broeken waren mooi maar zaten niet lekker genoeg. Een topje stond qua kleur en model super maar ik vond de kwaliteit waardeloos en hij was scheef in elkaar gezet. Maar goed dat kon de stylist natuurlijk vooraf ook niet weten.

Ik was uiteindelijk iets van €160 kwijt en een boel inspiratie en twee mooie items rijker. Ga zo’n box zeker nog een keer bestellen; wellicht bij een andere webshop.

Waren die twee items en het pakket samenstellen en versturen dan 160,-? Dat vindt ik wel erg duur klinken, of was dat het bedrag van de hele box?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 16:36

zoals eerder gezegd, het stylen, samenstellen en verzenden is volledig gratis :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 16:51

moonsparkle schreef:
Noeps schreef:

Waren die twee items en het pakket samenstellen en versturen dan 160,-? Dat vindt ik wel erg duur klinken, of was dat het bedrag van de hele box?

Je betaalt alleen voor de kleding die je houdt, en je kunt hiervoor zelf een budget aangeven. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:06

Maar je betaald achteraf dus enkel wat je houdt?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:07

Ooo leuk dat wil ik ook proberen, ben benieuwd!
Ze zouden jou wel commissie mogen betalen TS :D
Laatst bijgewerkt door Mars op 23-04-20 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:09

Ja, je betaalt achteraf de items die je houdt. De rest stuur je terug in de doos waarin je de items hebt ontvangen.

Als je niets houdt betaal je een bepaald bedrag voor het terugsturen van alle items in de doos. Het bedrag staat vast wel ergens. Vorig jaar was dat 15 Euro.