Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jorex schreef:Ik kan nog steeds niet mijn wachtwoord veranderen dus ook niet weer inloggen, super irritant.
Ik zie heel veel leuks voorbij komen wat totaal niet mijn smaak is. Het bericht hier vlak boven spreekt me nog het meest aan qua kleuren enzo. Ik hou wel van vrolijke kleurtjes.
fleurtjeuh schreef:Nou, mijn voorproefje was best een domper.
Aangegeven geen logo's te willen midden op het shirt, zat er 1 bij
Geen jurken aangegeven. Zaten notabene 3 bij
Geen roze, mintgroen en wit. Zaten er alledrie bij...
Ben benieuwd wat het nu gaat worden, want op deze manier vind ik het niet echt persoonlijk ofzo. Lijkt me gewoon super standaard

fleurtjeuh schreef:Nou, mijn voorproefje was best een domper.
Ben benieuwd wat het nu gaat worden, want op deze manier vind ik het niet echt persoonlijk ofzo. Lijkt me gewoon super standaard
Dus nu toch besteld, ik ben ontzettend benieuwd! Ik zal mijn 'nieuwe' look delen zodra hij binnen is!
Suzanne F. schreef:fleurtjeuh schreef:Nou, mijn voorproefje was best een domper.
Nou dat klinkt alsof het niet persoonlijk is samengesteld maar door de computer ofzo.
Noeps schreef:Ik heb het laatst ook gedaan. Zaten leuke dingen tussen! Ook inderdaad eens wat anders dan wat ik normaal zou bestellen.
Uiteindelijk heb ik niet heel veel gehouden, alleen een paar sneakers en een jeansjurk. De broeken waren mooi maar zaten niet lekker genoeg. Een topje stond qua kleur en model super maar ik vond de kwaliteit waardeloos en hij was scheef in elkaar gezet. Maar goed dat kon de stylist natuurlijk vooraf ook niet weten.
Ik was uiteindelijk iets van €160 kwijt en een boel inspiratie en twee mooie items rijker. Ga zo’n box zeker nog een keer bestellen; wellicht bij een andere webshop.
moonsparkle schreef:Noeps schreef:Ik heb het laatst ook gedaan. Zaten leuke dingen tussen! Ook inderdaad eens wat anders dan wat ik normaal zou bestellen.
Uiteindelijk heb ik niet heel veel gehouden, alleen een paar sneakers en een jeansjurk. De broeken waren mooi maar zaten niet lekker genoeg. Een topje stond qua kleur en model super maar ik vond de kwaliteit waardeloos en hij was scheef in elkaar gezet. Maar goed dat kon de stylist natuurlijk vooraf ook niet weten.
Ik was uiteindelijk iets van €160 kwijt en een boel inspiratie en twee mooie items rijker. Ga zo’n box zeker nog een keer bestellen; wellicht bij een andere webshop.
Waren die twee items en het pakket samenstellen en versturen dan 160,-? Dat vindt ik wel erg duur klinken, of was dat het bedrag van de hele box?